SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd jammerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:47 schreef Smash-it het volgende:
Net klaar met kijken! Die Chuck!! Maar ja, beetje te laat waarschijnlijk..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:52 schreef Kinga het volgende:
Nog maar in een spoiler, het is nog vroeg.Ik vond het wederom een briljante ep. Maar dat vind ik elke week, en dan is zelden iemand het met me eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik had alleen gehoopt op een NateJennyReunion
Nulla verba sed acta
Die verhaallijn van Chuck mag van mij ook wel afgelopen zijn (maar ik vindt Chuck dan ook niet zo leuk)...quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef zquing het volgende:
Ben ik dan de enige die 't een vrij zwakke aflevering is? Hoop dat die waardeloze chuck verhaallijn nu wel afgelopen is. Hete Nate is terugen Jenny
Ik vond het ook een vrij zwakke aflevering.. Zat me te irriteren aan iedereen en het was nogal cliché de hele tijd... Ik kijk eigenlijk alleen maar voor de Blair verhaallijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef zquing het volgende:
Ben ik dan de enige die 't een vrij zwakke aflevering is? Hoop dat die waardeloze chuck verhaallijn nu wel afgelopen is. Hete Nate is terugen Jenny
and I like itquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik heb geloof ik echt een dirty mind. Pas na goed kijken zag ik dat het een ijsje is dat de dames aflikken... En geen dildo.
Lol, dat lijkt me wel lachen. Vergezocht natuurlijk, maar potentieel interessant. Maar ik hoor dan ook niet bij de groep spin-off haters in dit topicquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:27 schreef Jivis het volgende:
The O.C. personages in Gossip Girl spinoff?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef Kinga het volgende:
LOL. Dorota en haar poolse ramble, geweldig. Iemand die de vertaling wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |