Lee Harvey Oswald II?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:07 schreef -skippybal- het volgende:
Zoveel mensen die daar staan gaan over een tijdje niet meer zo blij doen
Post dat over 60 jaar dan nog ffquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu de echte speech.
Ben benieuwd of er een one liner in zit die over 60 jaar nog genoemd wordt.
'Yes we can'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
it's my great personal honor...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:05 schreef Susi het volgende:
It's my pleasure
It's my distinct honor
Hoeveel varianten heeft ze nog ?
Ik denk dat het wel bij Yes we can blijft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu de echte speech.
Kan alleen maar tegenvallen. Mensen zijn vooral blij dat Bush en co weg zijn.quote:
ik ruik een conspiracyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Samsonneke het volgende:
Maar eigenlijk, omdat die oath toch een beetje stroef ging en niet helemaal correct verliep, heeft hij eigenlijk toch niet echt gezworen?
Welke dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef jna het volgende:
Valt wel erg op dat ie het gewoon voorleest van die dingen
Valt bij hem nog erg mee, hij kan het nog enigzins verbloemen. Moet je die speech van Verdonk eens kijken, dan schaam je je kapot.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef jna het volgende:
Valt wel erg op dat ie het gewoon voorleest van die dingen
Of gewoon Rick Astley zingen. Honderden miljoenen mensen keihard gepwnt!quote:
Nog steeds is hij niet bepaald ontspannen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:11 schreef Ludacriss het volgende:
Ach hij was zenuwachtig. Zou ik ook zijn als ik daar stond.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of gewoon Rick Astley zingen. Honderden miljoenen mensen keihard gepwnt!
Nou dan kan het toch uist alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegenvallen. Mensen zijn vooral blij dat Bush en co weg zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:12 schreef pberends het volgende:
Krijgt Bush een lesje charisma van Obama?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ik hang aan zijn lippen
Sorry voor de woordspeling
Bush wordt helemaal afgemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:12 schreef pberends het volgende:
Krijgt Bush een lesje charisma van Obama?
Pas de laatste zinnen denk, dat hij los komt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:12 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Nog steeds is hij niet bepaald ontspannen.
Iedereen denkt dat alles goed gaat komen. Yeah, rightquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:12 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nou dan kan het toch uist alleen maar meevallen
Ah nu zie ik het pas,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:13 schreef jna het volgende:
[..]
die "bordjes" op die standaard die aan beide zijde staan
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Obama best wel een lekker ding eigenlijk
^^ Loverboyvoer alert!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Vooral die flaporen he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Ik heb via-via vernomen dat hij omgekeerd ook aan jouw tong hangt. Daarom heeft hij die blackberry ook altijd bij zich; om jouw posts op dit forum bij te houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ik hang aan zijn lippen
Sorry voor de woordspeling
rtl heeft geen ondetiteling.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:13 schreef ernie09 het volgende:
Overigens is de ondertiteling op de NOS/RTL echt beroerd. Niet alleen veel typfouten, maar ook inhoudelijk klopt het vaak niet. Natuurlijk moet het snel, maar dan hadden ze misschien wat meer vertraging moeten inbouwen dan dat ze nu hebben gedaan.
Thanks.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef JH87 het volgende:
Je moet er alleen niet op gaan letten dat-ie steeds wisselt tussen z'n autocue links en autocue rechts. Dat wordt heel irritant dan.
status ftwquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
30 seconden vertraging.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef Specularium het volgende:
Ondertiteling loopt verbazingwekkend goed gelijk.
Heeft iedereen een uitdraai gekregen vantevoren?
Ze zenden gewoon met vertraging uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef Specularium het volgende:
Ondertiteling loopt verbazingwekkend goed gelijk.
Heeft iedereen een uitdraai gekregen vantevoren?
Yes we canequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb via-via vernomen dat hij omgekeerd ook aan jouw tong hangt. Daarom heeft hij die blackberry ook altijd bij zich; om jouw posts op dit forum bij te houden.
I'd do Michellequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Die grote SUV bakken zijn ook niet meer te slijtenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef pberends het volgende:
Obama liegt over : "Onze producten en diensten zijn nog steeds gewild"
Euh, handelstekort anyone?
Je wilt gewoon zijn grote negerlul in je kont hebben he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef MissJ het volgende:
Moet je nagaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
rtl heeft geen ondetiteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |