hmm ja true, ik denk dat het tijdreizen stopt zodra iedereen terug is (die oude vrouw zegt ook tegen ben je hebt nog 70 uur voordat ze niet meer terug kunnen, denk dat het eiland dan voorgoed in dat tijdreizen vast zit ofzo..)quote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef Symer het volgende:
Ik noemde maar 2 willekeurige namen. Ik neem aan (en hoop een beetje) dat het tijdreizen stopt zodra iedereen weer terug is op het eiland. Dan zou je denken dat A&E twee mensen moeten zijn die op dit moment aan het tijdreizen zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het tijdreizen wel door gaat, dat iedereen in het verleden 1 voor 1 sterft en dat Jack & Kate iedereen begraven hebben behalve zichzelf.
Yep. Daarom vind ik het ook jammer dat het zo'n grote rol gaat spelen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef pfaf het volgende:
Tsja, dat zijn van die tijdreisparadoxen waar je niet aan ontkomt als je het introduceert in een SF-serie. Zulke dingen laat ik altijd maar z'n beloop gaan...
Ik denk dat het juist gaat om twee tegenpolen die daar komen te liggen. Er werden toch ook twee steentjes, een zwarte en een witte bij Adam and Eve gevonden?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef Symer het volgende:
Ik noemde maar 2 willekeurige namen. Ik neem aan (en hoop een beetje) dat het tijdreizen stopt zodra iedereen weer terug is op het eiland. Dan zou je denken dat A&E twee mensen moeten zijn die op dit moment aan het tijdreizen zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het tijdreizen wel door gaat, dat iedereen in het verleden 1 voor 1 sterft en dat Jack & Kate iedereen begraven hebben behalve zichzelf.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ben ook weer helemaal bij en ik snap dr geen donder meer van
Hij moest dood om de 6 weer terug naar het eiland te krijgen. 'You aren't suppose to leave' opmerking rond de tijd van Naomi en de 'redding'.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dus hij moest dood van Richard zodat hij terug kon naar t eiland om weer levend te worden?
Zoals hier eerder is gesuggereerd: misschien heeft hij zich laten bijten door zo'n spin net als bij die aflevering met Paolo en Nikki. Dat zou wel geniaal zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Hij moest dood om de 6 weer terug naar het eiland te krijgen. 'You aren't suppose to leave' opmerking rond de tijd van Naomi en de 'redding'.
Enige manier om ze te overtuigen dat ze terug moeten gaan was volgens Richard: overlijden.
Richard zal natuurlijk wel weten dat Locke speciaal is en dat als hij in een kistje terug komt op het eiland dat hij weer tot leven komt ofzo.
Ben gaf geen antwoord toen Jack vroeg of Locke dood was.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Hij moest dood om de 6 weer terug naar het eiland te krijgen. 'You aren't suppose to leave' opmerking rond de tijd van Naomi en de 'redding'.
Enige manier om ze te overtuigen dat ze terug moeten gaan was volgens Richard: overlijden.
Richard zal natuurlijk wel weten dat Locke speciaal is en dat als hij in een kistje terug komt op het eiland dat hij weer tot leven komt ofzo.
Het was sarcasme.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:14 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Adam_and_Evequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef Han-Pekel het volgende:
Zalig dat 't weer begonnen is!!
alleen kan iemand mij uitleggen wie Adam & Eve zijn, en waarom dat nu opeens belangrijk is?
Dat interview dat er bij staat is ook wel interessant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Adam_and_Eve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |