He Paulaquote:
Duf en tentamen, dat klinkt alsof je veel te hard hebt geleerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Paula
Alles goed hier, beetje duf, dadelijk tentamen
En met jou?
Precies! en ik had voor een tentamen een 5.3. Ik vragen voor iets om het op te kunnen krikken dat cijfer, vroeg hij een kleine scriptie van 10 A4tjes inclusief PvA.....quote:
juist ja..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies! en ik had voor een tentamen een 5.3. Ik vragen voor iets om het op te kunnen krikken dat cijfer, vroeg hij een kleine scriptie van 10 A4tjes inclusief PvA.....
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Houniet het volgende:
Naar school voor een gesprek. Twintig minuten gesprek met totaal een reistijd van 1.5 uur
.
Juu.
je zei niet hoi tegen mijquote:
Succes..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Houniet het volgende:
Naar school voor een gesprek. Twintig minuten gesprek met totaal een reistijd van 1.5 uur
.
Juu.
Ik heb nog geen *** gedaan aan mijn project en kreeg vandaag te horen dat het vrijdag af moet zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Hee Niko
En hoezo stresvol Paula?
Ik ga maar eens langzaamaan richtin de tentamen lokatie
Nee, grootste faal ooit in de geschiedenis van falen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef Californium het volgende:
en? ken je het een beetjesucces hosti
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, grootste faal ooit in de geschiedenis van falen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, grootste faal ooit in de geschiedenis van falen.
Ik heb geleerd, ik denk gewoon niet dat ik het ga halenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:01 schreef Californium het volgende:
waarom leer je dan ook niet?
Iets positiever mag welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geleerd, ik denk gewoon niet dat ik het ga halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |