quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel als troost*
Hij zal snel weg zijn
doe maar hard, dan pit ik beterquote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam.
het ritme van de eenzaamheid..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam.
Ja maar.. wie waar.. hoe en dergelijke kan al welquote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef eer-ik het volgende:
valt nog niks over te vertellen, date is nog niet geweest
Ja, ellende.quote:
Van mij mag het, ik heb er ook weinig last van.quote:
Ja, maar laten we niet vergeten dat het van Rob de Nijs is. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen dat liedje straks in hun hoofd hebben, dus hield ik het bij 1 zin.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het ritme van de eenzaamheid..
toch?
Had dat even eerder bedacht!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, maar laten we niet vergeten dat het van Rob de Nijs is. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen dat liedje straks in hun hoofd hebben, dus hield ik het bij 1 zin.
Sorry.quote:
Hogescholen in Nederlandquote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat het bij alle instellingen zo is
ik weet niet wat ze had als oudequote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je nieuwe icon lijkt nu wel op de oude van Puala trouwens
Ik blijf effe geheimzinnig doenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar.. wie waar.. hoe en dergelijke kan al wel
Dat was het logo van Flugelquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze had als oude
Ook iets met wit en rozequote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze had als oude
Ik vind dat altijd superchill.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Van mij mag het, ik heb er ook weinig last van.
[..]
Ja, maar laten we niet vergeten dat het van Rob de Nijs is. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen dat liedje straks in hun hoofd hebben, dus hield ik het bij 1 zin.
flugel lijkt hier toch niet op? of eig heb ik ook geen flauw ideequote:
Pff.. kan ik weer wat anders gaan zoekenquote:
Verre van.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
flugel lijkt hier toch niet op? of eig heb ik ook geen flauw idee
Nee joh, ben er nu al aangewendquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff.. kan ik weer wat anders gaan zoeken
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
flugel lijkt hier toch niet op? of eig heb ik ook geen flauw idee
Zo goed bestudeer ik icons niet, dus ze lijken op elkaarquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
enige overeenkomst is roze
Ja, midden in de nacht, er even wakker van worden en je dan weer omdraaien en verder maffen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd superchill.
Van die regen die tantu hard tegen je raam aankachelt.
Bietje onweer d'rbij.
heerlijk.
pure magnificence.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, midden in de nacht, er even wakker van worden en je dan weer omdraaien en verder maffen.
Absoluut. Vervelend is het als het 10 minuten voor de wekker gaat gebeurt. Maar rond een uurtje of 3:00 ofzo, niks mis mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pure magnificence.
vooral dat wakker worden, denken: pwn, ik kan nog 5 uur slapen, en dan weer omdraaien is echt goed.
Voor dat gevoel heb ik mijn wekker wel eens om 4 uur snachts gezetquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pure magnificence.
vooral dat wakker worden, denken: pwn, ik kan nog 5 uur slapen, en dan weer omdraaien is echt goed.
Misschien moet ik dat ook eens doen. Ipv 's ochtends wakker worden en dan tot de mdidag doorslapenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor dat gevoel heb ik mijn wekker wel eens om 4 uur snachts gezet
Dat vind ik sowieso altijd lelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Absoluut. Vervelend is het als het 10 minuten voor de wekker gaat gebeurt. Maar rond een uurtje of 3:00 ofzo, niks mis mee.
Daarom kijk ik ALTIJD als ik wakker wordt eerst op de wekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso altijd lelijk.
Had dat "vroeger" best vaak, echt iets van 20 seconden voordat je wekker afgaat, wakker worden
dan nog denken: oooh, ik hoef er nog niet uit.
weer omdraaien, en net als je ligt gaat dan de wekker
Daar houden we je aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik blijf effe geheimzinnig doen
Van de week meer bericht
Ja hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Puala het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand verstand van HAVO profiel keuzes? Mijn zusje zit compleet vast en ik heb even wat info nodig..
dat is beetje afhankelijk van wat de vragen zijn ...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Puala het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand verstand van HAVO profiel keuzes? Mijn zusje zit compleet vast en ik heb even wat info nodig..
Wat is de vraag?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Puala het volgende:
Ehm. Ja. eh. nou. Ik dacht dat alle profielen toegang geven tot de pabo, al zal een C&M of E&M gebruikelijker zijn dan een N&G of N&T.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Puala het volgende:
Mijn zusje zit nu op de MAVO en wilt hierna naar de HAVO toe en daarna naar de PABO. Nu moet ze een profiel hebben op de HAVO waarmee ze dus door kan naar de PABO. Enkel moet ze nu al vakken kiezen voor haar examenvakkenpakket van de MAVO. Dit moet ook weer aansluiten op dat pakket voor de HAVO.
Iemand die hier dus kaas van gegeten heeft?
Ja, volgens mij moest je alles op D-niveau afrondenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Puala het volgende:
Mijn zusje zit nu op de MAVO en wilt hierna naar de HAVO toe en daarna naar de PABO. Nu moet ze een profiel hebben op de HAVO waarmee ze dus door kan naar de PABO. Enkel moet ze nu al vakken kiezen voor haar examenvakkenpakket van de MAVO. Dit moet ook weer aansluiten op dat pakket voor de HAVO.
Iemand die hier dus kaas van gegeten heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |