Onbekend, hij laat niets losquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Luc heeft een leuk meisje in de bus gespot?
Het waren toch echtquote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Was DTM, namelijk een Mercedes Touring Wagen
[ afbeelding ]
Dat schijnt, ik krijg er niets uitquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb ik in een vorig topic al bekend gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
En ze zeggen hoi tegen elkaar 's ochtendsquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is al laatquote:
zou ook best leip zijn, als je in de bus zou neukenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er is dus niets gebeurd, want ze was niet in de bus. Dus ik ben gewoon de bus ingestapt en gaan slapen
Ahaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik in een vorig topic al bekend gemaakt.
we glimlachen en zeggen hoi naar elkaar in de bus. Verder zijn we nog niet gekomen. Dus ik zou eigenlijk vandaag vragen hoe haar weekend was geweest, maar ze was er niet
first step to victoryquote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze zeggen hoi tegen elkaar 's ochtends
Rotonde over en ze glijdt van je afquote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zou ook best leip zijn, als je in de bus zou neuken
Slaap lekkerquote:
daarom, morgen nieuwe dag, nieuwe kansenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
AhaVolg tegenwoordig niet alles meer
Maar kewl .. jammer dat ze er niet wa, maar misschien morgen weer
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rotonde over en ze glijdt van je af.
Masterlijk, doen als je haar weer ziet. Maar niet als je haar donderdag weer zietquote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik in een vorig topic al bekend gemaakt.
we glimlachen en zeggen hoi naar elkaar in de bus. Verder zijn we nog niet gekomen. Dus ik zou eigenlijk vandaag vragen hoe haar weekend was geweest, maar ze was er niet
Je hoeft niet alles te visualiserenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor mij ookquote:
Toepasselijkquote:
en waarom dan niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar niet als je haar donderdag weer ziet.
Oh excuusquote:
Juistquote:Op maandag 19 januari 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en waarom dan niet?
Dan kan ik beter vragen of ze nog iets leuks gaat doen komend weekend, bedoel je
Juist.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en waarom dan niet?
Dan kan ik beter vragen of ze nog iets leuks gaat doen komend weekend, bedoel je
dank jequote:
whehe, hoe gaar is datquote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Net als Dean met z'n Slayer-serenadequote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je![]()
Maar geef dan meer de voorkeur aan deze:
Welterustenquote:
hahaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef dagdag het volgende:
Wel zit ik in de klb sc,staat er een link kom ik hier
quote:
Slaap zequote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, hoe gaar is dat
Anyway, ik ga mand in.
De laffe haas uithangen
joooo
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Net als Dean met z'n Slayer-serenade
Ben jij niet die nepmod?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef dagdag het volgende:
Wel zit ik in de klb sc,staat er een link kom ik hier
quote:
Als je 10 euro vooraf via de bank overmaakt, dan ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
Mededeling, wil iedereen bij de volgende mod verkiezingstrijd graag op mij stemmen
Welterustenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
Morgen stagegesprek met stagebegeleider
Ben ook weg dames en heren, spreek jullie morgen wel weer.
Als je belooft niet nog slechter te zijn dan die huppelmod, zal ik er over nadenken...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
Mededeling, wil iedereen bij de volgende mod verkiezingstrijd graag op mij stemmen
Gaat het niet goed danquote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
Morgen stagegesprek met stagebegeleider
Ben ook weg dames en heren, spreek jullie morgen wel weer.
Als het slechter gaat kan je fok wel neerhalen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je belooft niet nog slechter te zijn dan die huppelmod, zal ik er over nadenken...
Ik ken je niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |