Ja, dat vond ik juist weer een beetje jammer. Verder weet ik niet wat ik van dat Eyes Wide Shut gedoe moet vinden. Chuck's haar was wel errrg oké!quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik juist weer een beetje jammer. Verder weet ik niet wat ik van dat Eyes Wide Shut gedoe moet vinden. Chuck's haar was wel errrg oké!
Cancelledquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En The L Word, Big Love en Kyle XY,dus het valt best mee zolang je maar heel veel series kijkt
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:13 schreef Leonoor het volgende:
Ik ben kennelijk niet zo kritisch, ik vond het - buiten het eeeeuwige S & D gezeik, wel weer een prima aflevering!
Volgens mij zijn we al van Elle afquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
en nu is ie helemaal fan van die Elle..
Het was ook wel een leuk muziekje op de achtergrond. Jammerlijk dat wij dan weer niet van het ongetwijfeld goddelijke lichaam van Dan mochten genieten...quote:
Ja.. ik hoopte al dat er ergens een licht spontaan aan zou gaan.. maar helaas..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het was ook wel een leuk muziekje op de achtergrond. Jammerlijk dat wij dan weer niet van het ongetwijfeld goddelijke lichaam van Dan mochten genieten...
Nee hoor, ik scroll gewoon net zover naar beneden tot zijn hoofd verdwenen is maar zijn lichaam nog in volle glorie zichtbaar is. Ik heb ook nog ergens een heerlijk paint-plaatje waar ik een zak over het hoofd van Nadal heb getekend, beetje hetzelfde probleem als hier bij Pennquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja.. ik hoopte al dat er ergens een licht spontaan aan zou gaan.. maar helaas..
Als schale troost hier een stukje van zijn lekkere lichaam![]()
[ afbeelding ]
(Serena moet je maar even wegdenken)
Vond ook nog een ander zonder Serena.. maar ik denk dat Serena makkelijker weg te denken is dan het kapsel:
[ afbeelding ]
Ik ken die hele film dus niet, ik weet alleen dat er Tom en Nicole-vunzigheid in zit, dus ik begreep de referentie ernaar sowieso al niet. In 1 zin, waar ging Eyes Wide Shut over?!quote:
Tom ging ook naar een soort sekte waar vrouwen maskers droegen... meer heb ik er niet van begrepen... (was misschien nog wat te jong om het te begrijpenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ken die hele film dus niet, ik weet alleen dat er Tom en Nicole-vunzigheid in zit, dus ik begreep de referentie ernaar sowieso al niet. In 1 zin, waar ging Eyes Wide Shut over?!
quote:Een gelukkig getrouwde dokter (Cruise) ontdekt de duistere kant van liefde nadat zijn vrouw haar ontrouw opbiecht. Hij dwaalt als in een droom door de nachtelijke straten van New York om bevrediging te vinden.
Naast een psychologische reis die de seksuele motieven van de mens onderzoekt, is Eyes Wide Shut ook een satire op de nouveau riche van de New Yorkse wijk The Village, worstelend met frivole verlangens en niet schromend hun geluk te kopen.
Deze laatste film van Kubrick is een mengeling van droomwerelden, verleiding en angst gevangen in een weelderig olieverfschilderij. Regisseur Kubrick liet zich bij de voorbereiding van de productie onder meer inspireren door de schilderijen en schetsen van Gustav Klimt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |