OTH heeft dat geweldig opgelost door gewoon 4 jaar vooruit te springenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef somegirl het volgende:
Oh ja nog iets, ben nu eigenlijk al bang voor de "college years" want meestal gaan series dan bergafwaarts... dawsons creek en the oc bijvoorbeeld. Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon allemaal blijven zitten haha.
[NL] Gossip Girlquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:06 schreef Luiaerdt het volgende:
Komt het nou tegenwoordig alleen op vrijdag avond? want ik kan het dus niet kijken op vrijdag avond
Mwah, ik vind OTH nu een stuk minder leuk dan toen ze nog op high school zaten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
OTH heeft dat geweldig opgelost door gewoon 4 jaar vooruit te springen
Lijkt me niet dat die er ooit in komt.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Kristen Bell nu onderhand in de serie te zien, of blijft ze nog steeds zo lafjes achter d'r computer zitten om te Bloggen en af en toe een zinnetje te zeggen in de serie
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die er ooit in komt.
And who am I, You'll never know That's a secret i'll never tell ........ dus tsja.....
Nee, Blair is veel doortrapter. Ik denk dat Dan ongewild onderdeel uit gaat maken van haar masterplan, en dat S. niet heel gelukkig van dat masterplan wordt. Desalniettemin, excitingquote:Op maandag 26 januari 2009 18:16 schreef MaxC het volgende:
Ik denk dat die lerares volgende aflevering word gevonden in een body bag in een rivier
schopje naar [NL] Gossip Girl dan maarquote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef Treezz het volgende:
Hoe en waar kijken jullie gossip girl...
Hoe zit het nou met die relatei met serena en dan, snap er niks meer vanplease help
Misschien heeft het te maken met de Superbowl?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef Tegan het volgende:
Waarom kwam er eigenlijk niets? Ook geen HIMYM, TBBT en Chuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |