abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49475163
quote:
Gossip Girl is an American television drama to be aired on The CW Television Network as a possible series for the 2007-2008 season.The series will be created and executive produced by creator and executive producer of the FOX program The O.C., Josh Schwartz and Stephanie Savage are in negotiations to write and executive produce.

Gossip Girl is based upon the novel series by Cecily von Ziegesar of the same name, which features socialite teenagers growing up on New York's Upper East Side and going to the poshest high schools, and dealing with sex, drugs, and other adult issues. Serena, Blair, Nate, Dan, Vanessa and Jenny are the main characters and rotate in love triangles. Blair and Nate normally end up together and Serena and Blair's friendship is also affected by this relationship.

Cast: Leighton Meester as Blair Waldorf; Blake Lively as Serena van der Woodsen; Chace Crawford as Nate Archibald; Taylor Momsen as Jenny Humphrey; Penn Badgley as Dan Humphrey; Ed Westwick as Chuck Bass.

On May 16th, 2007, Entertainment Weekly's website reported Kristen Bell, star of Veronica Mars, will be narrating the show as the "Gossip Girl" herself.
Bron: WIkipedia

Leighton Meester

Blake Lively

Chace Crawford

Penn Badgley

Taylor Momsen

Lijkt me leuk.
Alleen de casting van Jenny vind ik een beetje jammer, want volgens het boek is zij een beetje chubby en heeft ze enorme tieten . Taylor Momsen die Jenny speelt, speelde trouwens ook Cindy Lou Who in The Grinch.
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:12:55 #2
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49478092
Ik ben benieuwd, ben nog niet overtuigd als ik het zo lees, maar zal het zeker een kansje geven.
Whatever I want.
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:36:11 #3
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49480619
Ken de boeken niet maar dit ga ik zeker volgen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_49481136
Weer een dieptepunt als ik die foto's zie
pi_49481326
Niemand ziet eruit als ik me had voorgesteld . Blair ziet er niet uit als een Audrey Hepburn-lookalike, Serena is niet knap, Dan had ik me wat schmutziger voorgesteld, Nate knapper, Jenny met krullen en een beetje mollig idd.. De boeken heb ik gelezen, maar ben daar inmiddels wel een beetje te oud voor . Toch wel benieuwd naar de serie.
  zondag 9 september 2007 @ 07:51:09 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53044513
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 20 september 2007 @ 17:56:16 #7
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53333141
Ik ben hem aan het kijken <3
Hij komt trouwens elke dinsdag op CTV (Canada) dus kun je hem op woensdag al zien
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53334259
Ik vond het echt driedubbel keer niks.
Whatever I want.
pi_53343746
ik vond het best aardig, blijf m nog wel ff volgen
How rude!
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:14:06 #10
32402 s0k
..............................
pi_53345047
Leuke opvolger voor the OC
..................................................................................................................................................
pi_53345182
Ook maar even gekeken, vond hem best wel leuk eigenlijk
[url=http://www.dutchoffspring.tk]Dutchoffspring[/url] voor al het laatste nieuws rond The Offspring!
  vrijdag 21 september 2007 @ 06:14:20 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53347338
Tot nu toe is dus alleen uberTheOCfan PeRi uiterst negatief. Ik vraag me af waar die hostiliteit vandaan komt. Is ze nog steeds verbitterd om het heengaan van The OC? Of schuilt het ergens anders in?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_53347446
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 06:14 schreef Marble het volgende:
Tot nu toe is dus alleen uberTheOCfan PeRi uiterst negatief. Ik vraag me af waar die hostiliteit vandaan komt. Is ze nog steeds verbitterd om het heengaan van The OC? Of schuilt het ergens anders in?
.

Nee ik weet het niet, ik kon mn aandacht er niet bij houden, irritante personages, sfeer niet lekker. Maar ik heb het boek ook niet gelezen, misschien ligt het wel daar aan.
Whatever I want.
  vrijdag 21 september 2007 @ 07:16:15 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53347468
De reden dat ik het vraag is omdat ik, als mede uber(maar net iets minder uber dan jij, als ultieme uber)TheOCfan ook een tikje huiverig ben dat ik alleen maar de Seths en de Summers en de Kirstens en de Sandy's en de Taylors heel erg ga missen door hier naar te kijken. Daarom heb ik deze serie tot dusver ook nog maar niet gescreend, in afwachting van jouw vakkundige, doordachte, eloquente en welbeargumenteerde oordeel. Ik leg dus in feite een hoop macht in jouw handen Peer. Hopelijk coorumpeert het je niet en transformeer je niet langzaam maar zeker in een roodgeoogde, scepterzwaaiende, piekgehaarde en hysterische machtswellusteling nu je over deze zaak van leven of dood kunt beslissen.
pi_53347486
Niks, maar dan ook niks zal ooit kunnen tippen aan The OC, onthoudt dat, liefste Marble. Maar je moet wel openstaan voor nieuwe series en jezelf toestaan van nieuwe series te gaan houden. Tenzij het klinkklare bagger is natuurlijk. Dan is er tijd om weer eens in weemoed aan The OC mag terugdenken, en mag rouwen. Voor even, want daar aan de horizon staan weer nieuwe series klaar, die hopelijk je hart zullen verwarmen.
Whatever I want.
  vrijdag 21 september 2007 @ 07:28:23 #16
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53347534
Wat mooi omschreven Peer. Wat ben je toch ook een geraffineerd wezen van mythische eloquentie, intelligentie en emotionaliteit. Het zijn niet de series aan de verre horizonten die mijn kille hart verwarmen na het afsterven van The OC, maar jouw welbespraaktheid, grenzeloze mededogen en inspirerende gevoelsoverdracht die de zonnestralen in mijn rikketik weer doen doorbreken. Dank voor deze gulden regenboog na de allesverzwelgende tsunami van rouw en grieven die het heengaan van tv-series keer op keer en nietsontziend met zich meebrengt. Oprecht en eeuwig dank.
pi_53348190
De boeken zijn leuk, dus dit lijkt me ook wel lachen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_53348244
Ik vond de eerste aflevering wel leuk eigenlijk . Is het wel al duidelijk wie die gossip girl is? Want ik dacht eerst dat het die jongen was die broer zegmaar.
pi_53348274
Dat is in het boek ook nog steeds niet duidelijk. Althans, niet voor mij.
pi_53348310
Oh cool vind het dan wel leuk dat dat een mysterie is.
pi_53355004
Kristen Bell doet in ieder geval de voice over van die Gossip Girl

Vond de pilot best leuk eigenlijk . Blijf het dus nog even volgen
Amen.
pi_53355037
Kristen bell ja? herkende ik helemaal niet .
pi_53355064
Ik wel, maar ik wist het dan ook van tevoren haha :@:@:@:
Amen.
pi_53355702
Ik heb de pilot bekeken en vond het wel vermakelijk. Ik ga in ieder geval de volgende aflevering bekijken, eens zien wat de kwaliteit gaat doen.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_53357926
De eerste ep gezien. Leuk! Ik ga het volgen. Wel jammer dat de beelden die ik in mijn hoofd had van Nate nu compleet vernaggeld zijn .
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef Mackenzie het volgende:
Alleen de casting van Jenny vind ik een beetje jammer, want volgens het boek is zij een beetje chubby en heeft ze enorme tieten . Taylor Momsen die Jenny speelt, speelde trouwens ook Cindy Lou Who in The Grinch.
Daar ben ik het mee eens. Dat had wel beter gekund.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')