Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat ie die zin in 2en had moeten delen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De eed ligt vast in de grondwet he, die kan je niet aanpassen.
Dat is bij de lincoln memorial, en daar stond Hanks zondag al voor een mooie speech.quote:
Nee, ik bedoel FDR, Kennedy, dat soort speeches. Hij zei nog net niet "we have nothing to fear but fear itself"quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Expliciet "non-believers" erkennen. Voor mij scoort-ie daar flink punten mee.
quote:
Een unicum volgens mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Expliciet "non-believers" erkennen. Voor mij scoort-ie daar flink punten mee.
Nu hopen dat die mooie woorden ook worden waargemaakt.quote:
Het is net Wim Kanquote:
Oefen jij maar even een speech van 8 A4'tjes uit je hoofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Specularium het volgende:
Hij kan goed speechen ja, maar het is wel opgelezen.
Ik ga 't 'm niet kwalijk nemen dat hij een aantal a4tjes niet uit zijn hoofd gaat onthouden. Het gaat er ook om hoe hij het brengtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Specularium het volgende:
Dat doet elke president.... Bush ook en die deed het nog slecht ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof hem gewoon heOok al zegt hij dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden.. Ik zou hem zo geloven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |