Haha, dat van Dan en S dacht ik ook. En Nate wilde wel, maar "not like that", oftewel, niet met B die hem besprong en zichzelf maar vast uitkleedde...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Meer alsof zijn poep vast zit![]()
Was trouwens even bang dat Dan en Serena elkaar weer zouden besprinen op het bed, toen ze hem aan het opmaken waren... maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Begreep trouwens niet helemaal waarom Blair en Nate nu weer aan het zoenen waren.. hij wilde toch niet? Of heb ik iets gemist...? Ze blijven in elk geval niet lang bij elkaar.. Blair gaat zich vast erg snel vervelen.
Dank je!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Haha, dat van Dan en S dacht ik ook. En Nate wilde wel, maar "not like that", oftewel, niet met B die hem besprong en zichzelf maar vast uitkleedde...
Nate is een goddelijk wezen, dat moge duidelijk zijnquote:
Volgens wikipedia sowieso nog t/m 25, of er daarna nog meer komen weet ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, iemand een idee hoeveel eps er sowieso komen? Aangezien dit al nummer 20 was?
You're kidding me, right?! Ik zat op een openbare school met alleen probleemjongerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op de gemiddelde rijkeluiskindjes-school gaat het zo, ik heb ooit op een hockeyfeest naast een meisje gestaan, dat zei: "Nee, volgens mij heb ik ze allemaal al gehad, jammer.. Dan moet ik maar weer met Diederick de dug-out in.."
en nu doe je CEquote:Op woensdag 1 april 2009 19:14 schreef Hopey het volgende:
[..]
You're kidding me, right?! Ik zat op een openbare school met alleen probleemjongeren
Hoeveel seizoenen komen er nog? Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat dit het laatste seizoen was namelijk..quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef zquing het volgende:
Dat is nog een maandje of anderhalf a 2 aan afleveringen na 20april. Lijkt me wel het einde van 't seizoen dan
Thx! En al lang klaar. Goed he, ik heb me uit die hopeloosheid weten te ontworstelenquote:
Same herequote:Op woensdag 1 april 2009 19:42 schreef Hopey het volgende:
[..]
Thx! En al lang klaar. Goed he, ik heb me uit die hopeloosheid weten te ontworstelen![]()
Overigens viel het wel mee, ik was een engeltje vergeleken met de rest![]()
Gossip Girl has been renewed for a 3rd season. Wikipediaquote:Op woensdag 1 april 2009 19:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen komen er nog? Ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat dit het laatste seizoen was namelijk..?
Tja, dit is ook lang niet alles.. heb verd*mme nog geen tijd gehad om WEC 40 te kijken door al het overwerk..quote:
Waarschijnlijk ze ze volgende aflevering weer uit elkaarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef Inu het volgende:
Ik wil niet zolang wachtenEn ik ben nog steeds van mening dat Blair en Nate bij elkaar saai is...
![]()
Grote kans ja...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ze ze volgende aflevering weer uit elkaar.
Dat plus dat Vanessa irritant is. Jenny en Nate ging nog wel trouwens.quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Smash-it het volgende:
C&B is eigenlijk het enige koppel dat ik trek. Serena en Dan zijn slopend.. Alles met Nate is vermoeiend. En ik hou gewoon van Chuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |