quote:
geen cameraquote:
of ze is gewoon afgevallenquote:
dat dusquote:
geen idee...hoor ik gauw genoeg denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
Cali, wanneer kom je in de Gelderlander?
SoG?quote:
Ongesteld?quote:
Ben benieuwd, poke me ff als je er in staat, dan kan ik ook lezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee...hoor ik gauw genoeg denk ik
uiteraardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben benieuwd, poke me ff als je er in staat, dan kan ik ook lezen
Volgens mij zijn ze nog even groot en misschien zelfs wat kleinerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ongesteld?(dan schijnen ze groter te worden
)
Toevallig welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ongesteld?(dan schijnen ze groter te worden
)
Volgens mij hou je dan toch vocht vast en worden ze groter?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog even groot en misschien zelfs wat kleiner![]()
Heb alleen altijd het idee dat mijn buik wat opgezetter isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog even groot en misschien zelfs wat kleiner![]()
hebben we het allebei over tietenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij hou je dan toch vocht vast en worden ze groter?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
hebben we het allebei over tietennee hoor... ik kan zelfs bijna een knoopje extra dicht doen hoor
neequote:
Dat word dan of een kleinere cupmaat of stoppen met afvallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
neeleuk dat ik afval... maar mijn tieten zijn altijd dezelfde grootte gebleven
nu begint het iets te krimpen
Heel ergquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
Dames, over welke maten hebben we het..?
je kan het ook nooit latenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
Dames, over welke maten hebben we het..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |