Ik vond Slash anders best shocking!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, wat wordt dit een voorspelbare serie zeg. Kom op, twee volwassen mensen als Rufus en Lily die een exen-lijstje gaan maken. Geef die mensen een echt een onvoorspelbaar verhaal of hou ze uit de aflevering.
Slash?? Hoorde het Serena wel zeggen maar ik kan me niet herinneren dat ik een Slash in GG heb gezien...quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vond Slash anders best shocking!
Cultuurbarbaar! Slash!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Slash?? Hoorde het Serena wel zeggen maar ik kan me niet herinneren dat ik een Slash in GG heb gezien...
Ja, daar heb je helemaal een punt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vond Slash anders best shocking!
OMG!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar! Slash!
[ afbeelding ]
`quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind stiekem V en Chuck samen wel tof.
Ik vond ze ook wel tof samenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind stiekem V en Chuck samen wel tof.
Komt omdat ze irl een relatie hebben, maar toch is het erg tof ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
`
Ja ik vind ze ook wel leuk samen, ze hebben wel een soort chemie!
Blair en Nate duurt me nu al te langquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel tof samen. En B en Nate, dat gaat toch nooit lang duren. De enige die nog niet aan B heeft gezeten is Dan, maar dat is dan weer zo'n onlogische combinatie dat ik het me nauwelijks voor kan stellen...
Zo ging het bij mij ook op school..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef Kinga het volgende:
Nate en Blair zijn zooooo niet boeiend. Die kids weten trouwens ook niet wat ze willen he... damn, hoezo iedereen heeft elkaar al gehad..
Uit het leven gegrepen, vertel! Misschien kunnen we er een soort van Fok! Alpha makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook op school..
Op de gemiddelde rijkeluiskindjes-school gaat het zo, ik heb ooit op een hockeyfeest naast een meisje gestaan, dat zei: "Nee, volgens mij heb ik ze allemaal al gehad, jammer.. Dan moet ik maar weer met Diederick de dug-out in.."quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:47 schreef Hopey het volgende:
[..]
Uit het leven gegrepen, vertel! Misschien kunnen we er een soort van Fok! Alpha maken
Meer alsof zijn poep vast zitquote:Op woensdag 1 april 2009 00:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die kerel kijkt echt altijd alsof hij moet poepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |