Lee Harvey Oswald II?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:07 schreef -skippybal- het volgende:
Zoveel mensen die daar staan gaan over een tijdje niet meer zo blij doen
Post dat over 60 jaar dan nog ffquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu de echte speech.
Ben benieuwd of er een one liner in zit die over 60 jaar nog genoemd wordt.
'Yes we can'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
it's my great personal honor...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:05 schreef Susi het volgende:
It's my pleasure
It's my distinct honor
Hoeveel varianten heeft ze nog ?
Ik denk dat het wel bij Yes we can blijft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu de echte speech.
Kan alleen maar tegenvallen. Mensen zijn vooral blij dat Bush en co weg zijn.quote:
ik ruik een conspiracyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Samsonneke het volgende:
Maar eigenlijk, omdat die oath toch een beetje stroef ging en niet helemaal correct verliep, heeft hij eigenlijk toch niet echt gezworen?
Welke dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef jna het volgende:
Valt wel erg op dat ie het gewoon voorleest van die dingen
Valt bij hem nog erg mee, hij kan het nog enigzins verbloemen. Moet je die speech van Verdonk eens kijken, dan schaam je je kapot.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef jna het volgende:
Valt wel erg op dat ie het gewoon voorleest van die dingen
Of gewoon Rick Astley zingen. Honderden miljoenen mensen keihard gepwnt!quote:
Nog steeds is hij niet bepaald ontspannen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:11 schreef Ludacriss het volgende:
Ach hij was zenuwachtig. Zou ik ook zijn als ik daar stond.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of gewoon Rick Astley zingen. Honderden miljoenen mensen keihard gepwnt!
Nou dan kan het toch uist alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallen. Mensen zijn vooral blij dat Bush en co weg zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:12 schreef pberends het volgende:
Krijgt Bush een lesje charisma van Obama?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ik hang aan zijn lippen
Sorry voor de woordspeling
Bush wordt helemaal afgemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:12 schreef pberends het volgende:
Krijgt Bush een lesje charisma van Obama?
Pas de laatste zinnen denk, dat hij los komt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:12 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Nog steeds is hij niet bepaald ontspannen.
Iedereen denkt dat alles goed gaat komen. Yeah, rightquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:12 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nou dan kan het toch uist alleen maar meevallen
Ah nu zie ik het pas,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:13 schreef jna het volgende:
[..]
die "bordjes" op die standaard die aan beide zijde staan
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Obama best wel een lekker ding eigenlijk
^^ Loverboyvoer alert!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Vooral die flaporen he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Ik heb via-via vernomen dat hij omgekeerd ook aan jouw tong hangt. Daarom heeft hij die blackberry ook altijd bij zich; om jouw posts op dit forum bij te houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ik hang aan zijn lippen
Sorry voor de woordspeling
rtl heeft geen ondetiteling.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:13 schreef ernie09 het volgende:
Overigens is de ondertiteling op de NOS/RTL echt beroerd. Niet alleen veel typfouten, maar ook inhoudelijk klopt het vaak niet. Natuurlijk moet het snel, maar dan hadden ze misschien wat meer vertraging moeten inbouwen dan dat ze nu hebben gedaan.
Thanks.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef JH87 het volgende:
Je moet er alleen niet op gaan letten dat-ie steeds wisselt tussen z'n autocue links en autocue rechts. Dat wordt heel irritant dan.
status ftwquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
30 seconden vertraging.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef Specularium het volgende:
Ondertiteling loopt verbazingwekkend goed gelijk.
Heeft iedereen een uitdraai gekregen vantevoren?
Ze zenden gewoon met vertraging uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef Specularium het volgende:
Yes we canequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb via-via vernomen dat hij omgekeerd ook aan jouw tong hangt. Daarom heeft hij die blackberry ook altijd bij zich; om jouw posts op dit forum bij te houden.
I'd do Michellequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Die grote SUV bakken zijn ook niet meer te slijtenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef pberends het volgende:
Obama liegt over : "Onze producten en diensten zijn nog steeds gewild"
Euh, handelstekort anyone?
Je wilt gewoon zijn grote negerlul in je kont hebben he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Moet je nagaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
rtl heeft geen ondetiteling.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zinnetje gaat hem worden..
Die van dust ourselfs off"
Nee, loopt een minuut achter ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef Specularium het volgende:
Eg nie!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:16 schreef Samsonneke het volgende:
En die blunder bij de oath is wat jammer, maar ach, dat vergeef je hem toch?
en bedanktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef JH87 het volgende:
Je moet er alleen niet op gaan letten dat-ie steeds wisselt tussen z'n autocue links en autocue rechts. Dat wordt heel irritant dan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:16 schreef Samsonneke het volgende:
Ik vind het echt een geweldige man.
En die blunder bij de oath is wat jammer, maar ach, dat vergeef je hem toch?
veel New Hampshire materiaal jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef Dagonet het volgende:
Ik hoor veel echo's van oude speeches lijkt wel.
irritant inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
en bedankt
Rechts.......links..rechts.........................links.............rechts...links
Of hij kan em simpelweg niet volgen. Af en toe heb je het idee dat Bush thuis z'n sokken al niet eens kan vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:17 schreef Espabilado het volgende:
Bush kijkt 'm echt zo aan van 'bla bla bla..'
"We are ready to lead once more!"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu de echte speech.
morgen staan alle foto's op Obama's myspacequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:17 schreef jmac het volgende:
Zit die dochter nou alles te filmen met een blokker-cam
Bush zet z'n IQ op 0 en zegt 'm gewoon na.quote:
idd hij is ook maar een mensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Blunder? Het was een vrij lange zin, hij had het wat korter moeten maken.
Kan mij voorstellen dat de zenuwen door z'n lijf gieren.
Hij nam die eed ook nooit zo serieus.quote:
Z'n toespraken nietquote:
klinkt wel gelijk zo negatief in dat rijtje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Nepthys het volgende:
hij noemt de non-believers ook, wat aardig.
Hij heeft geen hersencellen dus hij heeft ook moeite om nerveus te worden.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef ASroma het volgende:
tis wat de eerste zwarte stotterende president
terugzetten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Bush zet z'n IQ op 0 en zegt 'm gewoon na.
Touchéquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij nam die eed ook nooit zo serieus.
De eed ligt vast in de grondwet he, die kan je niet aanpassen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Blunder? Het was een vrij lange zin, hij had het wat korter moeten maken.
Kan mij voorstellen dat de zenuwen door z'n lijf gieren.
Begon te vroeg de eed na te praten, ze praten dus door elkaar heen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef Mirel het volgende:
Ik tunede rond 1810 in. Wat was die zogenaamde blunder?
Dat zal ik missen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we,"
"They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we."
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat ie die zin in 2en had moeten delen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De eed ligt vast in de grondwet he, die kan je niet aanpassen.
Dat is bij de lincoln memorial, en daar stond Hanks zondag al voor een mooie speech.quote:
Nee, ik bedoel FDR, Kennedy, dat soort speeches. Hij zei nog net niet "we have nothing to fear but fear itself"quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Expliciet "non-believers" erkennen. Voor mij scoort-ie daar flink punten mee.
quote:
Een unicum volgens mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Expliciet "non-believers" erkennen. Voor mij scoort-ie daar flink punten mee.
Nu hopen dat die mooie woorden ook worden waargemaakt.quote:
Het is net Wim Kanquote:
Oefen jij maar even een speech van 8 A4'tjes uit je hoofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Specularium het volgende:
Hij kan goed speechen ja, maar het is wel opgelezen.
Ik ga 't 'm niet kwalijk nemen dat hij een aantal a4tjes niet uit zijn hoofd gaat onthouden. Het gaat er ook om hoe hij het brengtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Specularium het volgende:
Dat doet elke president.... Bush ook en die deed het nog slecht ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof hem gewoon heOok al zegt hij dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden.. Ik zou hem zo geloven...
The world has changed, and so should we.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef Neleos het volgende:
Wat wil die nou dan? Moeten de Amerikanan nou veranderen of niet?
Ja hij zou moeten zeggen dat Bush 10000 Amerikanen de dood in heeft gejaagd waaronder 8000 negers omdat ze geen ander andere uitweg hebben dan het leger.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het een beetje een standaard speech, saai bijna.
Ja zeker weten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is gewoon onwijs charismatisch en heeft een machtige manier van speechen. Dat is gewoon klasse.
Hij leest het echt niet woordelijk voor hoor, dan kan je niet zo'n gevoel erin leggen. Hooguit dat hij sleutelwoorden oppikt uit z'n ooghoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Specularium het volgende:
Erg he...ik begon met scepsis maar t is hier al veel gezegd, GVD wat kan die man speechen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof hem gewoon heOok al zegt hij dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden.. Ik zou hem zo geloven...
30 seconden tot minuut vertraging zodat de vertalers kunnen typen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef marcel-o het volgende:
vast wel genoemd..
maar
Live en ondertiteld
Net de kerstpreekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen was al ingedut totdat hij God Bless You zei.
Ja hoor, hij leest het dus gewoon voor van zijn autocue, stukje links stukje rechts. In het midden kijkt ie nooit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij leest het echt niet woordelijk voor hoor, dan kan je niet zo'n gevoel erin leggen. Hooguit dat hij sleutelwoorden oppikt uit z'n ooghoeken.
Die typen niet. Gaat via spraakherkenning.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
30 seconden tot minuut vertraging zodat de vertalers kunnen typen.
Het is wel eentje die nog eens rustig na kunt luisteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef remlof het volgende:
Ik kan het niet live zien
Hier maar volgen dus.
kort maar duidelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
30 seconden tot minuut vertraging zodat de vertalers kunnen typen.
Nee? Die speech is al een hele tijd voorbereid en waarschijnlijk tot in den treure geoefend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij leest het echt niet woordelijk voor hoor, dan kan je niet zo'n gevoel erin leggen. Hooguit dat hij sleutelwoorden oppikt uit z'n ooghoeken.
Bullshit. Als je daar staat dan sta je aan de grond vastgenageld te luisteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen was al ingedut totdat hij God Bless You zei.
Daarom is hij nu president en geen kamergeleerde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie charisma, goeie speechtechniek.
De inhoud is echter epic -->
Precies. Hier gaan geen grote citaten uit voortkomen. Zoals bijvoorbeeld bij Kennedy.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef popolon het volgende:
Tja dat was toch 13 in een dozijn speech, zo hebben we ze een paar maanden geleden bijna dagelijks voorbij zien komen.
Nee ze gaan naar de hoeren.quote:
nee, die typen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Die typen niet. Gaat via spraakherkenning.
De eerste keer dat ik een Obama speech had aangehoord, moest ik een traantje wegpinken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef popolon het volgende:
Tja dat was toch 13 in een dozijn speech, zo hebben we ze een paar maanden geleden bijna dagelijks voorbij zien komen.
Ja wie gaat er dan ook zitten bij -5.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bullshit. Als je daar staat dan sta je aan de grond vastgenageld te luisteren.
Precies, en dan hoef je ook geen autocue te hebben om tekst woordelijk voor te lezen. Zo lang was het nou ook weer niet, met een beetje oefenen kan dat makkelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee? Die speech is al een hele tijd voorbereid en waarschijnlijk tot in den treure geoefend.
Nee, dan stonden er niet zoveel tikfouten in. Ik heb er veel gezien die typisch voortkomen uit (te) snel willen typen, waardoor 2 toetsen aangeslagen worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Die typen niet. Gaat via spraakherkenning.
Onzin, dan had je z'n ogen namelijk van rechts naar links zien gaan. (zoals in slechte series en films)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja hoor, hij leest het dus gewoon voor van zijn autocue, stukje links stukje rechts. In het midden kijkt ie nooit.
Aretha kan niet zingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef IQM het volgende:
Heeft iemand al een 'Wat wordt hét zinnetje'-topic geopend?
Al geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Terreros85 het volgende:
Wanneer komt het volkslied eigenlijk
ja daar wacht ik ook opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Terreros85 het volgende:
Wanneer komt het volkslied eigenlijk
Uiteraard moet dat wel, en dan precies de woorden waar kracht bij moet en de woorden waar het ingetogen moet oefenen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, en dan hoef je ook geen autocue te hebben om tekst woordelijk voor te lezen. Zo lang was het nou ook weer niet, met een beetje oefenen kan dat makkelijk.
Er lopen ook al mensen weg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Dit is trouwens dan wel weer een beetje jammer.
In de 25 jaar dat ik volwassen genoeg ben om het te begrijpen heb ik nooit maar dan ook nooit enig Nederlands politicus maar iets horen zeggen wat hier een beetje bij in de buurt kwam, al was het 13 in een dozijn, ik vind het bijzonder en ik hoop dat hij z'n woorden en beloftes kan waarmaken!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef popolon het volgende:
Heel klein beetje maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Dit is trouwens dan wel weer een beetje jammer.
Hoeren hebben ze daar nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ze gaan naar de hoeren.
Bush had nog klein geld over
Ga zo nog maar eens een keertje kijken... Hij doet het namelijk altijd zo...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, dan had je z'n ogen namelijk van rechts naar links zien gaan. (zoals in slechte series en films)
ja dat hadden ze wel kunne latenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef NorthernStar het volgende:
Je zal maar een praatje moeten houden als Obama net geweest is.
Ik ook, dan kan ik hem namelijk weer afzetten.quote:
Klinkt heel vreemd ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef Neleos het volgende:
Ze legt een klemtoon op elke lettergreep.
Je bent nog steeds verbaasd dat die zelfstandig het kwijl van z'n kin kan vegen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel even wennen, een charismatische president die goed uit zijn woorden komt.
Maar goed, dat had ik bij de nieuwe paus ook.
Laatst een boek gelezenquote:
het gaat allemaal via typen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, dan stonden er niet zoveel tikfouten in. Ik heb er veel gezien die typisch voortkomen uit (te) snel willen typen, waardoor 2 toetsen aangeslagen worden.
Oh oh, niet-gelovigen werden ook even genoemd. Dat is volgens mij ook voor het eerst in 20 jaar.quote:
ik zou zeggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet in de laatste 5 uur ofzo.
Mensen gaan spontaan wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Zet wel iemand met een hartslag daar neer dan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Zet wel iemand met een hartslag daar neer dan.
Niet om een gedicht te horen van een wijf die niet mooi kan voorlezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een beetje triest, Obama is uitgepraat, dus laten we allemaal maar weggaan.
Met wat voor een instelling ga je dan naar zo'n inauguratie?
Dat soort kritiek moet ie leveren als ie nog minister is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef henkway het volgende:
Ben Bot, oud-minister van Buitenlandse Zaken, is blij eindelijk verlost te zijn van Bush
Place your bets!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Neleos het volgende:
Haha, wat een held deze dominee, dat zie je direct.
Bruno blafte bij wat rijmt er op reetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef zatoichi het volgende:
Matig geklap, geen hond begreep het gedicht...
Sympathieke uitspraak. Ze krijgen te weinig krediet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zij onderdeel zijn van de groep die Amerika heeft gecreerd en opgebouwd.
Three fiddy!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef Silenus het volgende:
Hij doet me denken aan die opa uit southpark...
Hij gaat met de auto.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef Caesu het volgende:
hoelang nog voordat ie naar het Witte Huis gaat wandelen?
Wat had je verwacht. Vuurwerk en strippers?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef beantherio het volgende:
Eigenlijk zijn inauguraties best wel saai. Ik had er veel meer van verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |