Oh neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef Symer het volgende:
Locke's been raakte destijds toch gewond door dat trebuchet-achtig apparaat dat hij samen met Boone had gemaakt om de hatch open te breken?
Klopt beide. Eerst krijg hij een scherf van de Trebuschet (of hoe je 't ook noemt) in zn linkerbeen, maar terwijl hij verder wil lopen wil ook zn rechterbeen niet meer...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Hij raakte ineens weer verlamd na dat visioen van zijn moeder en het neerstortende vliegtuigje. Ik had toen nog een hele theorie dat de herinnering aan zijn moeder weer het psychologische trauma oprakelde waardoor hij ooit verlamd was geraakt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:14 schreef Junkie het volgende:
NIET LEZEN! SPOILER NIET LEZEN! Mogelijke serie spoiler!Het verklaart de geestverschijningen voor Hurley wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen waarom zou Ana Lucia nou níet willen dat Hurley Ben ontmoet? Naar mijn weten is het het beste om zijn kant te kiezen. Of Ana Lucia kan het niks schelen
When all else fails, you always have delusion.
Dat vond ik ook een beetje bagger.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Had de vibe in seizoen 4 weer helemaal terug, maar is er dan niemand die wat moeite heeft met een houten tandiwlel dat je terug in de tijd kan brengen.
Realistisch is de serie natuurlijk niet, maar dit gaat wel wat ver in een keer.
Wel interessant ja, volgens mij staat het niet in haar recap, maar het is nu wel wat meer duidelijk waarom Locke droomde over dat drugsvliegtuig. Hij had het namelijk al eerder meegemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
Goed leesvoer, interessante theorieën
Godver wat gaafquote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
quote:[Sawyer slaps Dan across the face.]
CHARLOTTE: Oy! What the bloody hell do you think you're doing?
SAWYER: Shut it, Ginger, or you're gettin' one too!
[I'm sure Sawyer could think up a code name for you...] SAYID: I'm not taking any risks after Bentham died.
HURLEY: You mean Locke.
SAYID: Yes, I mean Locke.
HURLEY: I need a cool code name.
RICHARD: ...You need to pay attention. Next time we see each other, I'm not gonna recognize you, alright? You give me this.
LOCKE [taking it]: What is it?
RICHARD: It's a compass.
LOCKE: What does it do?
RICHARD: It points north, John.
SAWYER [as the event begins to occur]: Son of a...
SAWYER [after it has occurred]: Bitch.
MILES: Hey! Where you goin?
SAWYER: Back door. To get us some supplies.
DAN: James, wait, not a good idea.
SAWYER: Sky can flash all it wants but I ain't startin' over, Dilbert.
[Think I have a shot?] SAWYER [beating on the door to the Hatch]: Open the damn door!
DAN: It won't work.
SAWYER: Sure it will. You open up, it's the Ghost of Christmas Future!
JULIET: We should get back to the beach. It's been a long day.
MILES: Why are we going back to the beach if there's nothing to go back to?
JULIET: So stay here.
MILES (as Juliet walks away): That chick likes me.
Dat zou meteen ook Desmonds visioenen verklaren. Of was dat al geopperd?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Shrien het volgende:
[..]
Wel interessant ja, volgens mij staat het niet in haar recap, maar het is nu wel wat meer duidelijk waarom Locke droomde over dat drugsvliegtuig. Hij had het namelijk al eerder meegemaakt.
Potverdeurie. Daar ga ik morgen met een lekkere kop koffie aan zitten. Kan al niet wachten op de derde aflevering. Ik vond de oplossingen wel meevallen in Ep 1, of heb ik toch teveel gemist...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
Ja, dat snap ik ook niet hoor. Ik kijk het met veel plezier, en een topicje als dit even doorlezen is best leuk. En dan heb ik soms ook wel eens iets van "hmzz, ja zo kan het ook wel zijn idd".quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Dat er echt mensen zijn die zich zó druk maken over een serie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lost geweldig. Maar je hebt volgens mij geen leven als je er zo diep over nadenkt en het dan nog gaat uittypen ook !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |