ik denk het niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben het vast niet over hetzelfde nu
chmod 777 SES SCquote:Op maandag 19 januari 2009 22:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Niet iedereen rechten geven he?
Dat lijkt me redelijk eenvoudig te vinden.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef Puala het volgende:
Bedankt voor het antwoord trouwens![]()
Ik zal nog wel even gaan puzzelen op het internet met die vraag. Ben er al over uit wat er nodig is, nu nog even kijken welke vakken er bij welk profiel horen en alles.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef eer-ik het volgende:
chmod heeft toch iets met FTP te maken.
Was al een publiek geheim dat het ....quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef jslavenburg het volgende:
The Stig ontmaskerd door bouwvakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was..
Maar goed The White Stig zal straks wel vervangen worden.. en sowieso gaan er geruchten dat er meerdere White Stigs zijn.
Ik vond het mysterieuze altijd wel leuk..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Het is de afgelopen 2 jaar helemaal door de war gegooid van wat ik heb gehoord.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk eenvoudig te vinden.
Maar bij e*m en c*m is het voornamelijk incl talen/wis A / economie/geschiedenis/aardrijkskunde
en die andere twee zijn meer natuurkunde/scheikunde/wisk B
Ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef eer-ik het volgende:
chmod heeft toch iets met FTP te maken.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was al een publiek geheim dat het ....ik ga het niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was..
Maar goed The White Stig zal straks wel vervangen worden.. en sowieso gaan er geruchten dat er meerdere White Stigs zijn.
Ik vond het mysterieuze altijd wel leuk..
wil het niet weten.Signature.
Een van de meest gestelde vragen ter wereld is nu eindelijk beantwoord. Na jaren giswerk, heeft 'The Stig' zichzelf verraden. De man die zichzelf wekelijks voor het populaire tv-programma Top Gear in een witte raceoverall hijst, is niemand minder dan Ben Collins.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ga het niet lezen.
wil het niet weten.
Had ik nog zo netjes gespoilerd...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef eer-ik het volgende:
kut, fail
Spoilers zijn niet afgeschermd als je iets quote
Nog meer door de war? Al moet ik zeggen, het examenjaar is ook al iets van uhm 5 jaar terug ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is de afgelopen 2 jaar helemaal door de war gegooid van wat ik heb gehoord.
Plus, ik heb mijn school verneukt, ik ben nooit zo ver gekomen op de HAVO
te laat, ik had het al gelezenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Een van de meest gestelde vragen ter wereld is nu eindelijk beantwoord. Na jaren giswerk, heeft 'The Stig' zichzelf verraden. De man die zichzelf wekelijks voor het populaire tv-programma Top Gear in een witte raceoverall hijst, is niemand minder dan Ben Collins.
De 33-jarige Collins is een professionele stuntman. Daarnaast doet hij ook nog eens aan autoracen. Op een houtje hoeft hij niet te bijten, want alleen al met stuntwerk verdient Collins 165.000 euro per jaar. Ondanks dat woont de legendarische, immer zwijgende Stig in bescheiden villa van 330.000 euro en rijdt hij in een simpele middenklasser. En dat terwijl hij bijna Formule 1-coureur was geworden.
Het was een bouwvakker die de ware identiteit van de stuntman wist te achterhalen. Bij een klus in Collins' huis stuitte de arbeider namelijk op de witte handschoenen en dito overall van The Stig. Daarnaast had The Stig zichzelf al verraden. Bij een galerie te Bristol liet hij namelijk een kleine oplage drukken van een foto van The Stig in actie.
Collins is overigens al vijftien jaar actief als stuntman. Onlangs was hij nog te zien in de James Bondfilm 'Quantum of Solace', waar hij acteur Daniel Craig verving tijdens gevaarlijke scènes.
jaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had ik nog zo netjes gespoilerd...
Ga je doen dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
MAar goed, meneer slavenburg tieft toch al roet in m'n voer
Hoooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Jos verstappen moeten ze niet doen, die rijdt alleen maar op de grindbak af. En die zit toch in de celquote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Dat wordt dus het einde van White Stig.. want zodra de ware identiteit naar boven zou komen.. zal The Stig worden... vervangen..
Ik verwacht dan namelijk David Coulthard als vervanger... aangezien hij straks ook het F1 gaat bespreken op de BBC.
Dat wordt dus F1 op de BBC gaan kijken
ze was er niet. Dus wat valt er te vertellen?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooooooooooooooo
Eerst vertellen van chick.
Blijkbaar. Al heb ik geen idee hoe het allemaal zit. Ik weet enkel dat mijn stiefzusje is gezakt op 1/10e door alle nieuwe regels. Verder heb ik maar niet geluisterdquote:Op maandag 19 januari 2009 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog meer door de war? Al moet ik zeggen, het examenjaar is ook al iets van uhm 5 jaar terug ofzo
Hoe was het, wat gedaan, etc?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze was er niet. Dus wat valt er te vertellen?
Wie wat waar, waarom en hoezo.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
JA FUCK MANquote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij reden ze geen DTM, maar GT1 of GT2.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jos verstappen moeten ze niet doen, die rijdt alleen maar op de grindbak af. En die zit toch in de cel
Zou wel vet zijn als een echte top F1 coureur het zou doen
Vond die DTM race zwaar vet in de episode tegen de Duitse Top Gear
er is dus niets gebeurd, want ze was niet in de bus. Dus ik ben gewoon de bus ingestapt en gaan slapenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoe was het, wat gedaan, etc?
[Houniet modus]
Nog geneukt?
[/Houniet modus]
Was DTM, namelijk een Mercedes Touring Wagenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij reden ze geen DTM, maar GT1 of GT2.
??quote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er is dus niets gebeurd, want ze was niet in de bus. Dus ik ben gewoon de bus ingestapt en gaan slapen
Onbekend, hij laat niets losquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Luc heeft een leuk meisje in de bus gespot?
Het waren toch echtquote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Was DTM, namelijk een Mercedes Touring Wagen
[ afbeelding ]
Dat schijnt, ik krijg er niets uitquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb ik in een vorig topic al bekend gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
En ze zeggen hoi tegen elkaar 's ochtendsquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is al laatquote:
zou ook best leip zijn, als je in de bus zou neukenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er is dus niets gebeurd, want ze was niet in de bus. Dus ik ben gewoon de bus ingestapt en gaan slapen
Ahaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik in een vorig topic al bekend gemaakt.
we glimlachen en zeggen hoi naar elkaar in de bus. Verder zijn we nog niet gekomen. Dus ik zou eigenlijk vandaag vragen hoe haar weekend was geweest, maar ze was er niet
first step to victoryquote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze zeggen hoi tegen elkaar 's ochtends
Rotonde over en ze glijdt van je afquote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zou ook best leip zijn, als je in de bus zou neuken
Slaap lekkerquote:
daarom, morgen nieuwe dag, nieuwe kansenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
AhaVolg tegenwoordig niet alles meer
Maar kewl .. jammer dat ze er niet wa, maar misschien morgen weer
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rotonde over en ze glijdt van je af.
Masterlijk, doen als je haar weer ziet. Maar niet als je haar donderdag weer zietquote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik in een vorig topic al bekend gemaakt.
we glimlachen en zeggen hoi naar elkaar in de bus. Verder zijn we nog niet gekomen. Dus ik zou eigenlijk vandaag vragen hoe haar weekend was geweest, maar ze was er niet
Je hoeft niet alles te visualiserenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor mij ookquote:
Toepasselijkquote:
en waarom dan niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar niet als je haar donderdag weer ziet.
Oh excuusquote:
Juistquote:Op maandag 19 januari 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en waarom dan niet?
Dan kan ik beter vragen of ze nog iets leuks gaat doen komend weekend, bedoel je
Juist.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en waarom dan niet?
Dan kan ik beter vragen of ze nog iets leuks gaat doen komend weekend, bedoel je
dank jequote:
whehe, hoe gaar is datquote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Net als Dean met z'n Slayer-serenadequote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je![]()
Maar geef dan meer de voorkeur aan deze:
Welterustenquote:
hahaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef dagdag het volgende:
Wel zit ik in de klb sc,staat er een link kom ik hier
quote:
Slaap zequote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, hoe gaar is dat
Anyway, ik ga mand in.
De laffe haas uithangen
joooo
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Net als Dean met z'n Slayer-serenade
Ben jij niet die nepmod?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef dagdag het volgende:
Wel zit ik in de klb sc,staat er een link kom ik hier
quote:
Als je 10 euro vooraf via de bank overmaakt, dan ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
Mededeling, wil iedereen bij de volgende mod verkiezingstrijd graag op mij stemmen
Welterustenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
Morgen stagegesprek met stagebegeleider
Ben ook weg dames en heren, spreek jullie morgen wel weer.
Als je belooft niet nog slechter te zijn dan die huppelmod, zal ik er over nadenken...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
Mededeling, wil iedereen bij de volgende mod verkiezingstrijd graag op mij stemmen
Gaat het niet goed danquote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
Morgen stagegesprek met stagebegeleider
Ben ook weg dames en heren, spreek jullie morgen wel weer.
Als het slechter gaat kan je fok wel neerhalen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je belooft niet nog slechter te zijn dan die huppelmod, zal ik er over nadenken...
Ik ken je niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
Serieus laatste post, anders blijfk hangenquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Serieus laatste post, anders blijfk hangen
Ik zou al een tijdje mod willen zijn. Paar keer opgegeven voor Nieuwsposter, nooit gehaald, omdat ik "net niet goed genoeg was"
Maar forummod zou mij ook wel wat lijken
Wat is daar dan zoquote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon gesprek "hoe het gaat, etc"
Dat is wel het allerlaatste topic waar ik zou willen postenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef dagdag het volgende:
ga effe keertje posten in klb sc ,zie ik mischien sommige daar
quote:doei
Oja, en leren spellen aub.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
Als het slechter gaat kan je fok wel neerhalen.
zo even terug naar me eigen sc
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Je wordt snel vergeten als je even er niet meer bent
quote:
quote:Houniet:
gaat wel goedo p stage dna
Joshua:
redelijk ja
alleen heb documentatie niet af voor een deel
dus lever alleen in van dit jaar ofzo, of verzin wel iets
maar heb gewoon de tijd/zin er ook niet voor
Heb, en de leiding over stage bedrijf (stagebegeleider gaat om 9 uur 's ochtends weg)
en dan heb ik HBO (dank je wel Albeda)
En dan nog is Albeda zelf
Dan heb ik nog een vriendin die ook nog eens aandacht wilt van mij
En dan heb ik ook nog iets wat een "sociaal leven moet heten"
Verder wil ik dan nog eens een baantje zoeken, anders kom ik geld te kort maandelijks om rond te komen, omdat mijn stage niet vergoed wordt.
Nog 1 keer danquote:
Jammer dat ik deze dan weer niet volgquote:
Daar kom je vanzelf achterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer dat ik deze dan weer niet volg
Spannendquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij gaat met Cuegirly:
Zoenen, seks, liefde, trouwen, seks, liefde doen?
lijkt me mooi volgordequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij gaat met Cuegirly:
Zoenen, seks, liefde, trouwen, seks, liefde doen?
Iemand die een topic heeft geopend?quote:
Nee, amper.quote:
gelukkig werkt de wiki met zo'n systeem dat alle wijzigingen bijhoudt, het is niet moeilijk om de fatsoenlijke versie weer neer te planten daarquote:
Winterefteling?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Winterefteling?
Goeiemorgen iedereen
Hey ,das best leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:04 schreef Puala het volgende:
Morgen ga ik samen met ongeveer 1000 supporters de KNVB Bekerwedstrijd FC Lienden - Roda JC zien
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:07 schreef dagdag het volgende:
[..]
Hey ,das wel leuk![]()
Moet nu wee gaan
doei
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:07 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen volk!
Iemand gisteren nog K1 gezien?
Lekker geslapen?quote:
Idemquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel lekker, maar veuls te kort![]()
En jij?
Is te doen voor FC Liendenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:04 schreef Puala het volgende:
Morgen ga ik samen met ongeveer 1000 supporters de KNVB Bekerwedstrijd FC Lienden - Roda JC zien
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:33 schreef Psychonikeo het volgende:
zo moguh
Had een beetje moeite met uit bed komen
Ah is dat hetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja die moeten nog even wakker worden allemaal
Uh?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:36 schreef eer-ik het volgende:
Ah, steje van Sander Kleinenberg.
Lekker setje.
Nog zo cliché voetbalzinquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zeggen er meer, maar ik ben zelf niet zo overtuigd
praktijkdocentequote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh?
Verder las ik zojuist op de inholland website dat er een lerares van 24 is genomineerd voor buurmeisje van het jaar. Ene Roos van Nugteren. Zag er opzich niet verkeerd uit, alleen komt ze uit Haarlem.
I dont like Haarlem!
Loed Brinkmann.. Wat een eikel is dat..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
praktijkdocente
Waarom die haat tegen Haarlem...
Mjah, maar Lienden heeft al een paar wedstrijden op rij slecht gepresteerd. Die zie ik echt niet ineens goed gaan spelen of iets. Zo wel, dan word ik Lienden-fan en ben ik Vitesse-fan afquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog zo cliché voetbalzin
In bekervoetbal is alles mogelijk
wacht ff tot na 8 februari!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, maar Lienden heeft al een paar wedstrijden op rij slecht gepresteerd. Die zie ik echt niet ineens goed gaan spelen of iets. Zo wel, dan word ik Lienden-fan en ben ik Vitesse-fan af
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo wel, dan word ik Lienden-fan en ben ik Vitesse-fan af
hahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik maak eerst het seizoen en alles dan wel af, ga mijn geld dus echt niet weggooien
Maakt niet uit johquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alsof je woonplaats daar iets mee te maken moet hebben
Nouwja, lijkt me niet als je in groningen woont oid, dat je voor een club als Vitesse bentquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alsof je woonplaats daar iets mee te maken moet hebben
Eldik ken ik niet neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon in Eldik, maar daarvoor zul je wel google nodig hebben om te weten waar dat ligt
mijn zelfgemaakte routeplanner heeft er geen problemen mee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon in Eldik, maar daarvoor zul je wel google nodig hebben om te weten waar dat ligt
Stalker wannaBquote:
Je hebt mensen die wonen vlakbij Rotterdam en werken midden in het centrum van Rotterdam en zijn voor Ajax...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja, lijkt me niet als je in groningen woont oid, dat je voor een club als Vitesse bent![]()
Kon toch zijn dat ze in de buurt van Arnhem woont, of gewoont heeft..
Mwah, zulke figuren zijn er ook hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja, lijkt me niet als je in groningen woont oid, dat je voor een club als Vitesse bent![]()
Kon toch zijn dat ze in de buurt van Arnhem woont, of gewoont heeft..
Ongeveer een 30 min reizen van Arnhem vandaanquote:
Ja, maar daar noem je ook weer watquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn zelfgemaakte routeplanner heeft er geen problemen mee!
Ja maar Ajax is dan weer een 'top'club.. Die hebben zelfs fans in de Achterhoek wonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je hebt mensen die wonen vlakbij Rotterdam en werken midden in het centrum van Rotterdam en zijn voor Ajax...
Dat verklaard niet waarom er dan hier in de Betuwe ook zo veel Feyenoordfans wonen, want dat gaat helemaal niet zo goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar Ajax is dan weer een 'top'club.. Die hebben zelfs fans in de Achterhoek wonen
Historie van de club e.d.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat verklaard niet waarom er dan hier in de Betuwe ook zo veel Feyenoordfans wonen, want dat gaat helemaal niet zo goed
Daar had je toch je minorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Loed Brinkmann.. Wat een eikel is dat..
En en en ???quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Cue![]()
Ben laatst naar Ernst van der pach geweest, moest ik nog aan jou denken
Hij is goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En en en ???
Ik ga er pas in april ofzo heen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij is goed![]()
Tenminste niet zo'n standaard grappenmaker die 4 á 5 grappen over seks maakt en de hele zaal dubbel ligt zonder dat er verder een lijn in de show zit
Ikke nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
Wie gaat er hier voor Miss of Misster Fok?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
ben wel jaloers dat je hem al gezien hebt
Uhm ja..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Maar jij hebt hem al vaker gezien toch?
Leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ja..
2x z'n vorige show (3x was ie ziek)
en uhm 1x in utrecht begin dit seizoen met alleen maar muziek.
He Paulaquote:
Duf en tentamen, dat klinkt alsof je veel te hard hebt geleerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Paula
Alles goed hier, beetje duf, dadelijk tentamen
En met jou?
Precies! en ik had voor een tentamen een 5.3. Ik vragen voor iets om het op te kunnen krikken dat cijfer, vroeg hij een kleine scriptie van 10 A4tjes inclusief PvA.....quote:
juist ja..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies! en ik had voor een tentamen een 5.3. Ik vragen voor iets om het op te kunnen krikken dat cijfer, vroeg hij een kleine scriptie van 10 A4tjes inclusief PvA.....
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Houniet het volgende:
Naar school voor een gesprek. Twintig minuten gesprek met totaal een reistijd van 1.5 uur
.
Juu.
je zei niet hoi tegen mijquote:
Succes..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Houniet het volgende:
Naar school voor een gesprek. Twintig minuten gesprek met totaal een reistijd van 1.5 uur
.
Juu.
Ik heb nog geen *** gedaan aan mijn project en kreeg vandaag te horen dat het vrijdag af moet zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Hee Niko
En hoezo stresvol Paula?
Ik ga maar eens langzaamaan richtin de tentamen lokatie
Nee, grootste faal ooit in de geschiedenis van falen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef Californium het volgende:
en? ken je het een beetjesucces hosti
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, grootste faal ooit in de geschiedenis van falen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, grootste faal ooit in de geschiedenis van falen.
Ik heb geleerd, ik denk gewoon niet dat ik het ga halenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:01 schreef Californium het volgende:
waarom leer je dan ook niet?
Iets positiever mag welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geleerd, ik denk gewoon niet dat ik het ga halen
Ben ik normaal ook, maar als het op tentamens aankomt nietquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geleerd, ik denk gewoon niet dat ik het ga halen
* geeft Hosti een ego-boostquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik normaal ook, maar als het op tentamens aankomt niet
Ja dank je... Daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
immunologie? ik zei toch dat ie moeilijk was
Je was toen toch al bezig met het leren ervan...? als je dat vol gehouden hebt dan komt het vast goed... en je kunt het met virologie ophalen... das een eitjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dank je... Daar heb ik wat aan
We zullen zien, ik heb er iig niet veel vertrouwen in, dankjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Je was toen toch al bezig met het leren ervan...? als je dat vol gehouden hebt dan komt het vast goed... en je kunt het met virologie ophalen... das een eitje
Ik was koffie halenquote:
Aan het beginquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef PieterBas het volgende:
pfff. ik heb geen idee waar ik moet gaan beginnen..
Ik moet met de conclusie beginnen, hoorde ik verleden week...quote:
Succesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet met de conclusie beginnen, hoorde ik verleden week...
Laat ik eerst maar eens een back-up gaan maken van de oude. Hoewel deze goed is opgeslagen..
- op school en webmail
- op mijn pc
- op mijn laptop
knoopjes losgedaanquote:
quote:
quote:
quote:
geen cameraquote:
of ze is gewoon afgevallenquote:
dat dusquote:
geen idee...hoor ik gauw genoeg denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
Cali, wanneer kom je in de Gelderlander?
SoG?quote:
Ongesteld?quote:
Ben benieuwd, poke me ff als je er in staat, dan kan ik ook lezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee...hoor ik gauw genoeg denk ik
uiteraardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben benieuwd, poke me ff als je er in staat, dan kan ik ook lezen
Volgens mij zijn ze nog even groot en misschien zelfs wat kleinerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ongesteld?(dan schijnen ze groter te worden
)
Toevallig welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ongesteld?(dan schijnen ze groter te worden
)
Volgens mij hou je dan toch vocht vast en worden ze groter?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog even groot en misschien zelfs wat kleiner![]()
Heb alleen altijd het idee dat mijn buik wat opgezetter isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog even groot en misschien zelfs wat kleiner![]()
hebben we het allebei over tietenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij hou je dan toch vocht vast en worden ze groter?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
hebben we het allebei over tietennee hoor... ik kan zelfs bijna een knoopje extra dicht doen hoor
neequote:
Dat word dan of een kleinere cupmaat of stoppen met afvallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
neeleuk dat ik afval... maar mijn tieten zijn altijd dezelfde grootte gebleven
nu begint het iets te krimpen
Heel ergquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
Dames, over welke maten hebben we het..?
je kan het ook nooit latenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
Dames, over welke maten hebben we het..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |