Ja hoor, hij leest het dus gewoon voor van zijn autocue, stukje links stukje rechts. In het midden kijkt ie nooit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij leest het echt niet woordelijk voor hoor, dan kan je niet zo'n gevoel erin leggen. Hooguit dat hij sleutelwoorden oppikt uit z'n ooghoeken.
Die typen niet. Gaat via spraakherkenning.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
30 seconden tot minuut vertraging zodat de vertalers kunnen typen.
Het is wel eentje die nog eens rustig na kunt luisteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef remlof het volgende:
Ik kan het niet live zien
Hier maar volgen dus.
kort maar duidelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
30 seconden tot minuut vertraging zodat de vertalers kunnen typen.
Nee? Die speech is al een hele tijd voorbereid en waarschijnlijk tot in den treure geoefend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij leest het echt niet woordelijk voor hoor, dan kan je niet zo'n gevoel erin leggen. Hooguit dat hij sleutelwoorden oppikt uit z'n ooghoeken.
Bullshit. Als je daar staat dan sta je aan de grond vastgenageld te luisteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen was al ingedut totdat hij God Bless You zei.
Daarom is hij nu president en geen kamergeleerde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie charisma, goeie speechtechniek.
De inhoud is echter epic -->
Precies. Hier gaan geen grote citaten uit voortkomen. Zoals bijvoorbeeld bij Kennedy.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef popolon het volgende:
Tja dat was toch 13 in een dozijn speech, zo hebben we ze een paar maanden geleden bijna dagelijks voorbij zien komen.
Nee ze gaan naar de hoeren.quote:
nee, die typen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Die typen niet. Gaat via spraakherkenning.
De eerste keer dat ik een Obama speech had aangehoord, moest ik een traantje wegpinken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef popolon het volgende:
Tja dat was toch 13 in een dozijn speech, zo hebben we ze een paar maanden geleden bijna dagelijks voorbij zien komen.
Ja wie gaat er dan ook zitten bij -5.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bullshit. Als je daar staat dan sta je aan de grond vastgenageld te luisteren.
Precies, en dan hoef je ook geen autocue te hebben om tekst woordelijk voor te lezen. Zo lang was het nou ook weer niet, met een beetje oefenen kan dat makkelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee? Die speech is al een hele tijd voorbereid en waarschijnlijk tot in den treure geoefend.
Nee, dan stonden er niet zoveel tikfouten in. Ik heb er veel gezien die typisch voortkomen uit (te) snel willen typen, waardoor 2 toetsen aangeslagen worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Die typen niet. Gaat via spraakherkenning.
Onzin, dan had je z'n ogen namelijk van rechts naar links zien gaan. (zoals in slechte series en films)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja hoor, hij leest het dus gewoon voor van zijn autocue, stukje links stukje rechts. In het midden kijkt ie nooit.
Aretha kan niet zingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef IQM het volgende:
Heeft iemand al een 'Wat wordt hét zinnetje'-topic geopend?
Al geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Terreros85 het volgende:
Wanneer komt het volkslied eigenlijk
ja daar wacht ik ook opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Terreros85 het volgende:
Wanneer komt het volkslied eigenlijk
Uiteraard moet dat wel, en dan precies de woorden waar kracht bij moet en de woorden waar het ingetogen moet oefenen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, en dan hoef je ook geen autocue te hebben om tekst woordelijk voor te lezen. Zo lang was het nou ook weer niet, met een beetje oefenen kan dat makkelijk.
Er lopen ook al mensen weg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Dit is trouwens dan wel weer een beetje jammer.
In de 25 jaar dat ik volwassen genoeg ben om het te begrijpen heb ik nooit maar dan ook nooit enig Nederlands politicus maar iets horen zeggen wat hier een beetje bij in de buurt kwam, al was het 13 in een dozijn, ik vind het bijzonder en ik hoop dat hij z'n woorden en beloftes kan waarmaken!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef popolon het volgende:
Heel klein beetje maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Dit is trouwens dan wel weer een beetje jammer.
Hoeren hebben ze daar nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ze gaan naar de hoeren.
Bush had nog klein geld over
Ga zo nog maar eens een keertje kijken... Hij doet het namelijk altijd zo...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, dan had je z'n ogen namelijk van rechts naar links zien gaan. (zoals in slechte series en films)
ja dat hadden ze wel kunne latenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef NorthernStar het volgende:
Je zal maar een praatje moeten houden als Obama net geweest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |