Hij had gewoon de passagierslijst gezien, waarop de naam Juliet Burk(e)? uiteraard niet vermeld stond.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
....
Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.
....
Bedanktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo net ook ff 402 gekeken..
Vond hem toch wel goed, vooral einde was best tof.. En ik denk dat Rossdale wel gelijk heeft.
Elk van die mensen komt ook voor iets anders..
Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.
promo van 3 ook gezien, dan zitten ze wel ergens binnen (James en Kate)En dat wat die Miles zegt !
Nou op naar volgende week
Volgens mij zijn deze redders (en dus ook die mysterieuze neger) juist van Dharma. Ben heeft natuurlijk samen met "the Others" alle orginele leden van Dharma op het eiland vermoord. Dus ik denk niet dan Ben en Dharma nog goede vrienden zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht wel al dat ze achter Ben aanzaten en dat hij daarom zo paranoide was. Eigenlijk wel logisch ook nu dat je ziet dat ze achter Dharma aanzitten. Ik bedoel, Ben is de enige nog levende Dharma-man en dus de enige met antwoorden. Daniel is er voor de de vreemde natuurverschijnselen (de regen en de grote magnetische kracht in de hatch), Miles is er natuurlijk voor Jacob, en Charlotte voor.... de vreemde wezens zoals smokey?
[..]
Dat was het einde ja
En dan zou die neger toen hij aan hurley vroeg of ze nog leefden, de overige leden van dharma bedoelen?(die dus dood zijn)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze redders (en dus ook die mysterieuze neger) juist van Dharma. Ben heeft natuurlijk samen met "the Others" alle orginele leden van Dharma op het eiland vermoord. Dus ik denk niet dan Ben en Dharma nog goede vrienden zijn.
Oepsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Download- en streamzooi verwijderd.
SPOILER: Die vent op de bootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vond hem toch wel goed, vooral einde was best tof.. En ik denk dat Rossdale wel gelijk heeft.
Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.SpoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat wat die Miles zegt !
Nou op naar volgende week, ik kijk geen promo's.
Amen.
edit: oopsquote:Deal Has Been Reached to End Writers' Strike: Eisner
"It's over," Eisner said. "They made the deal, they shook hands on the deal. It's going on Saturday to the writers in general."
Eisner, speaking live on CNBC's "Fast Money," seemed to hesitate initially about whether it was possible that the writers could still reject the agreement, but finally suggested the deal's acceptance was inevitable.
"A deal has been made, and they'll be back to work very soon," Eisner said, adding, "I know a deal's been made. I know it's over."
Eisner did not elaborate on terms of the agreement. He said he expects most of the media companies affected by the strike to have "small" write-downs as a result of the deal. Eisner said the deal was struck last Friday.
Volledig artikel
Vooral tof dat Locke opmerkte hoe lang Walt ineens wasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:03 schreef Kinga het volgende:
Wow, had meerdere wtf momenten. Ik snap er officieel niks meer vanZo hoort dat bij LOST. Wel briljant dat Locke opeens begint over Walt en smokey...
Zitten ze niet gewoon in die huizen van the others?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
promo van 3 ook gezien, dan zitten ze wel ergens binnen (James en Kate)
En dat wat die Miles zegt !
Nou op naar volgende week
Misschien omdat dat gewoon Charlotte was?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:59 schreef MaddoxX het volgende:
alleen ik vond het vaag dat die ene vrouw in tunesie die dharma band/riem herkende ?!
Nu ik na ga denken word het steeds maffer. Van die lui vinden de voorkant in zee (met die op afstand bestuurbare duikboten). Maar de cockpit hebben ze ook in de jungle gevonden..? Toen kwam het monster ook nog.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:57 schreef solidslayer het volgende:
Wat ik niet snap is.. wat is nou realiteit.. het vliegtuig dat nou gezonken is.. of dat ie gewoon in 2 delen op het land is gestort.. i don't get it anymore.. Dan zitten ze toch niet in dezelfde tijd/universum of iets dergelijks?
En hoe komt die Miles aan een foto van Ben als Ben al zijn hele leven op het eiland zit eigenlijk..ze moeten gewoon wel meer weten al van het eiland of het Dharma project.
Beste verklaring is dus dat dat vliegtuig in zee fake is, omdat die ene piloot uit dat team ook al zei dat de piloot die in zee lag een fake lichaam was.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:00 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Nu ik na ga denken word het steeds maffer. Van die lui vinden de voorkant in zee (met die op afstand bestuurbare duikboten). Maar de cockpit hebben ze ook in de jungle gevonden..? Toen kwam het monster ook nog.
Een ouderwetse cover-up om niet te hoeven zeggen dat ze het vliegtuig kwijt zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Beste verklaring is dus dat dat vliegtuig in zee fake is, omdat die ene piloot uit dat team ook al zei dat de piloot die in zee lag een fake lichaam was.
Dat klinkt opzich best logisch, dat ze gekomen zijn om Dharma voort te zetten en daarom achter Ben aan zitten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef Symer het volgende:
Charlotte S. Lewis (weer zo'n naam) wist meteen dat er een halsband moest zijn, dus zij kent Dharma. Zou zij dan op het eiland zijn om hun werk voort te zetten? Wellicht zitten ze daarom achter Ben aan, degene die bijna alle Dharma-mensen vermoord heeft?
Dat blijft raar, ja. Dat er nog steeds een dozijn onbekende figuranten rondhuppelen op dat eiland, die niks doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:
En ik erger me na 50 afleveringen nog steeds aan het feit dat niemand ooit wat vraagt of vertelt aan de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
Verklaar jezelfquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:26 schreef Haunter het volgende:
Vet dat de Christiane I nog vermeld werdzou het nog vetter vinden als we Sam Thomas nog een keer in beeld zien.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
Hoe vette aflevering![]()
Een ding snap ik alleen niet: bij wie zijn grootmoeder was die Miles nou thuis? Walt? Heb mijn lenzen niet in dus kon die foto niet goed zien
quote:In Ms. Gardner's house Miles glances at several photos on the walls, but one photo stands out as being different than all of the rest of them, almost looking like it could have been taken outside, like outside in Africa! The resemblance, between Eko as a boy and the boy in the picture in the house is certainly very close and could be the same person. But this raises many new questions as to why a picture of a boy who grew up in Nigeria and never stepped foot in America, as far as we know, could end up in this ladies home. One thing is certain, the ghost boy upstairs couldn't be Eko. But could he be related to Eko somehow? Only time will tell. What do you think?
Das van find815. Vond het ook erg vet dat dat weer terugkwam. Verder interessante aflevering, kan nu al niet meer wachtenquote:
Ik dacht nog steeds aan Walt. Maar toen zeg ik dat zakje heroine achter die muur. Dus nu link ik het toch weer aan Ekko.quote:
Dat vliegtuig is daar geplant door dezelfde mensen die achter Dharma zitten:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:57 schreef solidslayer het volgende:
Wat ik niet snap is.. wat is nou realiteit.. het vliegtuig dat nou gezonken is.. of dat ie gewoon in 2 delen op het land is gestort.. i don't get it anymore.. Dan zitten ze toch niet in dezelfde tijd/universum of iets dergelijks?
Ik vond deze eigenlijk veel tofferquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:46 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het niet zo'n goede aflevering eigenlijk. Natuurlijk wel veel nieuwe dingen en ook wel antwoorden, maar als aflevering opzich was het maar matig en dan vond ik de aflevering van vorige week eigenlijk beter. Maar goed, een aflevering die lekker opschiet is ook wel fijn.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet goed. Rose en Locke waren allebei genezen door het eiland en weten dat van elkaar, ik dacht dat zij wel een band hadden. Maar nu zegt zij dat ze nooit met Locke mee zou gaan. Ze kan natuurlijk zware morele problemen hebben bij iemand een mes in de rug gooien, maar Desmond dan? Die was daar niet bij. Bovendien liep hij te schreeuwen dat Jack gewaarschuwd moest worden voor de mensen van het schip in het begin van de afl.
Maar bij het opsplitsen bleef hij bij Jack staan en negeert hij Charlie's waarschuwing dus. Dat vond ik erg onlogisch.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat vliegtuig is daar geplant door dezelfde mensen die achter Dharma zitten:
Tijdens het Find 815-gebeuren bleek dat het schip dat het vliegtuig vond daarheen is gestuurd door The Maxwell Group, een onderdeel van Widmore Industries. Widmore is een zusterbedrijf van The Hanso Foundation die op hun beurt The Dharma Initiative gesponsord hebben.
Tussen haakjes: Widmore is ook verantwoordelijk voor het bevoorraden van het eiland (die luchtballon) en de zeilbootrace waardoor Desmond op het eiland kwam.
Hoe meer vragen er bij komen hoe meer vragen me weer te binnen schieten die nog open staan.
Die eerste quote toch wel? Rose zag op het vliegveld dat Locke verlamd was en wist dat hij op het eiland genezen is, zij zelf is genezen van kanker. Beiden willen niet van het eiland af omdat ze geloven dat de genezing dan terug gedraaid wordt. Dus vond ik het vreemd dat ze nu niet voor Locke kiest. Dat Desmond schreeuwde dat Jack gewaarschuwd moest worden was in het begin van diezelfde aflevering, dat doet toch wel een lichtje branden hoop ik?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:39 schreef pfaf het volgende:
Geniale aflevering!
[..]
[..]
Heb ik nu zo'n slecht geheugen of heb ik tijdens een aflevering liggen slapen? Geen enkel woord van deze reacties doet bij me een lichtje branden...
Ah dank jequote:
Sorry, ik pakte in alle haast de verkeerde quote, het moest deze zijn:quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef Symer het volgende:
Erg toffe afl, beter dan de vorige idd.
[..]
Dharma was dus ook actief in Afrika, maar eigenlijk hadden we dat al kunnen beredeneren. Hanso wilde het werk van Dharma voortzetten door medicijnen te testen op een Afrikaans dorp, dus waarom zou Dharma daar niet zelf gewerkt kunnen hebben?
Aaah, dan is dat het. Ik heb alleen de afleveringen gezien. Ik was al bang dat ik had liggen dromen tijdens een EP over Dharma ofzo...quote:Die tweede quote komt voornamelijk uit de beide internetspellen. Die hebben wel meer mensen gemist geloof ik.
Ah, die quote komt idd ook uit internetvideo's.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik pakte in alle haast de verkeerde quote, het moest deze zijn:
[..]
Ik moest wel even lachen toen Locke zo uit het niks met die vraag 'what is the monster?' kwam. Die zag Ben totaal niet aankomenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:
Wel aardig. Miles moet dood. En ik erger me na 50 afleveringen nog steeds aan het feit dat niemand ooit wat vraagt of vertelt aan de rest.
Alleen het antwoord bleef uitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen toen Locke zo uit het niks met die vraag 'what is the monster?' kwam. Die zag Ben totaal niet aankomen
bronquote:Matthew Fox said that the rumor is the show would go back into production immediately, and the goal would be to shoot 4 to 6 episodes of the remaining 8 that were scheduled.
Ik kijk altijd die versie van elke serie, sinds vorig seizoen. Is het waardquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:14 schreef BobbyJames het volgende:
Deze aflevering in de 1(nogwat)gig HD versie gekeken ..en vraag me nu af waarom ik dat nooit eerder heb gedaan.
Toffe episode! De vaart zat er lekker in, ofwel kan niet wachten tot volgende week.
Het binnenhalen duurt wát langer, maar het is het zeker waard.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kijk altijd die versie van elke serie, sinds vorig seizoen. Is het waard.
Volgens mij snap ik nu even niet wat je zegtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:52 schreef Symer het volgende:
Ik begreep Desmond deze aflevering ook al niet, zou hij niet vooraan willen staan bij het ontmoeten van deze mensen? Hij heeft Jack gewaarschuwd maar koos blijkbaar toch voor zijn kant, waarom blijft hij dan nu uit de buurt van de groep die een foto van Penny bij zich hadden?
Aangezien hij hoorde dat Charlie met Penny praatte en dat Charlie er daarna alles aan deed om hem duidelijk te maken dat Penny die mensen niet had gestuurd, lijkt het me duidelijk dat hij dus luistert naar die twee en bij deze nieuwe mensen uit de buurt blijft.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik begreep Desmond deze aflevering ook al niet, zou hij niet vooraan willen staan bij het ontmoeten van deze mensen? Hij heeft Jack gewaarschuwd maar koos blijkbaar toch voor zijn kant, waarom blijft hij dan nu uit de buurt van de groep die een foto van Penny bij zich hadden?
Zijn zoon ofzo?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op
Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:
[ afbeelding ]
Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
Ja, ik heb in m'n hoofd zitten dat hij ergens Miles Strong werd genoemd, maar ik weet niet waar dat vandaan komt... Die knakker van Dharma heet in elk geval Marvin Candle.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:00 schreef Rossdale het volgende:
Zou trouwens best kunnen, aangezien we zijn achternaam niet mochten weten
13 november 2006: http://tv.ign.com/articles/745/745595p1.htmlquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:31 schreef solidslayer het volgende:
Is er ergens op het internet trouwens een lijst met alle vragen vanaf seizoen 1 die nog onbeantwoord zijn want het lukt mij nie meer om dat bij te houden
Ben zei zijn naam trouwens, als je nog wil weten waar je z'n naam gehoord hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, ik heb in m'n hoofd zitten dat hij ergens Miles Strong werd genoemd, maar ik weet niet waar dat vandaan komt... Die knakker van Dharma heet in elk geval Marvin Candle.
Nu ik even verder zit te kijken, kwam ik dit tegen: http://lost.wikia.com/wiki/Miles_Straume
Miles Straume dus, maar we mogen pas na 14 februari meer over hem weten
10 minuten tegenover 3 of 5 minutenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:54 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Het binnenhalen duurt wát langer, maar het is het zeker waard.
Heeft Ben misschien JFK vermoord en zat ie een soort ondergedoken op het eiland?
Inderdaad, moderne internetverbindingen hebben daar geen moeite mee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
10 minuten tegenover 3 of 5 minuten.
Niet iedere Aziaat is gelijk familie van elkaar hoor.quote:
Maar gekoppeld aan m'n tv (gewone breedbeeld bak) zag ik weinig verschilquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
10 minuten tegenover 3 of 5 minuten.
Ja op een normale TV zal je geen verschil zien, dan zul je minstens een HD-ready LCD-TV moeten hebben (eentje die minstens 720p native kan weergeven).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar gekoppeld aan m'n tv (gewone breedbeeld bak) zag ik weinig verschildus ik ga maar voor de 350 mb-filmpjes nog steeds
Dat dus. Maar aangezien ik een arm studentje ben, blijf ik bij mijn normale bakbeest, en 350 mbtjesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja op een normale TV zal je geen verschil zien, dan zul je minstens een HD-ready LCD-TV moeten hebben (eentje die minstens 720p native kan weergeven).
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:30 schreef Kantar het volgende:
Nu weten we waarom de freighties op het eiland zijn, en hopelijk krijgen we volgende week ook echt antwoorden op de vragen die onze Losties (eindelijk) beginnen te stellen..![]()
zoals hierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja op een normale TV zal je geen verschil zien, dan zul je minstens een HD-ready LCD-TV moeten hebben (eentje die minstens 720p native kan weergeven).
Dat zou je wel denken idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien hij hoorde dat Charlie met Penny praatte en dat Charlie er daarna alles aan deed om hem duidelijk te maken dat Penny die mensen niet had gestuurd, lijkt het me duidelijk dat hij dus luistert naar die twee en bij deze nieuwe mensen uit de buurt blijft.
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op
Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:
[ afbeelding ]
Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
Ik hoop denk het wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:25 schreef Treveo het volgende:
[..]
, zo gaat het al 2 seizoenen, denk echt niet dat wij volgende week opeens antwoorden gaan krijgen...
1) Die zijn naar de "The Temple" onder leiding van Richard Alpertquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef Julien het volgende:
Ik vond het best een aardige aflevering, vooral de verhaallijn die nu is ingeslagen is erg leuk. Alleen twee vraagjes:
1) Wat is er met de others gebeurd? Het waren namelijk eerst 50 man of zoiets en er zijn er maar 6 vermoord op het strand.
2) Ik heb die 1 gig versie gedownload maar hij hapert de hele tijd, is dit te voorkomen?
Maar waarom mengen zij zich nergens meer in? In het begin waren The Others juist extreem dominant aanwezig maar nu juist totaal niet meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
1) Die zijn naar de "The Temple" onder leiding van Richard Alpert
Volgens mij wordt de herhaling de enhanced uitzending, en dat wil zeggen dat er trivia informatie in beeld komt in een balk. Maar zoals ik al zei gaat dit geloof ik alleen bij de herhaling komen en niet bij de reguliere uitzending (gelukkig maar, geen zin in een joekel van een balk af en toe in beeld).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:51 schreef shakaboem het volgende:
In de preview werd gezegd dat de volgende episode een 'enhanced episode' is. Heeft iemand enig idee wat daar mee bedoeld wordt?
Ik zou CoreAVC aanraden, dat is de meest efficiënte x264 decoder in combinatie met Media Player Classic. Ik draai hier 1080p materiaal zonder problemen met een 2 x 2Ghz processor. Helaas niet gratisquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef Julien het volgende:
2) Ik heb die 1 gig versie gedownload maar hij hapert de hele tijd, is dit te voorkomen?
Niet gratis? Ik gap 'm altijd hier vandaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de herhaling de enhanced uitzending, en dat wil zeggen dat er trivia informatie in beeld komt in een balk. Maar zoals ik al zei gaat dit geloof ik alleen bij de herhaling komen en niet bij de reguliere uitzending (gelukkig maar, geen zin in een joekel van een balk af en toe in beeld).
[..]
Ik zou CoreAVC aanraden, dat is de meest efficiënte x264 decoder in combinatie met Media Player Classic. Ik draai hier 1080p materiaal zonder problemen met een 2 x 2Ghz processor. Helaas niet gratis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet gratis? Ik gap 'm altijd hier vandaan:
Er zijn al 2 sneak peaks van uit.. Heerlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
wou dat afl 3 er al was. zo goed was die gister
SPOILER: over volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh jezus, ik zat de hele tijd Michael? Bedoelen ze nu Mikael? Patchy? Maar het is natuurlijk de neger
geen van beidequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef Haunter het volgende:
Sneak peeks vermijd ikpromo's zijn net de grens voor mij
Ik ook. Ik kijk die promo's 1 keer. Daarna ga ik zoveel mogelijk andere dingen doen in de hoop dat ik ze snel vergeetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef Haunter het volgende:
Sneak peeks vermijd ikpromo's zijn net de grens voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |