Wat herkende je niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef Smash-it het volgende:
Help, ik snap het niet meer!! Heb nieuwe aflevering binnengehaald, s2e21. Maar bij de 'previously on' allemaal dingen die ik nog helemaal niet heb gezien. Ik gooi ze altijd meteen weg nadat ik ze heb gekeken, dus kan ook niet echt controleren waar ik was. Maar ik dacht dat ik helemaal bijliep.
Waar zijn jullie?
Haha, ik had blijkbaar toch gewoon 1 aflevering gemist. Net allebei gekeken, waren weer leuk! Ben alleen wel benieuwd wat die Poppy van plan is.quote:
Ik ben ook benieuwd wat ze van plan is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik had blijkbaar toch gewoon 1 aflevering gemist. Net allebei gekeken, waren weer leuk! Ben alleen wel benieuwd wat die Poppy van plan is.
Hij mag niet wegquote:Op maandag 27 april 2009 14:24 schreef Butterfly91 het volgende:
C: I never apologized for what happened last year
I deeply regret my actions of that night
If you ever do move in here, I'll make sure I'm not around.
Ik ken 'm van Reaper, hij is de andere zoon van de duivelquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar kennen we die boyfriend van Serena van? Hij kijkt zo bekend uit zijn ogen.
Verder: wat Starlie zegt
Hij lijkt idd overal op te duiken de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik ken 'm van Reaper, hij is de andere zoon van de duivel
Dit zegt genoeg lijkt me:quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
Hij is idd te perfect voor mijn smaak. Hij lijkt wel Ken van Barbie.
lolquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
Hij is idd te perfect voor mijn smaak. Hij lijkt wel Ken van Barbie.
Daar ken ik hem van!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg lijkt me:
Armie Hammer
Spring Breakdown (2009) .... Abercrombie Boy
SPOILER: Volgende week...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Leonoor het volgende:
SPOILER: Volgende week...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Starlie het volgende:
Het zou allemaal zoveel minder dramatisch kunnen als...
- Als Nate gewoon toegeeft homo te zijn;
So truequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Starlie het volgende:
- Serena gewoon tegen Blair verteld wat Chuck tegen haar zei: "Because I Love Her";
- Als Rufus gewoon het geld van Lily aanneemt;
- Als Dan en Serena gewoon weer samen komen en naar Yale verdwijnen en niet meer terugkomen.
Maar ja.... dan is het natuurlijk ook minder leuk
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:45 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Starlie het volgende:
Hij is een beetje in de flower power tijd blijven hangenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:20 schreef linuxje het volgende:
net de 1na laatste en de laatste ep gekeken, en ik krijg elke keer een grotere hekel aan die rufus. achtelijke idealist
Wat een mooie foto heb ik uitgezocht zeg. Moet steeds om mezelf lachen als ik dit topic bezoek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:49 schreef TC03 het volgende:
Niet normaal hoe dingen altijd fout gaan, sjongejonge.De zinnetjes tussendoor van Chuck vind ik altijd hilarisch. "I need you to dig up al the dirt on the cops at the 55th precinct"
Overigens vraag ik me af welke idioot boos wordt als iemand ervoor zorgt dat zijn kind naar Yale kan. Wat een dramaqueen is Rufus zeg. Verder zijn Dan, Jenny en Rufus samen echt vermoeiend zoetsappig. Zum kotsen, wirklich.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |