quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij dat dode beest zomaar 'vond' in de jungle.
En daarnaast met Naomi die net door Locke was neergestoken kon hij ook met haar communiceren.quote:In early December 2004,[1] Miles goes to the house of a grieving woman named Mrs. Gardner (Azure McCall) to communicate with her dead grandson. Miles apparently speaks to the grandson's spirit by using a electro-magnetic field (EMF) generator and finds a large amount of drugs and money.
Inderdaad enorm goed gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
Wel goed dat tussen neus en lippen door tijdens de aflevering zelf wordt uitgelegd hoe het ook alweer allemaal zat, en wie waarom wat doet, zonder dat het geforceerd overkomt. Goed schrijfwerk.
Ik denk ook dat het de mannen van Widmore zijn. Maar ik denk niet dat het in het verleden is, maar in de toekomst. Dat zei Daniël ook tegen Sawyer, dat ze konden jumpen naar het verleden, maar ook naar de toekomst. Wellicht een toekomst waarin Widmore het eiland heeft verovert.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nadat Daniel met Desmond praatte gingen ze weer verder terug in de tijd. Afgaande op de legeruniformen en het Britse accent van militair Jones kunnen we wel stellen dat het geen Dharma employees zijn.
Dat lijkt me niet. Waarom zou Widmore dan eerst supergetrainde militairen met allemaal fancy technische apparatuur sturen (Keamy en z'n team), maar in de toekomst grijpen ze weer terug naar een M1 Garand rifle en kapmessen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:32 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het de mannen van Widmore zijn. Maar ik denk niet dat het in het verleden is, maar in de toekomst. Dat zei Daniël ook tegen Sawyer, dat ze konden jumpen naar het verleden, maar ook naar de toekomst. Wellicht een toekomst waarin Widmore het eiland heeft verovert.
Er was toch ook nog geen ‘flits’ geweest sinds ze in het verleden waren?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Waarom zou Widmore dan eerst supergetrainde militairen met allemaal fancy technische apparatuur sturen (Keamy en z'n team), maar in de toekomst grijpen ze weer terug naar een M1 Garand rifle en kapmessen?
Ze 'flitsten' terug in de tijd waar Desmond nog in de hatch zat en op het moment dat Daniel hem wil vertellen hoe zijn moeder heet 'flitsten' ze nog verder terug.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er was toch ook nog geen ‘flits’ geweest sinds ze in het verleden waren?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:14 schreef Junkie het volgende:
NIET LEZEN! SPOILER NIET LEZEN! Mogelijke serie spoiler!PAS OP!! Een link die al 300 keer gepost is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Op het moment waarop die militairen verschijnen is het eiland in een andere tijd, waarschijnlijk ergens rond 1960, toen het Dharma initiative begon.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Waarom zou Widmore dan eerst supergetrainde militairen met allemaal fancy technische apparatuur sturen (Keamy en z'n team), maar in de toekomst grijpen ze weer terug naar een M1 Garand rifle en kapmessen?
quote:Remember Locke had a vision of the drug plane crashing in season 1
That seems much more significant now.
quote:Didn't he also have a dream that he fell off the cliff face he was climbing? The dream that led him to the "?"?
Weet iemand of dat laatste waar is?quote:Not only that but Locke was shot in the leg by Ethan, and when Boone climbed to the drug plane Locke was having leg problems....
Ja kan ik me ook herinneren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef nikk het volgende:
Hmm, misschien wel interessant. Van de IMDB boards:
[..]
[..]
[..]
Weet iemand of dat laatste waar is?
Ik zat ook aan die laatste te denken ja, zou dat wat met elkaar te maken hebben ? Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef nikk het volgende:
Hmm, misschien wel interessant. Van de IMDB boards:
[..]
[..]
[..]
Weet iemand of dat laatste waar is?
Dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het moment waarop die militairen verschijnen is het eiland in een andere tijd, waarschijnlijk ergens rond 1960, toen het Dharma initiative begon.
Oh neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef Symer het volgende:
Locke's been raakte destijds toch gewond door dat trebuchet-achtig apparaat dat hij samen met Boone had gemaakt om de hatch open te breken?
Klopt beide. Eerst krijg hij een scherf van de Trebuschet (of hoe je 't ook noemt) in zn linkerbeen, maar terwijl hij verder wil lopen wil ook zn rechterbeen niet meer...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Hij raakte ineens weer verlamd na dat visioen van zijn moeder en het neerstortende vliegtuigje. Ik had toen nog een hele theorie dat de herinnering aan zijn moeder weer het psychologische trauma oprakelde waardoor hij ooit verlamd was geraakt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:14 schreef Junkie het volgende:
NIET LEZEN! SPOILER NIET LEZEN! Mogelijke serie spoiler!Het verklaart de geestverschijningen voor Hurley wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen waarom zou Ana Lucia nou níet willen dat Hurley Ben ontmoet? Naar mijn weten is het het beste om zijn kant te kiezen. Of Ana Lucia kan het niks schelen
When all else fails, you always have delusion.
Dat vond ik ook een beetje bagger.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Had de vibe in seizoen 4 weer helemaal terug, maar is er dan niemand die wat moeite heeft met een houten tandiwlel dat je terug in de tijd kan brengen.
Realistisch is de serie natuurlijk niet, maar dit gaat wel wat ver in een keer.
Wel interessant ja, volgens mij staat het niet in haar recap, maar het is nu wel wat meer duidelijk waarom Locke droomde over dat drugsvliegtuig. Hij had het namelijk al eerder meegemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
Goed leesvoer, interessante theorieën
Godver wat gaafquote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
quote:[Sawyer slaps Dan across the face.]
CHARLOTTE: Oy! What the bloody hell do you think you're doing?
SAWYER: Shut it, Ginger, or you're gettin' one too!
[I'm sure Sawyer could think up a code name for you...] SAYID: I'm not taking any risks after Bentham died.
HURLEY: You mean Locke.
SAYID: Yes, I mean Locke.
HURLEY: I need a cool code name.
RICHARD: ...You need to pay attention. Next time we see each other, I'm not gonna recognize you, alright? You give me this.
LOCKE [taking it]: What is it?
RICHARD: It's a compass.
LOCKE: What does it do?
RICHARD: It points north, John.
SAWYER [as the event begins to occur]: Son of a...
SAWYER [after it has occurred]: Bitch.
MILES: Hey! Where you goin?
SAWYER: Back door. To get us some supplies.
DAN: James, wait, not a good idea.
SAWYER: Sky can flash all it wants but I ain't startin' over, Dilbert.
[Think I have a shot?] SAWYER [beating on the door to the Hatch]: Open the damn door!
DAN: It won't work.
SAWYER: Sure it will. You open up, it's the Ghost of Christmas Future!
JULIET: We should get back to the beach. It's been a long day.
MILES: Why are we going back to the beach if there's nothing to go back to?
JULIET: So stay here.
MILES (as Juliet walks away): That chick likes me.
Dat zou meteen ook Desmonds visioenen verklaren. Of was dat al geopperd?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Shrien het volgende:
[..]
Wel interessant ja, volgens mij staat het niet in haar recap, maar het is nu wel wat meer duidelijk waarom Locke droomde over dat drugsvliegtuig. Hij had het namelijk al eerder meegemaakt.
Potverdeurie. Daar ga ik morgen met een lekkere kop koffie aan zitten. Kan al niet wachten op de derde aflevering. Ik vond de oplossingen wel meevallen in Ep 1, of heb ik toch teveel gemist...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
Ja, dat snap ik ook niet hoor. Ik kijk het met veel plezier, en een topicje als dit even doorlezen is best leuk. En dan heb ik soms ook wel eens iets van "hmzz, ja zo kan het ook wel zijn idd".quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Dat er echt mensen zijn die zich zó druk maken over een serie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lost geweldig. Maar je hebt volgens mij geen leven als je er zo diep over nadenkt en het dan nog gaat uittypen ook !!
Door er zo veel over na te denken wordt de serie nog stukken leukerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Dat er echt mensen zijn die zich zó druk maken over een serie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lost geweldig. Maar je hebt volgens mij geen leven als je er zo diep over nadenkt en het dan nog gaat uittypen ook !!
Ik vond dit net even een bridge too far.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Door er zo veel over na te denken maakt de serie nog stukken leuker
Dat begrijp ik ook niet. Het is wel geinig om op een brakke zondag effe zo'n lap tekst door te lezen maar om nou je vrije tijd op te offeren om een theorie te bedenken en die uit te typen....Dan heb je gewoon geen leven.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Wat een bullshit. Lost is juist een serie waarbij het de bedoeling is dat je zelf gaat nadenken over hoe het nu allemaal zit. Wat heeft het nou met geen leven hebben te maken?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Nou, lees even dr eigen commentaar erbijquote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Lost is juist een serie waarbij het de bedoeling is dat je zelf gaat nadenken over hoe het nu allemaal zit. Wat heeft het nou met geen leven hebben te maken?
Om een TV serie? Men ik heb me om langdurige relaties minder druk gemaaktquote:THAT'S IT!
I can't take it anymore, I must stop typing and go soak my fingers in ice (and ease my stress over the pending second write-up with ice cream).
If you think there's something I didn't cover, chances are I'll be mentioning it in my next post, so stay tuned...
Until then ("then" being sometime before the morning of Wednesday, January 28),
- e
Ach ze houdt van schrijven, misschien is het zelfs wel haar beroep. Wat is er dan mis met een stukje analyse te schrijven over elke Lost aflevering? Ze doet een hoop mensen er een plezier mee iig.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, lees even dr eigen commentaar erbij.
[..]
Om een TV serie? Men ik heb me om langdurige relaties minder druk gemaakt.
Blijft niettemin leuk leesvoer hoor, maar echt normaal is het niet.
Als FOK!ker moet ik natuurlijk ook niet zoveel commentaar hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach ze houdt van schrijven, misschien is het zelfs wel haar beroep. Wat is er dan mis met een stukje analyse te schrijven over elke Lost aflevering? Ze doet een hoop mensen er een plezier mee iig.
Ze is inderdaad schrijfster van beroep, en verder overdrijft ze vast ook wel een klein beetjequote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als FOK!ker moet ik natuurlijk ook niet zoveel commentaar hebben.
Maar zodra ik met kramp en pijn hier zou MOETEN posten van mezelf zou ik het op prijs stellen als vrienden van me even zouden ingrijpen.
maar opzich is het wel leuk om te lezen, dus ik heb er ook geen problemen mee opzich, ik vind het alleen een beetje overtrokken voor een TV serie, welke dat ook is..
Kompas had hij al wel gepakt hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef MeneerTim het volgende:
Zou dat kompas het item zijn wat Locke had moeten kiezen toen Richard langs kwam bij kleine Locke om hem te "testen" en Locke het mes koos?
Nee, hij koos het mes toch ? Terwijl hij juist het kompas had moeten kiezen schijnbaar ..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kompas had hij al wel gepakt hoorRichard wou volgens mij dat hij het boek pakte
Ja, t mes. En toen werd Richard verdrietigquote:Op maandag 26 januari 2009 07:36 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee, hij koos het mes toch ? Terwijl hij juist het kompas had moeten kiezen schijnbaar ..
Ik heb 'm gezien, hij is wel de moeite waard.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand al die S05E00 gezien, ist iets?
quote:Op maandag 26 januari 2009 07:36 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee, hij koos het mes toch ? Terwijl hij juist het kompas had moeten kiezen schijnbaar ..
quote:John immediately claims the container of the granules and inspects and claims the compass. John starts towards the "Book of Laws", at which point Richard looks hopeful. Instead, he picks up the knife, to which Richard seems disappointed and angry.
Overal waar te voor staat is niet goedquote:Op zondag 25 januari 2009 20:42 schreef Symer het volgende:
Erika is een enorme fan van Lost (zij is iemand die naar Hawaï afreist om daar filmlocaties van Lost te bezoeken) en een professionele recensent (ze verdient er geld mee).
Dat je dan de afleveringen van Lost aandachtig bekijkt en er verhalen over schrijft lijkt me niet meer dan logisch. Zoals nikk al zegt: het kan een hobby zijn. Anderen gamen, Fok!en, bouwen modelvliegtuigjes of doen aan hardlopen.
Wat moet je precies met je vrije tijd doen om wél een leven te hebben, Koos?
Die site is bijna anderhalf jaar in de maak, met steeds kleine updates. Ik denk dat de gemiddelde kruiswoordpuzzellaar meer tijd aan z'n hobby besteed. Verder zou je eens naar Man Bijt Hond moeten kijken. Als je dit al overdreven vindt zul je daar steil achterover slaan van verbazing.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overal waar te voor staat is niet goedOverigens moet deze dame helemaal zelf weten wat ze met haar vrije tijd doet, maar ik vind het gewoon ietwat overdreven, goed? En mijn vorige post verwees eigenlijk naar een website waar een hele theorie rond tijdreizen in de serie wordt uitgelegd.
Ik denk dat dat al gebeurd is.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef OmeCo het volgende:
Kunnen de mensen op het eiland dan zichzelf tegenkomen?
hmm ja true, ik denk dat het tijdreizen stopt zodra iedereen terug is (die oude vrouw zegt ook tegen ben je hebt nog 70 uur voordat ze niet meer terug kunnen, denk dat het eiland dan voorgoed in dat tijdreizen vast zit ofzo..)quote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef Symer het volgende:
Ik noemde maar 2 willekeurige namen. Ik neem aan (en hoop een beetje) dat het tijdreizen stopt zodra iedereen weer terug is op het eiland. Dan zou je denken dat A&E twee mensen moeten zijn die op dit moment aan het tijdreizen zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het tijdreizen wel door gaat, dat iedereen in het verleden 1 voor 1 sterft en dat Jack & Kate iedereen begraven hebben behalve zichzelf.
Yep. Daarom vind ik het ook jammer dat het zo'n grote rol gaat spelen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef pfaf het volgende:
Tsja, dat zijn van die tijdreisparadoxen waar je niet aan ontkomt als je het introduceert in een SF-serie. Zulke dingen laat ik altijd maar z'n beloop gaan...
Ik denk dat het juist gaat om twee tegenpolen die daar komen te liggen. Er werden toch ook twee steentjes, een zwarte en een witte bij Adam and Eve gevonden?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef Symer het volgende:
Ik noemde maar 2 willekeurige namen. Ik neem aan (en hoop een beetje) dat het tijdreizen stopt zodra iedereen weer terug is op het eiland. Dan zou je denken dat A&E twee mensen moeten zijn die op dit moment aan het tijdreizen zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het tijdreizen wel door gaat, dat iedereen in het verleden 1 voor 1 sterft en dat Jack & Kate iedereen begraven hebben behalve zichzelf.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ben ook weer helemaal bij en ik snap dr geen donder meer van
Hij moest dood om de 6 weer terug naar het eiland te krijgen. 'You aren't suppose to leave' opmerking rond de tijd van Naomi en de 'redding'.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dus hij moest dood van Richard zodat hij terug kon naar t eiland om weer levend te worden?
Zoals hier eerder is gesuggereerd: misschien heeft hij zich laten bijten door zo'n spin net als bij die aflevering met Paolo en Nikki. Dat zou wel geniaal zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Hij moest dood om de 6 weer terug naar het eiland te krijgen. 'You aren't suppose to leave' opmerking rond de tijd van Naomi en de 'redding'.
Enige manier om ze te overtuigen dat ze terug moeten gaan was volgens Richard: overlijden.
Richard zal natuurlijk wel weten dat Locke speciaal is en dat als hij in een kistje terug komt op het eiland dat hij weer tot leven komt ofzo.
Ben gaf geen antwoord toen Jack vroeg of Locke dood was.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Hij moest dood om de 6 weer terug naar het eiland te krijgen. 'You aren't suppose to leave' opmerking rond de tijd van Naomi en de 'redding'.
Enige manier om ze te overtuigen dat ze terug moeten gaan was volgens Richard: overlijden.
Richard zal natuurlijk wel weten dat Locke speciaal is en dat als hij in een kistje terug komt op het eiland dat hij weer tot leven komt ofzo.
Het was sarcasme.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Adam_and_Evequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef Han-Pekel het volgende:
Zalig dat 't weer begonnen is!!
alleen kan iemand mij uitleggen wie Adam & Eve zijn, en waarom dat nu opeens belangrijk is?
Dat interview dat er bij staat is ook wel interessant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Adam_and_Eve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |