Bron: WIkipediaquote:Gossip Girl is an American television drama to be aired on The CW Television Network as a possible series for the 2007-2008 season.The series will be created and executive produced by creator and executive producer of the FOX program The O.C., Josh Schwartz and Stephanie Savage are in negotiations to write and executive produce.
Gossip Girl is based upon the novel series by Cecily von Ziegesar of the same name, which features socialite teenagers growing up on New York's Upper East Side and going to the poshest high schools, and dealing with sex, drugs, and other adult issues. Serena, Blair, Nate, Dan, Vanessa and Jenny are the main characters and rotate in love triangles. Blair and Nate normally end up together and Serena and Blair's friendship is also affected by this relationship.
Cast: Leighton Meester as Blair Waldorf; Blake Lively as Serena van der Woodsen; Chace Crawford as Nate Archibald; Taylor Momsen as Jenny Humphrey; Penn Badgley as Dan Humphrey; Ed Westwick as Chuck Bass.
On May 16th, 2007, Entertainment Weekly's website reported Kristen Bell, star of Veronica Mars, will be narrating the show as the "Gossip Girl" herself.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:14 schreef Marble het volgende:
Tot nu toe is dus alleen uberTheOCfan PeRi uiterst negatief. Ik vraag me af waar die hostiliteit vandaan komt. Is ze nog steeds verbitterd om het heengaan van The OC? Of schuilt het ergens anders in?
Daar ben ik het mee eens. Dat had wel beter gekund.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef Mackenzie het volgende:
Alleen de casting van Jenny vind ik een beetje jammer, want volgens het boek is zij een beetje chubby en heeft ze enorme tieten. Taylor Momsen die Jenny speelt, speelde trouwens ook Cindy Lou Who in The Grinch.
Primetime-serie he, ze moeten het natuurlijk wel aantrekkelijk makenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ook gezien, vond het wel tof. Maar denk dat ik het wel minder had gevonden als ik de boeken niet had gelezen. Tis toch meer verhaallijnen en personages herkennen. Stom dat Jenny juist superdun is ipv mollig met cup dubbel D en dat hun vader best een hottie is ipv die ranzige dikkerd zoals in de boeken beschreven. Serena en Chuck vind ik goed gecast
.
Zelfmoord?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, en de broer van Serena dan. In het boek omschreven als supercute, in de serie vind ik het maar een raar gnoompje
. En raar dat hij hier ineens zelfmoord probeerde te plegen ofzo, in het boek komt hij nauwelijks voor. Maarja
.
Ja. Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die broer had toch geprobeerd zelfmoord te plegen, dat hij daarom in bed lagMaar kan het fout hebben hoor
.
Ik vond het gewoon saai.quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:14 schreef Marble het volgende:
Tot nu toe is dus alleen uberTheOCfan PeRi uiterst negatief. Ik vraag me af waar die hostiliteit vandaan komt. Is ze nog steeds verbitterd om het heengaan van The OC? Of schuilt het ergens anders in?
Niet echt denderend. Na de eerste afl zijn er al 1 miljoen mensen afgehaakt (afl 1 had 3,5 miljoen, afl 2 had 2,5 miljoen).quote:Op donderdag 27 september 2007 10:33 schreef Jivis het volgende:
Hoe zijn trouwens de kijkcijfers?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef Jivis het volgende:
Kristen Bell doet in ieder geval de voice over van die Gossip Girl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |