`quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind stiekem V en Chuck samen wel tof.
Ik vond ze ook wel tof samenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind stiekem V en Chuck samen wel tof.
Komt omdat ze irl een relatie hebben, maar toch is het erg tof ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
`
Ja ik vind ze ook wel leuk samen, ze hebben wel een soort chemie!
Blair en Nate duurt me nu al te langquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel tof samen. En B en Nate, dat gaat toch nooit lang duren. De enige die nog niet aan B heeft gezeten is Dan, maar dat is dan weer zo'n onlogische combinatie dat ik het me nauwelijks voor kan stellen...
Zo ging het bij mij ook op school..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef Kinga het volgende:
Nate en Blair zijn zooooo niet boeiend. Die kids weten trouwens ook niet wat ze willen he... damn, hoezo iedereen heeft elkaar al gehad..
Uit het leven gegrepen, vertel! Misschien kunnen we er een soort van Fok! Alpha makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook op school..
Op de gemiddelde rijkeluiskindjes-school gaat het zo, ik heb ooit op een hockeyfeest naast een meisje gestaan, dat zei: "Nee, volgens mij heb ik ze allemaal al gehad, jammer.. Dan moet ik maar weer met Diederick de dug-out in.."quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:47 schreef Hopey het volgende:
[..]
Uit het leven gegrepen, vertel! Misschien kunnen we er een soort van Fok! Alpha maken
Meer alsof zijn poep vast zitquote:Op woensdag 1 april 2009 00:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die kerel kijkt echt altijd alsof hij moet poepen...
Haha, dat van Dan en S dacht ik ook. En Nate wilde wel, maar "not like that", oftewel, niet met B die hem besprong en zichzelf maar vast uitkleedde...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Meer alsof zijn poep vast zit![]()
Was trouwens even bang dat Dan en Serena elkaar weer zouden besprinen op het bed, toen ze hem aan het opmaken waren... maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Begreep trouwens niet helemaal waarom Blair en Nate nu weer aan het zoenen waren.. hij wilde toch niet? Of heb ik iets gemist...? Ze blijven in elk geval niet lang bij elkaar.. Blair gaat zich vast erg snel vervelen.
Dank je!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Haha, dat van Dan en S dacht ik ook. En Nate wilde wel, maar "not like that", oftewel, niet met B die hem besprong en zichzelf maar vast uitkleedde...
Nate is een goddelijk wezen, dat moge duidelijk zijnquote:
Volgens wikipedia sowieso nog t/m 25, of er daarna nog meer komen weet ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, iemand een idee hoeveel eps er sowieso komen? Aangezien dit al nummer 20 was?
You're kidding me, right?! Ik zat op een openbare school met alleen probleemjongerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op de gemiddelde rijkeluiskindjes-school gaat het zo, ik heb ooit op een hockeyfeest naast een meisje gestaan, dat zei: "Nee, volgens mij heb ik ze allemaal al gehad, jammer.. Dan moet ik maar weer met Diederick de dug-out in.."
en nu doe je CEquote:Op woensdag 1 april 2009 19:14 schreef Hopey het volgende:
[..]
You're kidding me, right?! Ik zat op een openbare school met alleen probleemjongeren
Hoeveel seizoenen komen er nog? Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat dit het laatste seizoen was namelijk..quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef zquing het volgende:
Dat is nog een maandje of anderhalf a 2 aan afleveringen na 20april. Lijkt me wel het einde van 't seizoen dan
Thx! En al lang klaar. Goed he, ik heb me uit die hopeloosheid weten te ontworstelenquote:
Same herequote:Op woensdag 1 april 2009 19:42 schreef Hopey het volgende:
[..]
Thx! En al lang klaar. Goed he, ik heb me uit die hopeloosheid weten te ontworstelen![]()
Overigens viel het wel mee, ik was een engeltje vergeleken met de rest![]()
Gossip Girl has been renewed for a 3rd season. Wikipediaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen komen er nog? Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat dit het laatste seizoen was namelijk..?
Tja, dit is ook lang niet alles.. heb verd*mme nog geen tijd gehad om WEC 40 te kijken door al het overwerk..quote:
Waarschijnlijk ze ze volgende aflevering weer uit elkaarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef Inu het volgende:
Ik wil niet zolang wachtenEn ik ben nog steeds van mening dat Blair en Nate bij elkaar saai is...
![]()
Grote kans ja...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ze ze volgende aflevering weer uit elkaar.
Dat plus dat Vanessa irritant is. Jenny en Nate ging nog wel trouwens.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Smash-it het volgende:
C&B is eigenlijk het enige koppel dat ik trek. Serena en Dan zijn slopend.. Alles met Nate is vermoeiend. En ik hou gewoon van Chuck.
Couldn't agree more.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Smash-it het volgende:
C&B is eigenlijk het enige koppel dat ik trek. Serena en Dan zijn slopend.. Alles met Nate is vermoeiend. En ik hou gewoon van Chuck.
Eens.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:47 schreef Jivis het volgende:
Leuke aflevering, veel meer in de stijl van seizoen 1.
Wat herkende je niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef Smash-it het volgende:
Help, ik snap het niet meer!! Heb nieuwe aflevering binnengehaald, s2e21. Maar bij de 'previously on' allemaal dingen die ik nog helemaal niet heb gezien. Ik gooi ze altijd meteen weg nadat ik ze heb gekeken, dus kan ook niet echt controleren waar ik was. Maar ik dacht dat ik helemaal bijliep.
Waar zijn jullie?
Haha, ik had blijkbaar toch gewoon 1 aflevering gemist. Net allebei gekeken, waren weer leuk! Ben alleen wel benieuwd wat die Poppy van plan is.quote:
Ik ben ook benieuwd wat ze van plan is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik had blijkbaar toch gewoon 1 aflevering gemist. Net allebei gekeken, waren weer leuk! Ben alleen wel benieuwd wat die Poppy van plan is.
Hij mag niet wegquote:Op maandag 27 april 2009 14:24 schreef Butterfly91 het volgende:
C: I never apologized for what happened last year
I deeply regret my actions of that night
If you ever do move in here, I'll make sure I'm not around.
Ik ken 'm van Reaper, hij is de andere zoon van de duivelquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar kennen we die boyfriend van Serena van? Hij kijkt zo bekend uit zijn ogen.
Verder: wat Starlie zegt
Hij lijkt idd overal op te duiken de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik ken 'm van Reaper, hij is de andere zoon van de duivel
Dit zegt genoeg lijkt me:quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
Hij is idd te perfect voor mijn smaak. Hij lijkt wel Ken van Barbie.
lolquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
Hij is idd te perfect voor mijn smaak. Hij lijkt wel Ken van Barbie.
Daar ken ik hem van!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg lijkt me:
Armie Hammer
Spring Breakdown (2009) .... Abercrombie Boy
SPOILER: Volgende week...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Leonoor het volgende:
SPOILER: Volgende week...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Starlie het volgende:
Het zou allemaal zoveel minder dramatisch kunnen als...
- Als Nate gewoon toegeeft homo te zijn;
So truequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Starlie het volgende:
- Serena gewoon tegen Blair verteld wat Chuck tegen haar zei: "Because I Love Her";
- Als Rufus gewoon het geld van Lily aanneemt;
- Als Dan en Serena gewoon weer samen komen en naar Yale verdwijnen en niet meer terugkomen.
Maar ja.... dan is het natuurlijk ook minder leuk
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:45 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Starlie het volgende:
Hij is een beetje in de flower power tijd blijven hangenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:20 schreef linuxje het volgende:
net de 1na laatste en de laatste ep gekeken, en ik krijg elke keer een grotere hekel aan die rufus. achtelijke idealist
Wat een mooie foto heb ik uitgezocht zeg. Moet steeds om mezelf lachen als ik dit topic bezoek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:49 schreef TC03 het volgende:
Niet normaal hoe dingen altijd fout gaan, sjongejonge.De zinnetjes tussendoor van Chuck vind ik altijd hilarisch. "I need you to dig up al the dirt on the cops at the 55th precinct"
Overigens vraag ik me af welke idioot boos wordt als iemand ervoor zorgt dat zijn kind naar Yale kan. Wat een dramaqueen is Rufus zeg. Verder zijn Dan, Jenny en Rufus samen echt vermoeiend zoetsappig. Zum kotsen, wirklich.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |