Dank je welquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Bakakame het volgende:
Leuke OP, maar is het wel echt handig? Ik bedoel, het is alleen die van de afgelopen aflevering.. En we jagen er wel meer afleveringen doorheen in één topic toch?
Natuurlijk erg gaaf dat je er zoveel moeite in stak
Ieder zijn smaak toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:29 schreef Starlie het volgende:
Persoonlijk vindt ik Chuck (in tegenstelling tot iedereen hier) helemaal niet zo leuk... Vindt hem een beetje creepy...![]()
haha ja is altijd leuk als je zo'n actrices of acteurs ergens tegenkomt waar je het niet verwacht..dat had ik met Blair in Boston Public (2001).. zou je niet meteen zeggen van heeeej daar heb je Blairquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb Blair trouwens pas in een aflevering van 7th Heaven gezien van een paar jaar terug. Ze zag er echt heel anders uit, ik moest even nadenken wie ze nou was.
of had ik dtt al gezegd?
OTH heeft dat geweldig opgelost door gewoon 4 jaar vooruit te springenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef somegirl het volgende:
Oh ja nog iets, ben nu eigenlijk al bang voor de "college years" want meestal gaan series dan bergafwaarts... dawsons creek en the oc bijvoorbeeld. Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon allemaal blijven zitten haha.
[NL] Gossip Girlquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:06 schreef Luiaerdt het volgende:
Komt het nou tegenwoordig alleen op vrijdag avond? want ik kan het dus niet kijken op vrijdag avond
Mwah, ik vind OTH nu een stuk minder leuk dan toen ze nog op high school zaten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
OTH heeft dat geweldig opgelost door gewoon 4 jaar vooruit te springen
Lijkt me niet dat die er ooit in komt.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Kristen Bell nu onderhand in de serie te zien, of blijft ze nog steeds zo lafjes achter d'r computer zitten om te Bloggen en af en toe een zinnetje te zeggen in de serie
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die er ooit in komt.
And who am I, You'll never know That's a secret i'll never tell ........ dus tsja.....
Nee, Blair is veel doortrapter. Ik denk dat Dan ongewild onderdeel uit gaat maken van haar masterplan, en dat S. niet heel gelukkig van dat masterplan wordt. Desalniettemin, excitingquote:Op maandag 26 januari 2009 18:16 schreef MaxC het volgende:
Ik denk dat die lerares volgende aflevering word gevonden in een body bag in een rivier
schopje naar [NL] Gossip Girl dan maarquote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef Treezz het volgende:
Hoe en waar kijken jullie gossip girl...
Hoe zit het nou met die relatei met serena en dan, snap er niks meer vanplease help
Misschien heeft het te maken met de Superbowl?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef Tegan het volgende:
Waarom kwam er eigenlijk niets? Ook geen HIMYM, TBBT en Chuck.
Neeeeej, die komt a.s. zondag pas eropquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met de Superbowl?
I know, maar dat is het enige wat ik kan verzinnen waarom geen enkele serie iets uitzendt deze weekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Neeeeej, die komt a.s. zondag pas erop![]()
En The L Word, Big Love en Kyle XY, dus het valt best mee zolang je maar heel veel series kijktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:05 schreef Tazmaniac het volgende:
ja klopt.. gelukkig is House er wel gewoon
Ja, dat vond ik juist weer een beetje jammer. Verder weet ik niet wat ik van dat Eyes Wide Shut gedoe moet vinden. Chuck's haar was wel errrg oké!quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik juist weer een beetje jammer. Verder weet ik niet wat ik van dat Eyes Wide Shut gedoe moet vinden. Chuck's haar was wel errrg oké!
Cancelledquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En The L Word, Big Love en Kyle XY,dus het valt best mee zolang je maar heel veel series kijkt
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:13 schreef Leonoor het volgende:
Ik ben kennelijk niet zo kritisch, ik vond het - buiten het eeeeuwige S & D gezeik, wel weer een prima aflevering!
Volgens mij zijn we al van Elle afquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
en nu is ie helemaal fan van die Elle..
Het was ook wel een leuk muziekje op de achtergrond. Jammerlijk dat wij dan weer niet van het ongetwijfeld goddelijke lichaam van Dan mochten genieten...quote:
Ja.. ik hoopte al dat er ergens een licht spontaan aan zou gaan.. maar helaas..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het was ook wel een leuk muziekje op de achtergrond. Jammerlijk dat wij dan weer niet van het ongetwijfeld goddelijke lichaam van Dan mochten genieten...
Nee hoor, ik scroll gewoon net zover naar beneden tot zijn hoofd verdwenen is maar zijn lichaam nog in volle glorie zichtbaar is. Ik heb ook nog ergens een heerlijk paint-plaatje waar ik een zak over het hoofd van Nadal heb getekend, beetje hetzelfde probleem als hier bij Pennquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja.. ik hoopte al dat er ergens een licht spontaan aan zou gaan.. maar helaas..
Als schale troost hier een stukje van zijn lekkere lichaam![]()
[ afbeelding ]
(Serena moet je maar even wegdenken)
Vond ook nog een ander zonder Serena.. maar ik denk dat Serena makkelijker weg te denken is dan het kapsel:
[ afbeelding ]
Ik ken die hele film dus niet, ik weet alleen dat er Tom en Nicole-vunzigheid in zit, dus ik begreep de referentie ernaar sowieso al niet. In 1 zin, waar ging Eyes Wide Shut over?!quote:
Tom ging ook naar een soort sekte waar vrouwen maskers droegen... meer heb ik er niet van begrepen... (was misschien nog wat te jong om het te begrijpenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ken die hele film dus niet, ik weet alleen dat er Tom en Nicole-vunzigheid in zit, dus ik begreep de referentie ernaar sowieso al niet. In 1 zin, waar ging Eyes Wide Shut over?!
quote:Een gelukkig getrouwde dokter (Cruise) ontdekt de duistere kant van liefde nadat zijn vrouw haar ontrouw opbiecht. Hij dwaalt als in een droom door de nachtelijke straten van New York om bevrediging te vinden.
Naast een psychologische reis die de seksuele motieven van de mens onderzoekt, is Eyes Wide Shut ook een satire op de nouveau riche van de New Yorkse wijk The Village, worstelend met frivole verlangens en niet schromend hun geluk te kopen.
Deze laatste film van Kubrick is een mengeling van droomwerelden, verleiding en angst gevangen in een weelderig olieverfschilderij. Regisseur Kubrick liet zich bij de voorbereiding van de productie onder meer inspireren door de schilderijen en schetsen van Gustav Klimt.
Oh, nou ja. Ik begon t toch al bagger te vinden. Ik ben toch bijna klaar met de studie dus er moeten dringend wat series afvallenquote:
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Als dat van Chuck nou nog een goede inleiding ofzo zou hebben, zou het wel iets kunnen zijn. Zo'n secret society is wel wat voor hem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef TC03 het volgende:
Wat een gare aflevering met onwaarschijnlijke verhaallijnen. Sloeg nergens op, vooral die verhaallijn van Chuck is echt gigantisch vergezocht.![]()
Huh, ik dacht dat Chuck in t echie gay is? Dan ben ik hier door iemand verkeerd voorgelichtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:01 schreef Smash-it het volgende:
'Chuck' en 'Vanessa' daten in het echt. Best een leuk stel..
[ afbeelding ]
Bron: http://dlisted.com/node/30508
Ok, allerlaatste reactie dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik begin Chuck steeds minder leuk te vinden. Zou het denk ik niet eens missen als hij weg ging. Zelfde met Nate en Vanessa. Ze konden hun verhaallijn er zo uithalen zonder dat ik ze ging missen deze episode.
Sisterhood of the Travelling Pants jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even een laatste reactie voor mij in dit rijtje.
Ik heb vandaag de film gezien The Sisterhood of the Travelling Pands 2. Daar spelen Rory Gilmore, Ugly Betty, Joan of Arcadia en Serena VanDerWoodsen inEn Orson Hodge komt ook nog voorbij! En het zusje van de laatste versie van Bionic Woman. Was best geinig.
Ik hoop echt dat ze weer een leuke verhaallijn voor Nate gaan schrijven. Ik vind Nate echt wel 1 van de toffere personagesquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik begin Chuck steeds minder leuk te vinden. Zou het denk ik niet eens missen als hij weg ging. Zelfde met Nate en Vanessa. Ze konden hun verhaallijn er zo uithalen zonder dat ik ze ging missen deze episode.
Ja! Ik heb 1 & 2 ook gezien.. Toch blijft het dan wel de hele tijd Rory, Betty, Serena. Die andere kende ik niet, dus was minder verwarrend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag de film gezien The Sisterhood of the Travelling Pands 2. Daar spelen Rory Gilmore, Ugly Betty, Joan of Arcadia en Serena VanDerWoodsen inEn Orson Hodge komt ook nog voorbij! En het zusje van de laatste versie van Bionic Woman. Was best geinig.
Oooooh, ja deel 2 daarvan is uit natuurlijk, die heb ik nog helemaal niet gezien! Weekendprojectjequote:Op donderdag 5 februari 2009 09:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja! Ik heb 1 & 2 ook gezien.. Toch blijft het dan wel de hele tijd Rory, Betty, Serena. Die andere kende ik niet, dus was minder verwarrend.
Lelijke broek was het btw..
quote:According to THR, Krysten Ritter was just cast in the new Gossip Girl spin-off as Carol Rhodes , Lily van der Woodsen’s older sister and black sheep of the family. The pilot for the spinoff, which follows young Lily’s wild teen years in 1980s California, airs on the May 11 episode of Gossip Girl.
Helemaal niet?quote:
Dit is het USA topic.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:09 schreef Ontopic het volgende:
Ja, wel http://www.net5.nl/web/sh(...)148/typeofpage=78934
9/10 spin-offs zijn te triest voor woordenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom zijn jullie hier zo tegen eigenlijk? Alleen omdat er nu al een spin-off is?
Die meid ziet er erg lekker uit... dangquote:Aaron Tevit has been cast as Nate’s very wealthy cousin Tripp Vanderbilt in Gossip Girl, reports TV Guide.
Holley Fain has also been cast as Tripp’s fiancée, Maureen. The posh pair will appear in two upcoming episodes, in which Nate (Chace Crawford) reconciles with his mother’s powerful family
Tveit has performed in the Broadway productions of Wicked and Hairspray and starred in the movie Ghost Town. Fain has made cameos on Lipstick Jungle and Law & Order: Criminal Intent.
Op Wikipedia staat dat de volgende afl 2 maart is ....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef Tegan het volgende:
Waarschijnlijk heel lang geen GG meer. Ze hebben nog 8 (ofzo) afleveringen over en het is pas begin februari...
I'm sorry to inform you, maarrrrquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Pieterenik het volgende:
Gossip Girl <3
Ben trouwens best pissed om die break ineens, ik bedoel.. Dat kunnen ze ook wel even aankondigen? Ipv dat ik het hele internet af speur naar redenen waarom ze in heeeeeeeemelsnaam GG niet uitgezonden hebben?
Hoop dat het na 2 maart weer normaal loopt allemaal
waaaaaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
I'm sorry to inform you, maarrrr
na 16 maart...
Dick Cassablancas uit Veronica Marsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken de eerste uit Lost, de 5e uit Gilmore Girls en de 6e inderdaad uit Lipstick Jungle. En ik vermoed ook dat ik de tweede ken.
Jaquote:
Zie je nou dat ik het niet verkeerd gelezen hebquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Op eztv staat ook dat het een break heeft 2/3/2009 weer nieuwe. Zoals bakakame al zei. Helaaas...
.
Dat moet vandaag af dus ik kon de afleidng vanaaf wel gebruikenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:51 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja. Maar voor jou komt dat natuurlijk goed uit, dan kun je je focussen op je essay
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd jammerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:47 schreef Smash-it het volgende:
Net klaar met kijken! Die Chuck!! Maar ja, beetje te laat waarschijnlijk..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:52 schreef Kinga het volgende:
Nog maar in een spoiler, het is nog vroeg.Ik vond het wederom een briljante ep. Maar dat vind ik elke week, en dan is zelden iemand het met me eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik had alleen gehoopt op een NateJennyReunion
Nulla verba sed acta
Die verhaallijn van Chuck mag van mij ook wel afgelopen zijn (maar ik vindt Chuck dan ook niet zo leuk)...quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef zquing het volgende:
Ben ik dan de enige die 't een vrij zwakke aflevering is? Hoop dat die waardeloze chuck verhaallijn nu wel afgelopen is. Hete Nate is terugen Jenny
Ik vond het ook een vrij zwakke aflevering.. Zat me te irriteren aan iedereen en het was nogal cliché de hele tijd... Ik kijk eigenlijk alleen maar voor de Blair verhaallijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef zquing het volgende:
Ben ik dan de enige die 't een vrij zwakke aflevering is? Hoop dat die waardeloze chuck verhaallijn nu wel afgelopen is. Hete Nate is terugen Jenny
and I like itquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik heb geloof ik echt een dirty mind. Pas na goed kijken zag ik dat het een ijsje is dat de dames aflikken... En geen dildo.
Lol, dat lijkt me wel lachen. Vergezocht natuurlijk, maar potentieel interessant. Maar ik hoor dan ook niet bij de groep spin-off haters in dit topicquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:27 schreef Jivis het volgende:
The O.C. personages in Gossip Girl spinoff?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef Kinga het volgende:
LOL. Dorota en haar poolse ramble, geweldig. Iemand die de vertaling wil?
Ik vond Slash anders best shocking!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, wat wordt dit een voorspelbare serie zeg. Kom op, twee volwassen mensen als Rufus en Lily die een exen-lijstje gaan maken. Geef die mensen een echt een onvoorspelbaar verhaal of hou ze uit de aflevering.
Slash?? Hoorde het Serena wel zeggen maar ik kan me niet herinneren dat ik een Slash in GG heb gezien...quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vond Slash anders best shocking!
Cultuurbarbaar! Slash!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Slash?? Hoorde het Serena wel zeggen maar ik kan me niet herinneren dat ik een Slash in GG heb gezien...
Ja, daar heb je helemaal een punt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vond Slash anders best shocking!
OMG!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar! Slash!
[ afbeelding ]
`quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind stiekem V en Chuck samen wel tof.
Ik vond ze ook wel tof samenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind stiekem V en Chuck samen wel tof.
Komt omdat ze irl een relatie hebben, maar toch is het erg tof ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
`
Ja ik vind ze ook wel leuk samen, ze hebben wel een soort chemie!
Blair en Nate duurt me nu al te langquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel tof samen. En B en Nate, dat gaat toch nooit lang duren. De enige die nog niet aan B heeft gezeten is Dan, maar dat is dan weer zo'n onlogische combinatie dat ik het me nauwelijks voor kan stellen...
Zo ging het bij mij ook op school..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef Kinga het volgende:
Nate en Blair zijn zooooo niet boeiend. Die kids weten trouwens ook niet wat ze willen he... damn, hoezo iedereen heeft elkaar al gehad..
Uit het leven gegrepen, vertel! Misschien kunnen we er een soort van Fok! Alpha makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook op school..
Op de gemiddelde rijkeluiskindjes-school gaat het zo, ik heb ooit op een hockeyfeest naast een meisje gestaan, dat zei: "Nee, volgens mij heb ik ze allemaal al gehad, jammer.. Dan moet ik maar weer met Diederick de dug-out in.."quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:47 schreef Hopey het volgende:
[..]
Uit het leven gegrepen, vertel! Misschien kunnen we er een soort van Fok! Alpha maken
Meer alsof zijn poep vast zitquote:Op woensdag 1 april 2009 00:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die kerel kijkt echt altijd alsof hij moet poepen...
Haha, dat van Dan en S dacht ik ook. En Nate wilde wel, maar "not like that", oftewel, niet met B die hem besprong en zichzelf maar vast uitkleedde...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Meer alsof zijn poep vast zit![]()
Was trouwens even bang dat Dan en Serena elkaar weer zouden besprinen op het bed, toen ze hem aan het opmaken waren... maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Begreep trouwens niet helemaal waarom Blair en Nate nu weer aan het zoenen waren.. hij wilde toch niet? Of heb ik iets gemist...? Ze blijven in elk geval niet lang bij elkaar.. Blair gaat zich vast erg snel vervelen.
Dank je!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Haha, dat van Dan en S dacht ik ook. En Nate wilde wel, maar "not like that", oftewel, niet met B die hem besprong en zichzelf maar vast uitkleedde...
Nate is een goddelijk wezen, dat moge duidelijk zijnquote:
Volgens wikipedia sowieso nog t/m 25, of er daarna nog meer komen weet ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, iemand een idee hoeveel eps er sowieso komen? Aangezien dit al nummer 20 was?
You're kidding me, right?! Ik zat op een openbare school met alleen probleemjongerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op de gemiddelde rijkeluiskindjes-school gaat het zo, ik heb ooit op een hockeyfeest naast een meisje gestaan, dat zei: "Nee, volgens mij heb ik ze allemaal al gehad, jammer.. Dan moet ik maar weer met Diederick de dug-out in.."
en nu doe je CEquote:Op woensdag 1 april 2009 19:14 schreef Hopey het volgende:
[..]
You're kidding me, right?! Ik zat op een openbare school met alleen probleemjongeren
Hoeveel seizoenen komen er nog? Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat dit het laatste seizoen was namelijk..quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef zquing het volgende:
Dat is nog een maandje of anderhalf a 2 aan afleveringen na 20april. Lijkt me wel het einde van 't seizoen dan
Thx! En al lang klaar. Goed he, ik heb me uit die hopeloosheid weten te ontworstelenquote:
Same herequote:Op woensdag 1 april 2009 19:42 schreef Hopey het volgende:
[..]
Thx! En al lang klaar. Goed he, ik heb me uit die hopeloosheid weten te ontworstelen![]()
Overigens viel het wel mee, ik was een engeltje vergeleken met de rest![]()
Gossip Girl has been renewed for a 3rd season. Wikipediaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen komen er nog? Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat dit het laatste seizoen was namelijk..?
Tja, dit is ook lang niet alles.. heb verd*mme nog geen tijd gehad om WEC 40 te kijken door al het overwerk..quote:
Waarschijnlijk ze ze volgende aflevering weer uit elkaarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef Inu het volgende:
Ik wil niet zolang wachtenEn ik ben nog steeds van mening dat Blair en Nate bij elkaar saai is...
![]()
Grote kans ja...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ze ze volgende aflevering weer uit elkaar.
Dat plus dat Vanessa irritant is. Jenny en Nate ging nog wel trouwens.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Smash-it het volgende:
C&B is eigenlijk het enige koppel dat ik trek. Serena en Dan zijn slopend.. Alles met Nate is vermoeiend. En ik hou gewoon van Chuck.
Couldn't agree more.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Smash-it het volgende:
C&B is eigenlijk het enige koppel dat ik trek. Serena en Dan zijn slopend.. Alles met Nate is vermoeiend. En ik hou gewoon van Chuck.
Eens.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:47 schreef Jivis het volgende:
Leuke aflevering, veel meer in de stijl van seizoen 1.
Wat herkende je niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef Smash-it het volgende:
Help, ik snap het niet meer!! Heb nieuwe aflevering binnengehaald, s2e21. Maar bij de 'previously on' allemaal dingen die ik nog helemaal niet heb gezien. Ik gooi ze altijd meteen weg nadat ik ze heb gekeken, dus kan ook niet echt controleren waar ik was. Maar ik dacht dat ik helemaal bijliep.
Waar zijn jullie?
Haha, ik had blijkbaar toch gewoon 1 aflevering gemist. Net allebei gekeken, waren weer leuk! Ben alleen wel benieuwd wat die Poppy van plan is.quote:
Ik ben ook benieuwd wat ze van plan is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik had blijkbaar toch gewoon 1 aflevering gemist. Net allebei gekeken, waren weer leuk! Ben alleen wel benieuwd wat die Poppy van plan is.
Hij mag niet wegquote:Op maandag 27 april 2009 14:24 schreef Butterfly91 het volgende:
C: I never apologized for what happened last year
I deeply regret my actions of that night
If you ever do move in here, I'll make sure I'm not around.
Ik ken 'm van Reaper, hij is de andere zoon van de duivelquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar kennen we die boyfriend van Serena van? Hij kijkt zo bekend uit zijn ogen.
Verder: wat Starlie zegt
Hij lijkt idd overal op te duiken de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik ken 'm van Reaper, hij is de andere zoon van de duivel
Dit zegt genoeg lijkt me:quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
Hij is idd te perfect voor mijn smaak. Hij lijkt wel Ken van Barbie.
lolquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
Hij is idd te perfect voor mijn smaak. Hij lijkt wel Ken van Barbie.
Daar ken ik hem van!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg lijkt me:
Armie Hammer
Spring Breakdown (2009) .... Abercrombie Boy
SPOILER: Volgende week...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Leonoor het volgende:
SPOILER: Volgende week...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Starlie het volgende:
Het zou allemaal zoveel minder dramatisch kunnen als...
- Als Nate gewoon toegeeft homo te zijn;
So truequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Starlie het volgende:
- Serena gewoon tegen Blair verteld wat Chuck tegen haar zei: "Because I Love Her";
- Als Rufus gewoon het geld van Lily aanneemt;
- Als Dan en Serena gewoon weer samen komen en naar Yale verdwijnen en niet meer terugkomen.
Maar ja.... dan is het natuurlijk ook minder leuk
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:45 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Starlie het volgende:
Hij is een beetje in de flower power tijd blijven hangenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:20 schreef linuxje het volgende:
net de 1na laatste en de laatste ep gekeken, en ik krijg elke keer een grotere hekel aan die rufus. achtelijke idealist
Wat een mooie foto heb ik uitgezocht zeg. Moet steeds om mezelf lachen als ik dit topic bezoek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:49 schreef TC03 het volgende:
Niet normaal hoe dingen altijd fout gaan, sjongejonge.De zinnetjes tussendoor van Chuck vind ik altijd hilarisch. "I need you to dig up al the dirt on the cops at the 55th precinct"
Overigens vraag ik me af welke idioot boos wordt als iemand ervoor zorgt dat zijn kind naar Yale kan. Wat een dramaqueen is Rufus zeg. Verder zijn Dan, Jenny en Rufus samen echt vermoeiend zoetsappig. Zum kotsen, wirklich.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |