mijn zelfgemaakte routeplanner heeft er geen problemen mee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon in Eldik, maar daarvoor zul je wel google nodig hebben om te weten waar dat ligt
Stalker wannaBquote:
Je hebt mensen die wonen vlakbij Rotterdam en werken midden in het centrum van Rotterdam en zijn voor Ajax...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja, lijkt me niet als je in groningen woont oid, dat je voor een club als Vitesse bent![]()
Kon toch zijn dat ze in de buurt van Arnhem woont, of gewoont heeft..
Mwah, zulke figuren zijn er ook hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja, lijkt me niet als je in groningen woont oid, dat je voor een club als Vitesse bent![]()
Kon toch zijn dat ze in de buurt van Arnhem woont, of gewoont heeft..
Ongeveer een 30 min reizen van Arnhem vandaanquote:
Ja, maar daar noem je ook weer watquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn zelfgemaakte routeplanner heeft er geen problemen mee!
Ja maar Ajax is dan weer een 'top'club.. Die hebben zelfs fans in de Achterhoek wonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je hebt mensen die wonen vlakbij Rotterdam en werken midden in het centrum van Rotterdam en zijn voor Ajax...
Dat verklaard niet waarom er dan hier in de Betuwe ook zo veel Feyenoordfans wonen, want dat gaat helemaal niet zo goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar Ajax is dan weer een 'top'club.. Die hebben zelfs fans in de Achterhoek wonen
Historie van de club e.d.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat verklaard niet waarom er dan hier in de Betuwe ook zo veel Feyenoordfans wonen, want dat gaat helemaal niet zo goed
Daar had je toch je minorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Loed Brinkmann.. Wat een eikel is dat..
En en en ???quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Cue![]()
Ben laatst naar Ernst van der pach geweest, moest ik nog aan jou denken
Hij is goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En en en ???
Ik ga er pas in april ofzo heen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij is goed![]()
Tenminste niet zo'n standaard grappenmaker die 4 á 5 grappen over seks maakt en de hele zaal dubbel ligt zonder dat er verder een lijn in de show zit
Ikke nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
Wie gaat er hier voor Miss of Misster Fok?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
ben wel jaloers dat je hem al gezien hebt
Uhm ja..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Maar jij hebt hem al vaker gezien toch?
Leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ja..
2x z'n vorige show (3x was ie ziek)
en uhm 1x in utrecht begin dit seizoen met alleen maar muziek.
He Paulaquote:
Duf en tentamen, dat klinkt alsof je veel te hard hebt geleerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Paula
Alles goed hier, beetje duf, dadelijk tentamen
En met jou?
Precies! en ik had voor een tentamen een 5.3. Ik vragen voor iets om het op te kunnen krikken dat cijfer, vroeg hij een kleine scriptie van 10 A4tjes inclusief PvA.....quote:
juist ja..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies! en ik had voor een tentamen een 5.3. Ik vragen voor iets om het op te kunnen krikken dat cijfer, vroeg hij een kleine scriptie van 10 A4tjes inclusief PvA.....
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Houniet het volgende:
Naar school voor een gesprek. Twintig minuten gesprek met totaal een reistijd van 1.5 uur
.
Juu.
je zei niet hoi tegen mijquote:
Succes..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Houniet het volgende:
Naar school voor een gesprek. Twintig minuten gesprek met totaal een reistijd van 1.5 uur
.
Juu.
Ik heb nog geen *** gedaan aan mijn project en kreeg vandaag te horen dat het vrijdag af moet zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Hee Niko
En hoezo stresvol Paula?
Ik ga maar eens langzaamaan richtin de tentamen lokatie
Nee, grootste faal ooit in de geschiedenis van falen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef Californium het volgende:
en? ken je het een beetjesucces hosti
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, grootste faal ooit in de geschiedenis van falen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, grootste faal ooit in de geschiedenis van falen.
Ik heb geleerd, ik denk gewoon niet dat ik het ga halenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:01 schreef Californium het volgende:
waarom leer je dan ook niet?
Iets positiever mag welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geleerd, ik denk gewoon niet dat ik het ga halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |