abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:51:31 #201
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_56603337
Ik dacht wel al dat ze achter Ben aanzaten en dat hij daarom zo paranoide was. Eigenlijk wel logisch ook nu dat je ziet dat ze achter Dharma aanzitten. Ik bedoel, Ben is de enige nog levende Dharma-man en dus de enige met antwoorden. Daniel is er voor de de vreemde natuurverschijnselen (de regen en de grote magnetische kracht in de hatch), Miles is er natuurlijk voor Jacob, en Charlotte voor.... de vreemde wezens zoals smokey?
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
Eindigde het nou met Ben die zei dat hij iemand op de boot had? Of mist mijn versie gewoon 10 minuten?
Dat was het einde ja
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:57:53 #202
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_56603453
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef Jnk18 het volgende:

en Ben! they want him! en wie is die spy op de boot?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poe weer 6 dgn wachten!

LOST!
Dat zou wel verklaren waarom walt op dat eiland verscheen en van de bedoelingen van die mensen op de boot afwist.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_56603512
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht wel al dat ze achter Ben aanzaten en dat hij daarom zo paranoide was. Eigenlijk wel logisch ook nu dat je ziet dat ze achter Dharma aanzitten. Ik bedoel, Ben is de enige nog levende Dharma-man en dus de enige met antwoorden. Daniel is er voor de de vreemde natuurverschijnselen (de regen en de grote magnetische kracht in de hatch), Miles is er natuurlijk voor Jacob, en Charlotte voor.... de vreemde wezens zoals smokey?
[..]

Dat was het einde ja
Lijkt het wel op ja.

Hier is trouwens de ep3 promo: http://uk.youtube.com/watch?v=dxaJVSJgd6g
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 februari 2008 @ 15:05:58 #204
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56603559
Ik ga hem zo eens binnen hengelen en vanavond kijken
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56604273
Zo net ook ff 402 gekeken..
Vond hem toch wel goed, vooral einde was best tof.. En ik denk dat Rossdale wel gelijk heeft.
Elk van die mensen komt ook voor iets anders..

Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.
promo van 3 ook gezien, dan zitten ze wel ergens binnen (James en Kate)
En dat wat die Miles zegt !
Nou op naar volgende week
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_56604378
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
....
Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.
....
Hij had gewoon de passagierslijst gezien, waarop de naam Juliet Burk(e)? uiteraard niet vermeld stond.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:55:39 #207
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_56604450
quote:
Vond hem toch wel goed, vooral einde was best tof.. En ik denk dat Rossdale wel gelijk heeft.

promo van 3 ook gezien, dan zitten ze wel ergens binnen (James en Kate)En dat wat die Miles zegt !
Bedankt
Dr. Walter Bishop
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:56:30 #208
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56604460
Wow, wat een vette aflevering weer. Het niveau is meteen weer ouderwets hoog. Het tempo zit er goed in. Die nieuwe gasten zijn echt cool. Jeremy Davies
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:58:46 #209
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56604504
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]

Dat was het einde ja
Volgens mij zijn deze redders (en dus ook die mysterieuze neger) juist van Dharma. Ben heeft natuurlijk samen met "the Others" alle orginele leden van Dharma op het eiland vermoord. Dus ik denk niet dan Ben en Dharma nog goede vrienden zijn.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:01:16 #210
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_56604547
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn deze redders (en dus ook die mysterieuze neger) juist van Dharma. Ben heeft natuurlijk samen met "the Others" alle orginele leden van Dharma op het eiland vermoord. Dus ik denk niet dan Ben en Dharma nog goede vrienden zijn.
En dan zou die neger toen hij aan hurley vroeg of ze nog leefden, de overige leden van dharma bedoelen?(die dus dood zijn)
Dr. Walter Bishop
pi_56604886
OMG, wat een onwijs goede aflevering weer! Inderdaad.. zo kennen we Lost weer!

Was Michael niet een botenbouwer? Of zat hij gewoon in de constructie? Ergens kan ik me niet voorstellen dat Michael op de boot zit, behalve als ze Walt weer gegijzeld hebben ofzo. Maar ja

En dan die ijsbeer in Tunesië. Het kan ook te maken hebben met de onderzoeken in The Orchid? Dat had toch te maken met een kloon van een konijn die opeens verscheen en die niet in aanraking mocht komen met het originele konijn (materie/anti-materie?). Best kans dat de gekloonde wezens dan in Tunesië terecht kwamen ofzo.

Anyway.. fenomenale aflevering
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56604995
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 08:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Download- en streamzooi verwijderd.
Oeps
Skjuus me !
Anyways, binnen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56605019
Wel een vette sidestory-twist met die ijsbeer in Tunesië
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:03:55 #214
130755 Kinga
versier hier
pi_56605712
Wow, had meerdere wtf momenten. Ik snap er officieel niks meer van Zo hoort dat bij LOST. Wel briljant dat Locke opeens begint over Walt en smokey...
SPOILER: Die vent op de boot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:45:59 #215
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56606384
Wat een super vette aflevering was dit! Het is gewoon een hele andere serie geworden zo, maar minstens zo vet als eerst Kijk nu al uit naar volgende week!

Het valt me ook op dat dit seizoen vaak het woord "lost" genoemd wordt door de personages.

Oja, en waar was Desmond?

[ Bericht 12% gewijzigd door Haunter op 08-02-2008 17:55:57 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 februari 2008 @ 17:51:15 #216
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56606463
Ik ga nu maar even kijken
pi_56606473
quote:

SPOILER
Spoilertags , ik kijk geen promo's.
Amen.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 18:01:55 #218
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_56606636
Die Charlotte is misschien ook mee voor de opgravingen waar Sawyer en Kate (toch?) gedwongen werden aan mee te helpen en ook wellicht om naar die vreemde viertenige stanbeelden te kijken.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 18:11:59 #219
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56606769
Oja, hopen op een vol seizoen van 16 afleveringen
quote:
Deal Has Been Reached to End Writers' Strike: Eisner

"It's over," Eisner said. "They made the deal, they shook hands on the deal. It's going on Saturday to the writers in general."

Eisner, speaking live on CNBC's "Fast Money," seemed to hesitate initially about whether it was possible that the writers could still reject the agreement, but finally suggested the deal's acceptance was inevitable.

"A deal has been made, and they'll be back to work very soon," Eisner said, adding, "I know a deal's been made. I know it's over."

Eisner did not elaborate on terms of the agreement. He said he expects most of the media companies affected by the strike to have "small" write-downs as a result of the deal. Eisner said the deal was struck last Friday.
Volledig artikel
edit: oops
pi_56607087
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:03 schreef Kinga het volgende:
Wow, had meerdere wtf momenten. Ik snap er officieel niks meer van Zo hoort dat bij LOST. Wel briljant dat Locke opeens begint over Walt en smokey...
Vooral tof dat Locke opmerkte hoe lang Walt ineens was
pi_56607489
quote:

promo van 3 ook gezien, dan zitten ze wel ergens binnen (James en Kate)
Zitten ze niet gewoon in die huizen van the others?
  vrijdag 8 februari 2008 @ 18:59:50 #222
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_56607563
damn ik vond het weer een goede ep !!

alleen ik vond het vaag dat die ene vrouw in tunesie die dharma band/riem herkende ?!
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_56607659
gvd zeg wat een kikke aflevering!
namaste
  vrijdag 8 februari 2008 @ 19:32:36 #224
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_56608136
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:59 schreef MaddoxX het volgende:
alleen ik vond het vaag dat die ene vrouw in tunesie die dharma band/riem herkende ?!
Misschien omdat dat gewoon Charlotte was?
pi_56608589
Maar dan moet ze Dharma nog wel kennen. Misschien werkt ze er wel voor, zou kunnen verklaren waarom ze zo'n interesse heeft in de ijsbeer.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 19:57:26 #226
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_56608639
Wat ik niet snap is.. wat is nou realiteit.. het vliegtuig dat nou gezonken is.. of dat ie gewoon in 2 delen op het land is gestort.. i don't get it anymore.. Dan zitten ze toch niet in dezelfde tijd/universum of iets dergelijks?

En hoe komt die Miles aan een foto van Ben als Ben al zijn hele leven op het eiland zit eigenlijk..ze moeten gewoon wel meer weten al van het eiland of het Dharma project.
PSN-ID: SoliD_S
pi_56608714
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:57 schreef solidslayer het volgende:
Wat ik niet snap is.. wat is nou realiteit.. het vliegtuig dat nou gezonken is.. of dat ie gewoon in 2 delen op het land is gestort.. i don't get it anymore.. Dan zitten ze toch niet in dezelfde tijd/universum of iets dergelijks?

En hoe komt die Miles aan een foto van Ben als Ben al zijn hele leven op het eiland zit eigenlijk..ze moeten gewoon wel meer weten al van het eiland of het Dharma project.
Nu ik na ga denken word het steeds maffer. Van die lui vinden de voorkant in zee (met die op afstand bestuurbare duikboten). Maar de cockpit hebben ze ook in de jungle gevonden..? Toen kwam het monster ook nog.
pi_56608823
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:00 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Nu ik na ga denken word het steeds maffer. Van die lui vinden de voorkant in zee (met die op afstand bestuurbare duikboten). Maar de cockpit hebben ze ook in de jungle gevonden..? Toen kwam het monster ook nog.
Beste verklaring is dus dat dat vliegtuig in zee fake is, omdat die ene piloot uit dat team ook al zei dat de piloot die in zee lag een fake lichaam was.
Amen.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:22:20 #229
134538 chansadres
Black & White
pi_56609154
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef Jivis het volgende:

[..]

Beste verklaring is dus dat dat vliegtuig in zee fake is, omdat die ene piloot uit dat team ook al zei dat de piloot die in zee lag een fake lichaam was.
Een ouderwetse cover-up om niet te hoeven zeggen dat ze het vliegtuig kwijt zijn?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_56609282
I don't know Miles..
How stupid are you ?

tastische aflevering.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:31:27 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56609306
Wel aardig. Miles moet dood. En ik erger me na 50 afleveringen nog steeds aan het feit dat niemand ooit wat vraagt of vertelt aan de rest.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56609477
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef Symer het volgende:
Charlotte S. Lewis (weer zo'n naam) wist meteen dat er een halsband moest zijn, dus zij kent Dharma. Zou zij dan op het eiland zijn om hun werk voort te zetten? Wellicht zitten ze daarom achter Ben aan, degene die bijna alle Dharma-mensen vermoord heeft?
Dat klinkt opzich best logisch, dat ze gekomen zijn om Dharma voort te zetten en daarom achter Ben aan zitten.

Verder interessante aflevering, zie in de spoilers al dat er weer iemand terug komt die ik niet had verwacht. Ben erg benieuwd naar volgende week! Vermakelijk is het zeker.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:47:33 #233
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56609646
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:
En ik erger me na 50 afleveringen nog steeds aan het feit dat niemand ooit wat vraagt of vertelt aan de rest.
Dat blijft raar, ja. Dat er nog steeds een dozijn onbekende figuranten rondhuppelen op dat eiland, die niks doen.
pi_56609815
Goeie ep
Ik moest weereens genoegen nemen met de 350mb versie
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:17:01 #235
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_56610163
Ik ga nu deel 1 en 2 van Lost seizoen 4 kijken, was vergeten dat het weer begonnen was
SPOILER
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:26:32 #236
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56610397
Vet dat de Christiane I nog vermeld werd zou het nog vetter vinden als we Sam Thomas nog een keer in beeld zien.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 februari 2008 @ 21:28:59 #237
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56610468
Oh ik was halverwege, even afkijken
  Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 21:31:31 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56610536
Hoe vette aflevering

Een ding snap ik alleen niet: bij wie zijn grootmoeder was die Miles nou thuis? Walt? Heb mijn lenzen niet in dus kon die foto niet goed zien
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:46:12 #239
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56610884
Ik vond het niet zo'n goede aflevering eigenlijk. Natuurlijk wel veel nieuwe dingen en ook wel antwoorden, maar als aflevering opzich was het maar matig en dan vond ik de aflevering van vorige week eigenlijk beter. Maar goed, een aflevering die lekker opschiet is ook wel fijn .
2000 light years from home
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 februari 2008 @ 21:48:50 #240
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56610959
Oh oh oh, ik snap d'r weer geen reet van

LOST

pi_56610990
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:26 schreef Haunter het volgende:
Vet dat de Christiane I nog vermeld werd zou het nog vetter vinden als we Sam Thomas nog een keer in beeld zien.
Verklaar jezelf
pi_56611222
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
Hoe vette aflevering

Een ding snap ik alleen niet: bij wie zijn grootmoeder was die Miles nou thuis? Walt? Heb mijn lenzen niet in dus kon die foto niet goed zien
quote:
In Ms. Gardner's house Miles glances at several photos on the walls, but one photo stands out as being different than all of the rest of them, almost looking like it could have been taken outside, like outside in Africa! The resemblance, between Eko as a boy and the boy in the picture in the house is certainly very close and could be the same person. But this raises many new questions as to why a picture of a boy who grew up in Nigeria and never stepped foot in America, as far as we know, could end up in this ladies home. One thing is certain, the ghost boy upstairs couldn't be Eko. But could he be related to Eko somehow? Only time will tell. What do you think?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56611597
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Verklaar jezelf
Das van find815. Vond het ook erg vet dat dat weer terugkwam. Verder interessante aflevering, kan nu al niet meer wachten
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:18:39 #244
134538 chansadres
Black & White
pi_56611733
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:00 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]
Ik dacht nog steeds aan Walt. Maar toen zeg ik dat zakje heroine achter die muur. Dus nu link ik het toch weer aan Ekko.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_56611879
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:57 schreef solidslayer het volgende:
Dat vliegtuig is daar geplant door dezelfde mensen die achter Dharma zitten:

Tijdens het Find 815-gebeuren bleek dat het schip dat het vliegtuig vond daarheen is gestuurd door The Maxwell Group, een onderdeel van Widmore Industries. Widmore is een zusterbedrijf van The Hanso Foundation die op hun beurt The Dharma Initiative gesponsord hebben.

Tussen haakjes: Widmore is ook verantwoordelijk voor het bevoorraden van het eiland (die luchtballon) en de zeilbootrace waardoor Desmond op het eiland kwam.

Hoe meer vragen er bij komen hoe meer vragen me weer te binnen schieten die nog open staan.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:39:37 #246
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_56612235
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:46 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het niet zo'n goede aflevering eigenlijk. Natuurlijk wel veel nieuwe dingen en ook wel antwoorden, maar als aflevering opzich was het maar matig en dan vond ik de aflevering van vorige week eigenlijk beter. Maar goed, een aflevering die lekker opschiet is ook wel fijn .
Ik vond deze eigenlijk veel toffer

Ik vind de sfeer van de serie heel anders dan seizoen 1,2 en 3. Ik denk dat het vooral door de flashforwards komt, iedereen kent elkaar (in tegenstelling tot de flashbacks) en vormt een verhaallijn apart. Ook lijken sommige locaties wat anders, zoals die plek waar Charlotte aan die boom hing. Ik vind het erg vet allemaal
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:39:51 #247
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56612242
Geniale aflevering!
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat snapte ik ook niet goed. Rose en Locke waren allebei genezen door het eiland en weten dat van elkaar, ik dacht dat zij wel een band hadden. Maar nu zegt zij dat ze nooit met Locke mee zou gaan. Ze kan natuurlijk zware morele problemen hebben bij iemand een mes in de rug gooien, maar Desmond dan? Die was daar niet bij. Bovendien liep hij te schreeuwen dat Jack gewaarschuwd moest worden voor de mensen van het schip in het begin van de afl.

Maar bij het opsplitsen bleef hij bij Jack staan en negeert hij Charlie's waarschuwing dus. Dat vond ik erg onlogisch.
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:24 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat vliegtuig is daar geplant door dezelfde mensen die achter Dharma zitten:

Tijdens het Find 815-gebeuren bleek dat het schip dat het vliegtuig vond daarheen is gestuurd door The Maxwell Group, een onderdeel van Widmore Industries. Widmore is een zusterbedrijf van The Hanso Foundation die op hun beurt The Dharma Initiative gesponsord hebben.

Tussen haakjes: Widmore is ook verantwoordelijk voor het bevoorraden van het eiland (die luchtballon) en de zeilbootrace waardoor Desmond op het eiland kwam.

Hoe meer vragen er bij komen hoe meer vragen me weer te binnen schieten die nog open staan.

Heb ik nu zo'n slecht geheugen of heb ik tijdens een aflevering liggen slapen? Geen enkel woord van deze reacties doet bij me een lichtje branden...
pi_56612563
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:39 schreef pfaf het volgende:
Geniale aflevering!

[..]

[..]

Heb ik nu zo'n slecht geheugen of heb ik tijdens een aflevering liggen slapen? Geen enkel woord van deze reacties doet bij me een lichtje branden...
Die eerste quote toch wel? Rose zag op het vliegveld dat Locke verlamd was en wist dat hij op het eiland genezen is, zij zelf is genezen van kanker. Beiden willen niet van het eiland af omdat ze geloven dat de genezing dan terug gedraaid wordt. Dus vond ik het vreemd dat ze nu niet voor Locke kiest. Dat Desmond schreeuwde dat Jack gewaarschuwd moest worden was in het begin van diezelfde aflevering, dat doet toch wel een lichtje branden hoop ik?

Ik begreep Desmond deze aflevering ook al niet, zou hij niet vooraan willen staan bij het ontmoeten van deze mensen? Hij heeft Jack gewaarschuwd maar koos blijkbaar toch voor zijn kant, waarom blijft hij dan nu uit de buurt van de groep die een foto van Penny bij zich hadden?

Die tweede quote komt voornamelijk uit de beide internetspellen. Die hebben wel meer mensen gemist geloof ik.
  Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 22:53:47 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56612602
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:00 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]
Ah dank je Zou inderdaad ook Eko kunnen zijn ja Was hem alweer vergeten eerlijk gezegd
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:57:58 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56612720
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:52 schreef Symer het volgende:

[..]

Die eerste quote toch wel?
Sorry, ik pakte in alle haast de verkeerde quote, het moest deze zijn:
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef Symer het volgende:
Erg toffe afl, beter dan de vorige idd.
[..]

Dharma was dus ook actief in Afrika, maar eigenlijk hadden we dat al kunnen beredeneren. Hanso wilde het werk van Dharma voortzetten door medicijnen te testen op een Afrikaans dorp, dus waarom zou Dharma daar niet zelf gewerkt kunnen hebben?
quote:
Die tweede quote komt voornamelijk uit de beide internetspellen. Die hebben wel meer mensen gemist geloof ik.
Aaah, dan is dat het. Ik heb alleen de afleveringen gezien. Ik was al bang dat ik had liggen dromen tijdens een EP over Dharma ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')