quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geleerd, ik denk gewoon niet dat ik het ga halen
* geeft Hosti een ego-boostquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik normaal ook, maar als het op tentamens aankomt niet
Ja dank je... Daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
immunologie? ik zei toch dat ie moeilijk was
Je was toen toch al bezig met het leren ervan...? als je dat vol gehouden hebt dan komt het vast goed... en je kunt het met virologie ophalen... das een eitjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dank je... Daar heb ik wat aan
We zullen zien, ik heb er iig niet veel vertrouwen in, dankjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Je was toen toch al bezig met het leren ervan...? als je dat vol gehouden hebt dan komt het vast goed... en je kunt het met virologie ophalen... das een eitje
Ik was koffie halenquote:
Aan het beginquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef PieterBas het volgende:
pfff. ik heb geen idee waar ik moet gaan beginnen..
Ik moet met de conclusie beginnen, hoorde ik verleden week...quote:
Succesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet met de conclusie beginnen, hoorde ik verleden week...
Laat ik eerst maar eens een back-up gaan maken van de oude. Hoewel deze goed is opgeslagen..
- op school en webmail
- op mijn pc
- op mijn laptop
knoopjes losgedaanquote:
quote:
quote:
quote:
geen cameraquote:
of ze is gewoon afgevallenquote:
dat dusquote:
geen idee...hoor ik gauw genoeg denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
Cali, wanneer kom je in de Gelderlander?
SoG?quote:
Ongesteld?quote:
Ben benieuwd, poke me ff als je er in staat, dan kan ik ook lezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee...hoor ik gauw genoeg denk ik
uiteraardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben benieuwd, poke me ff als je er in staat, dan kan ik ook lezen
Volgens mij zijn ze nog even groot en misschien zelfs wat kleinerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ongesteld?(dan schijnen ze groter te worden
)
Toevallig welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ongesteld?(dan schijnen ze groter te worden
)
Volgens mij hou je dan toch vocht vast en worden ze groter?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog even groot en misschien zelfs wat kleiner![]()
Heb alleen altijd het idee dat mijn buik wat opgezetter isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog even groot en misschien zelfs wat kleiner![]()
hebben we het allebei over tietenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij hou je dan toch vocht vast en worden ze groter?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
hebben we het allebei over tietennee hoor... ik kan zelfs bijna een knoopje extra dicht doen hoor
neequote:
Dat word dan of een kleinere cupmaat of stoppen met afvallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
neeleuk dat ik afval... maar mijn tieten zijn altijd dezelfde grootte gebleven
nu begint het iets te krimpen
Heel ergquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
Dames, over welke maten hebben we het..?
je kan het ook nooit latenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
Dames, over welke maten hebben we het..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |