Ah, die quote komt idd ook uit internetvideo's.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik pakte in alle haast de verkeerde quote, het moest deze zijn:
[..]
Ik moest wel even lachen toen Locke zo uit het niks met die vraag 'what is the monster?' kwam. Die zag Ben totaal niet aankomenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:
Wel aardig. Miles moet dood. En ik erger me na 50 afleveringen nog steeds aan het feit dat niemand ooit wat vraagt of vertelt aan de rest.
Alleen het antwoord bleef uitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen toen Locke zo uit het niks met die vraag 'what is the monster?' kwam. Die zag Ben totaal niet aankomen
bronquote:Matthew Fox said that the rumor is the show would go back into production immediately, and the goal would be to shoot 4 to 6 episodes of the remaining 8 that were scheduled.
Ik kijk altijd die versie van elke serie, sinds vorig seizoen. Is het waardquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:14 schreef BobbyJames het volgende:
Deze aflevering in de 1(nogwat)gig HD versie gekeken ..en vraag me nu af waarom ik dat nooit eerder heb gedaan.
Toffe episode! De vaart zat er lekker in, ofwel kan niet wachten tot volgende week.
Het binnenhalen duurt wát langer, maar het is het zeker waard.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kijk altijd die versie van elke serie, sinds vorig seizoen. Is het waard.
Volgens mij snap ik nu even niet wat je zegtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:52 schreef Symer het volgende:
Ik begreep Desmond deze aflevering ook al niet, zou hij niet vooraan willen staan bij het ontmoeten van deze mensen? Hij heeft Jack gewaarschuwd maar koos blijkbaar toch voor zijn kant, waarom blijft hij dan nu uit de buurt van de groep die een foto van Penny bij zich hadden?
Aangezien hij hoorde dat Charlie met Penny praatte en dat Charlie er daarna alles aan deed om hem duidelijk te maken dat Penny die mensen niet had gestuurd, lijkt het me duidelijk dat hij dus luistert naar die twee en bij deze nieuwe mensen uit de buurt blijft.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik begreep Desmond deze aflevering ook al niet, zou hij niet vooraan willen staan bij het ontmoeten van deze mensen? Hij heeft Jack gewaarschuwd maar koos blijkbaar toch voor zijn kant, waarom blijft hij dan nu uit de buurt van de groep die een foto van Penny bij zich hadden?
Zijn zoon ofzo?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op
Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:
[ afbeelding ]
Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
Ja, ik heb in m'n hoofd zitten dat hij ergens Miles Strong werd genoemd, maar ik weet niet waar dat vandaan komt... Die knakker van Dharma heet in elk geval Marvin Candle.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:00 schreef Rossdale het volgende:
Zou trouwens best kunnen, aangezien we zijn achternaam niet mochten weten
13 november 2006: http://tv.ign.com/articles/745/745595p1.htmlquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:31 schreef solidslayer het volgende:
Is er ergens op het internet trouwens een lijst met alle vragen vanaf seizoen 1 die nog onbeantwoord zijn want het lukt mij nie meer om dat bij te houden
Ben zei zijn naam trouwens, als je nog wil weten waar je z'n naam gehoord hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, ik heb in m'n hoofd zitten dat hij ergens Miles Strong werd genoemd, maar ik weet niet waar dat vandaan komt... Die knakker van Dharma heet in elk geval Marvin Candle.
Nu ik even verder zit te kijken, kwam ik dit tegen: http://lost.wikia.com/wiki/Miles_Straume
Miles Straume dus, maar we mogen pas na 14 februari meer over hem weten
10 minuten tegenover 3 of 5 minutenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:54 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Het binnenhalen duurt wát langer, maar het is het zeker waard.
Heeft Ben misschien JFK vermoord en zat ie een soort ondergedoken op het eiland?
Inderdaad, moderne internetverbindingen hebben daar geen moeite mee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
10 minuten tegenover 3 of 5 minuten.
Niet iedere Aziaat is gelijk familie van elkaar hoor.quote:
Maar gekoppeld aan m'n tv (gewone breedbeeld bak) zag ik weinig verschilquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
10 minuten tegenover 3 of 5 minuten.
Ja op een normale TV zal je geen verschil zien, dan zul je minstens een HD-ready LCD-TV moeten hebben (eentje die minstens 720p native kan weergeven).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar gekoppeld aan m'n tv (gewone breedbeeld bak) zag ik weinig verschildus ik ga maar voor de 350 mb-filmpjes nog steeds
Dat dus. Maar aangezien ik een arm studentje ben, blijf ik bij mijn normale bakbeest, en 350 mbtjesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja op een normale TV zal je geen verschil zien, dan zul je minstens een HD-ready LCD-TV moeten hebben (eentje die minstens 720p native kan weergeven).
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:30 schreef Kantar het volgende:
Nu weten we waarom de freighties op het eiland zijn, en hopelijk krijgen we volgende week ook echt antwoorden op de vragen die onze Losties (eindelijk) beginnen te stellen..![]()
zoals hierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja op een normale TV zal je geen verschil zien, dan zul je minstens een HD-ready LCD-TV moeten hebben (eentje die minstens 720p native kan weergeven).
Dat zou je wel denken idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien hij hoorde dat Charlie met Penny praatte en dat Charlie er daarna alles aan deed om hem duidelijk te maken dat Penny die mensen niet had gestuurd, lijkt het me duidelijk dat hij dus luistert naar die twee en bij deze nieuwe mensen uit de buurt blijft.
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op
Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:
[ afbeelding ]
Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
Ik hoop denk het wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:25 schreef Treveo het volgende:
[..]
, zo gaat het al 2 seizoenen, denk echt niet dat wij volgende week opeens antwoorden gaan krijgen...
1) Die zijn naar de "The Temple" onder leiding van Richard Alpertquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef Julien het volgende:
Ik vond het best een aardige aflevering, vooral de verhaallijn die nu is ingeslagen is erg leuk. Alleen twee vraagjes:
1) Wat is er met de others gebeurd? Het waren namelijk eerst 50 man of zoiets en er zijn er maar 6 vermoord op het strand.
2) Ik heb die 1 gig versie gedownload maar hij hapert de hele tijd, is dit te voorkomen?
Maar waarom mengen zij zich nergens meer in? In het begin waren The Others juist extreem dominant aanwezig maar nu juist totaal niet meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
1) Die zijn naar de "The Temple" onder leiding van Richard Alpert
Volgens mij wordt de herhaling de enhanced uitzending, en dat wil zeggen dat er trivia informatie in beeld komt in een balk. Maar zoals ik al zei gaat dit geloof ik alleen bij de herhaling komen en niet bij de reguliere uitzending (gelukkig maar, geen zin in een joekel van een balk af en toe in beeld).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:51 schreef shakaboem het volgende:
In de preview werd gezegd dat de volgende episode een 'enhanced episode' is. Heeft iemand enig idee wat daar mee bedoeld wordt?
Ik zou CoreAVC aanraden, dat is de meest efficiënte x264 decoder in combinatie met Media Player Classic. Ik draai hier 1080p materiaal zonder problemen met een 2 x 2Ghz processor. Helaas niet gratisquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef Julien het volgende:
2) Ik heb die 1 gig versie gedownload maar hij hapert de hele tijd, is dit te voorkomen?
Niet gratis? Ik gap 'm altijd hier vandaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de herhaling de enhanced uitzending, en dat wil zeggen dat er trivia informatie in beeld komt in een balk. Maar zoals ik al zei gaat dit geloof ik alleen bij de herhaling komen en niet bij de reguliere uitzending (gelukkig maar, geen zin in een joekel van een balk af en toe in beeld).
[..]
Ik zou CoreAVC aanraden, dat is de meest efficiënte x264 decoder in combinatie met Media Player Classic. Ik draai hier 1080p materiaal zonder problemen met een 2 x 2Ghz processor. Helaas niet gratis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet gratis? Ik gap 'm altijd hier vandaan:
Er zijn al 2 sneak peaks van uit.. Heerlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
wou dat afl 3 er al was. zo goed was die gister
SPOILER: over volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh jezus, ik zat de hele tijd Michael? Bedoelen ze nu Mikael? Patchy? Maar het is natuurlijk de neger
geen van beidequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef Haunter het volgende:
Sneak peeks vermijd ikpromo's zijn net de grens voor mij
Ik ook. Ik kijk die promo's 1 keer. Daarna ga ik zoveel mogelijk andere dingen doen in de hoop dat ik ze snel vergeetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef Haunter het volgende:
Sneak peeks vermijd ikpromo's zijn net de grens voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |