whehe, hoe gaar is datquote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rotonde over en ze glijdt van je af.
Net als Dean met z'n Slayer-serenadequote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je![]()
Maar geef dan meer de voorkeur aan deze:
Welterustenquote:
hahaquote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef dagdag het volgende:
Wel zit ik in de klb sc,staat er een link kom ik hier
quote:
Slaap zequote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, hoe gaar is dat
Anyway, ik ga mand in.
De laffe haas uithangen
joooo
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Net als Dean met z'n Slayer-serenade
Ben jij niet die nepmod?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef dagdag het volgende:
Wel zit ik in de klb sc,staat er een link kom ik hier
quote:
Als je 10 euro vooraf via de bank overmaakt, dan ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
Mededeling, wil iedereen bij de volgende mod verkiezingstrijd graag op mij stemmen
Welterustenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
Morgen stagegesprek met stagebegeleider
Ben ook weg dames en heren, spreek jullie morgen wel weer.
Als je belooft niet nog slechter te zijn dan die huppelmod, zal ik er over nadenken...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
Mededeling, wil iedereen bij de volgende mod verkiezingstrijd graag op mij stemmen
Gaat het niet goed danquote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
Morgen stagegesprek met stagebegeleider
Ben ook weg dames en heren, spreek jullie morgen wel weer.
Als het slechter gaat kan je fok wel neerhalen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je belooft niet nog slechter te zijn dan die huppelmod, zal ik er over nadenken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |