het gaat allemaal via typen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, dan stonden er niet zoveel tikfouten in. Ik heb er veel gezien die typisch voortkomen uit (te) snel willen typen, waardoor 2 toetsen aangeslagen worden.
Oh oh, niet-gelovigen werden ook even genoemd. Dat is volgens mij ook voor het eerst in 20 jaar.quote:
ik zou zeggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet in de laatste 5 uur ofzo.
Mensen gaan spontaan wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Zet wel iemand met een hartslag daar neer dan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Zet wel iemand met een hartslag daar neer dan.
Niet om een gedicht te horen van een wijf die niet mooi kan voorlezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een beetje triest, Obama is uitgepraat, dus laten we allemaal maar weggaan.
Met wat voor een instelling ga je dan naar zo'n inauguratie?
Dat soort kritiek moet ie leveren als ie nog minister is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef henkway het volgende:
Ben Bot, oud-minister van Buitenlandse Zaken, is blij eindelijk verlost te zijn van Bush
Place your bets!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Neleos het volgende:
Haha, wat een held deze dominee, dat zie je direct.
Bruno blafte bij wat rijmt er op reetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef zatoichi het volgende:
Matig geklap, geen hond begreep het gedicht...
Sympathieke uitspraak. Ze krijgen te weinig krediet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zij onderdeel zijn van de groep die Amerika heeft gecreerd en opgebouwd.
Three fiddy!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef Silenus het volgende:
Hij doet me denken aan die opa uit southpark...
Hij gaat met de auto.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef Caesu het volgende:
hoelang nog voordat ie naar het Witte Huis gaat wandelen?
Wat had je verwacht. Vuurwerk en strippers?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef beantherio het volgende:
Eigenlijk zijn inauguraties best wel saai. Ik had er veel meer van verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |