The world has changed, and so should we.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef Neleos het volgende:
Wat wil die nou dan? Moeten de Amerikanan nou veranderen of niet?
Ja hij zou moeten zeggen dat Bush 10000 Amerikanen de dood in heeft gejaagd waaronder 8000 negers omdat ze geen ander andere uitweg hebben dan het leger.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het een beetje een standaard speech, saai bijna.
Ja zeker weten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is gewoon onwijs charismatisch en heeft een machtige manier van speechen. Dat is gewoon klasse.
Hij leest het echt niet woordelijk voor hoor, dan kan je niet zo'n gevoel erin leggen. Hooguit dat hij sleutelwoorden oppikt uit z'n ooghoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Specularium het volgende:
Hij kan goed speechen ja, maar het is wel opgelezen.
Erg he...ik begon met scepsis maar t is hier al veel gezegd, GVD wat kan die man speechen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof hem gewoon heOok al zegt hij dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden.. Ik zou hem zo geloven...
30 seconden tot minuut vertraging zodat de vertalers kunnen typen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef marcel-o het volgende:
vast wel genoemd..
maar
Live en ondertiteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |