quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel als troost*
Hij zal snel weg zijn
doe maar hard, dan pit ik beterquote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam.
het ritme van de eenzaamheid..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam.
Ja maar.. wie waar.. hoe en dergelijke kan al welquote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef eer-ik het volgende:
valt nog niks over te vertellen, date is nog niet geweest
Ja, ellende.quote:
Van mij mag het, ik heb er ook weinig last van.quote:
Ja, maar laten we niet vergeten dat het van Rob de Nijs is. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen dat liedje straks in hun hoofd hebben, dus hield ik het bij 1 zin.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het ritme van de eenzaamheid..
toch?
Had dat even eerder bedacht!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, maar laten we niet vergeten dat het van Rob de Nijs is. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen dat liedje straks in hun hoofd hebben, dus hield ik het bij 1 zin.
Sorry.quote:
Hogescholen in Nederlandquote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat het bij alle instellingen zo is
ik weet niet wat ze had als oudequote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je nieuwe icon lijkt nu wel op de oude van Puala trouwens
Ik blijf effe geheimzinnig doenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar.. wie waar.. hoe en dergelijke kan al wel
Dat was het logo van Flugelquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze had als oude
Ook iets met wit en rozequote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze had als oude
Ik vind dat altijd superchill.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Van mij mag het, ik heb er ook weinig last van.
[..]
Ja, maar laten we niet vergeten dat het van Rob de Nijs is. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen dat liedje straks in hun hoofd hebben, dus hield ik het bij 1 zin.
flugel lijkt hier toch niet op? of eig heb ik ook geen flauw ideequote:
Pff.. kan ik weer wat anders gaan zoekenquote:
Verre van.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
flugel lijkt hier toch niet op? of eig heb ik ook geen flauw idee
Nee joh, ben er nu al aangewendquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff.. kan ik weer wat anders gaan zoeken
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
flugel lijkt hier toch niet op? of eig heb ik ook geen flauw idee
Zo goed bestudeer ik icons niet, dus ze lijken op elkaarquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
enige overeenkomst is roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |