Daar sluit ik me helemaal bij aan. Als dat van Chuck nou nog een goede inleiding ofzo zou hebben, zou het wel iets kunnen zijn. Zo'n secret society is wel wat voor hem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef TC03 het volgende:
Wat een gare aflevering met onwaarschijnlijke verhaallijnen. Sloeg nergens op, vooral die verhaallijn van Chuck is echt gigantisch vergezocht.![]()
Huh, ik dacht dat Chuck in t echie gay is? Dan ben ik hier door iemand verkeerd voorgelichtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:01 schreef Smash-it het volgende:
'Chuck' en 'Vanessa' daten in het echt. Best een leuk stel..
[ afbeelding ]
Bron: http://dlisted.com/node/30508
Ok, allerlaatste reactie dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik begin Chuck steeds minder leuk te vinden. Zou het denk ik niet eens missen als hij weg ging. Zelfde met Nate en Vanessa. Ze konden hun verhaallijn er zo uithalen zonder dat ik ze ging missen deze episode.
Sisterhood of the Travelling Pants jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even een laatste reactie voor mij in dit rijtje.
Ik heb vandaag de film gezien The Sisterhood of the Travelling Pands 2. Daar spelen Rory Gilmore, Ugly Betty, Joan of Arcadia en Serena VanDerWoodsen inEn Orson Hodge komt ook nog voorbij! En het zusje van de laatste versie van Bionic Woman. Was best geinig.
Ik hoop echt dat ze weer een leuke verhaallijn voor Nate gaan schrijven. Ik vind Nate echt wel 1 van de toffere personagesquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik begin Chuck steeds minder leuk te vinden. Zou het denk ik niet eens missen als hij weg ging. Zelfde met Nate en Vanessa. Ze konden hun verhaallijn er zo uithalen zonder dat ik ze ging missen deze episode.
Ja! Ik heb 1 & 2 ook gezien.. Toch blijft het dan wel de hele tijd Rory, Betty, Serena. Die andere kende ik niet, dus was minder verwarrend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag de film gezien The Sisterhood of the Travelling Pands 2. Daar spelen Rory Gilmore, Ugly Betty, Joan of Arcadia en Serena VanDerWoodsen inEn Orson Hodge komt ook nog voorbij! En het zusje van de laatste versie van Bionic Woman. Was best geinig.
Oooooh, ja deel 2 daarvan is uit natuurlijk, die heb ik nog helemaal niet gezien! Weekendprojectjequote:Op donderdag 5 februari 2009 09:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja! Ik heb 1 & 2 ook gezien.. Toch blijft het dan wel de hele tijd Rory, Betty, Serena. Die andere kende ik niet, dus was minder verwarrend.
Lelijke broek was het btw..
quote:According to THR, Krysten Ritter was just cast in the new Gossip Girl spin-off as Carol Rhodes , Lily van der Woodsen’s older sister and black sheep of the family. The pilot for the spinoff, which follows young Lily’s wild teen years in 1980s California, airs on the May 11 episode of Gossip Girl.
Helemaal niet?quote:
Dit is het USA topic.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:09 schreef Ontopic het volgende:
Ja, wel http://www.net5.nl/web/sh(...)148/typeofpage=78934
9/10 spin-offs zijn te triest voor woordenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom zijn jullie hier zo tegen eigenlijk? Alleen omdat er nu al een spin-off is?
Die meid ziet er erg lekker uit... dangquote:Aaron Tevit has been cast as Nate’s very wealthy cousin Tripp Vanderbilt in Gossip Girl, reports TV Guide.
Holley Fain has also been cast as Tripp’s fiancée, Maureen. The posh pair will appear in two upcoming episodes, in which Nate (Chace Crawford) reconciles with his mother’s powerful family
Tveit has performed in the Broadway productions of Wicked and Hairspray and starred in the movie Ghost Town. Fain has made cameos on Lipstick Jungle and Law & Order: Criminal Intent.
Op Wikipedia staat dat de volgende afl 2 maart is ....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef Tegan het volgende:
Waarschijnlijk heel lang geen GG meer. Ze hebben nog 8 (ofzo) afleveringen over en het is pas begin februari...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |