Thx! En al lang klaar. Goed he, ik heb me uit die hopeloosheid weten te ontworstelenquote:
Same herequote:Op woensdag 1 april 2009 19:42 schreef Hopey het volgende:
[..]
Thx! En al lang klaar. Goed he, ik heb me uit die hopeloosheid weten te ontworstelen![]()
Overigens viel het wel mee, ik was een engeltje vergeleken met de rest![]()
Gossip Girl has been renewed for a 3rd season. Wikipediaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen komen er nog? Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat dit het laatste seizoen was namelijk..?
Tja, dit is ook lang niet alles.. heb verd*mme nog geen tijd gehad om WEC 40 te kijken door al het overwerk..quote:
Waarschijnlijk ze ze volgende aflevering weer uit elkaarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef Inu het volgende:
Ik wil niet zolang wachtenEn ik ben nog steeds van mening dat Blair en Nate bij elkaar saai is...
![]()
Grote kans ja...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ze ze volgende aflevering weer uit elkaar.
Dat plus dat Vanessa irritant is. Jenny en Nate ging nog wel trouwens.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Smash-it het volgende:
C&B is eigenlijk het enige koppel dat ik trek. Serena en Dan zijn slopend.. Alles met Nate is vermoeiend. En ik hou gewoon van Chuck.
Couldn't agree more.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Smash-it het volgende:
C&B is eigenlijk het enige koppel dat ik trek. Serena en Dan zijn slopend.. Alles met Nate is vermoeiend. En ik hou gewoon van Chuck.
Eens.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:47 schreef Jivis het volgende:
Leuke aflevering, veel meer in de stijl van seizoen 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |