Nadat Daniel met Desmond praatte gingen ze weer verder terug in de tijd. Afgaande op de legeruniformen en het Britse accent van militair Jones kunnen we wel stellen dat het geen Dharma employees zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Itisbanging het volgende:
Het eiland is gewoon weg en niet zichtbaar op de plek waar ze dachten dat het was. We hebben nu door de seizoenen heen al gezien dat je via een bepaalde bearing naar het eiland toe en van het eiland af kan komen.
De oude vrouw zit dus op een land-dharma-locatie nu uit te zoeken waar het eiland te vinden is. En als ze het gevonden hebben is er nog een 'window' van 70u om op het eiland terecht te komen.
screencaps:
http://www.docarzt.com/wp(...)n_21_computer_03.jpg
http://www.docarzt.com/wp(...)an_21_chalkboard.jpg (zie ook de foto daar).
En het lijkt me gewoon dat de mensen met geweren gewoon Dharma lui zijn. Zie ook Desmond die uit de hatch komt met een zelfde soort gun. Hij werkte daar toch als dharma employee?
Ik vind dat ook erg flauw. Eigenlijk zouden ze ‘gewoon’ alle eilandbewoners die geen hoofd- of bijrol hebben dood moeten laten gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef FoXje het volgende:
Wat ik wel nogal stom vond, was die Neil. Nooit gezien die vent, hij wordt superirritant, dan komen de pijlen, en ineens is ie dood. Dat is echt idioot
Zulke geintjes hoeven ze van mij niet meer uit te halen, net zoals toen met die Nikki en Paolo.
Die komen toch wel ‘gewoon’ in spoilers?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef EvilMarc het volgende:
Ik lees hier al bijna niet meer omdat ik bang ben voor spoilers.
Eerder in dit topic staat nog een theorie over Locke en de spinnen die Nikki en Paolo hadden gebeten. Ik denk dat die episode nog wel degelijk "nuttig" zal blijken te zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef FoXje het volgende:
Wat ik wel nogal stom vond, was die Neil. Nooit gezien die vent, hij wordt superirritant, dan komen de pijlen, en ineens is ie dood. Dat is echt idioot
Zulke geintjes hoeven ze van mij niet meer uit te halen, net zoals toen met die Nikki en Paolo.
Neil Frogurt had nog wel een relatief redelijke grote rol in vorige seizoenen. Ik durf zelfs te stellen dat hij de bekendste was van de redshirts.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef FoXje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom laten ze Frogert zo lekker negatief doen net voordat hij een brandende pijl van Cupido in zijn hart krijgtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef pfaf het volgende:
Ik vind dat ook erg flauw. Eigenlijk zouden ze ‘gewoon’ alle eilandbewoners die geen hoofd- of bijrol hebben dood moeten laten gaan.
Negert? Een aziaatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Daarom laten ze Frogert zo lekker negatief doen net voordat hij een brandende pijl van Cupido in zijn hart krijgt![]()
En dat die negert zomaar ineens met een zwijn komt aanzetten "It died in the jungle, I found it" ..... hmmmm
Sun & Michael's love-childquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef Chaos210 het volgende:
Geloof dat je dat ziet in de 1e aflevering van seizoen 4. Dat hij op bezoek gaat bij zo'n vrouw die denkt dat de geest van haar overleden kind nog op z'n kamer is.
wikiquote:In early December 2004,[1] Miles goes to the house of a grieving woman named Mrs. Gardner (Azure McCall) to communicate with her dead grandson. Miles apparently speaks to the grandson's spirit by using a electro-magnetic field (EMF) generator and finds a large amount of drugs and money.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:14 schreef Junkie het volgende:
NIET LEZEN! SPOILER NIET LEZEN! Mogelijke serie spoiler!die afbeelding is op zich al verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<hr>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe, echt dat gezichtquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
idd, zo van: Dude, what the ..
![]()
http://i41.tinypic.com/10csns7.jpg
en neej, volgens mij is er geen 00 ge-airedWTF???
[ Bericht 38% gewijzigd door tralalala op 23-01-2009 16:42:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
Euh...?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Negert? Een aziaat
Verder is al duidelijk geworden dat Miles, zo heet de beste man, met doden kan communiceren. Blijkbaar dus ook met dooie dieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |