You don't know you don't knowquote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aussie aan en hakken maar
quote:Nieuwe hobby sinds kort: boetes verzamelen. Vandaag één voor fout parkeren; 45 euro. Ik pak ze, de ratten!
Mensen die klagen over boetes en daarvoor mensen gaan uitscheldenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Tjibbe heeft een nieuwe hobby!
Ik kwam dit tegen op Twitter:
[..]
Hij rijdt die ratten allemaal platquote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen die klagen over boetes en daarvoor mensen gaan uitschelden
Parkeerboetes zijn ook de rotste , deze maak je meestal niet expressquote:Op maandag 19 januari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen die klagen over boetes en daarvoor mensen gaan uitschelden
Goed zo Tjibbe pak die gore beesten!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou hem noemen naar de favourite rattenliefhebber hierquote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ohjah 1 ratje gaan we echt the Hoff noemen nu die andere nog n leuke naam geven
Nee, 't was dus de bedoeling dat ik met m'n vrienden m'n verjaardag in Ierland zou gaan vieren, maar nu wil zij daar dus ook ineens in die week naar toe.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en omdat je zusje dan weg is kan je je verjaardag niet vieren?
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou hem noemen naar de favourite rattenliefhebber hier
Chuck Norris?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ohjah 1 ratje gaan we echt the Hoff noemen nu die andere nog n leuke naam geven
Ik neem aan dat ze dat wel begrijpt tochquote:Op maandag 19 januari 2009 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, 't was dus de bedoeling dat ik met m'n vrienden m'n verjaardag in Ierland zou gaan vieren, maar nu wil zij daar dus ook ineens in die week naar toe.
Dan is het voor mij niet meer "gezellig met m'n vrienden"...
Fok heeft af en toe hilarische topics , die echt het buikschudden waard zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Treezz het volgende:hallo
leuk forum fok!, gister was ik op een topic over rare leerlingen /die vreemd deden
was wel lachen
Nou, niet dus nee. 'k heb inmiddels al besloten dat ze fijn mogen gaan van mij, m'n vrienden en in cancelen onze plannen wel. Heb geen zin in geruzie er over.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat wel begrijpt toch
En anders zou ik dat wel ff duidelijk maken
Als je het paard van Troje noemt krijg je het oh ja effectquote:Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Noortje. het volgende:
Mensen die niet weten wie Odysseus is.
beetje triest van je zusquote:Op maandag 19 januari 2009 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, 't was dus de bedoeling dat ik met m'n vrienden m'n verjaardag in Ierland zou gaan vieren, maar nu wil zij daar dus ook ineens in die week naar toe.
Dan is het voor mij niet meer "gezellig met m'n vrienden"...
Maar zelfs toen wist ze het nog niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je het paard van Troje noemt krijg je het oh ja effect
Precies, dat was ook het enige lampje dat ging branden.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je het paard van Troje noemt krijg je het oh ja effect
Nee want 'zo ver was ze nog niet'quote:Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar zelfs toen wist ze het nog niet.
idd ja..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fok heeft af en toe hilarische topics , die echt het buikschudden waard zijn.
echt? ik zie ze wel. maar ik luister natuurlijk MMquote:Op maandag 19 januari 2009 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten. Ik ga mezelf zometeen vrijwillig pijnigen ermee.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef Cee het volgende:
Dat mens is niet goed wijs. WAZIG KIND.
"Ik zet de radio aan...en eh. Ja, dan zeggen ze wat de luisteraars er van vonden. Dat het kankermuziek is. Heh, gjah, nfffff."
Ze zingt ook alsof ze stoned is.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ze praat ook zo sloom...alsof ze ECHT onder invloed is![]()
gelukkig was t kort
ik ben ook weleens stoned en ik ZWEER dat ik niet zo praatquote:Op maandag 19 januari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zingt ook alsof ze stoned is.
en niet zo zingtquote:Op maandag 19 januari 2009 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben ook weleens stoned en ik ZWEER dat ik niet zo praat
Het is nu ook BetBichiel natuurlijkquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:21 schreef TearSong het volgende:
[..]
Het is nu ook BetBichiel natuurlijk
Wat voor kleur issie?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
zal ik dat andere ratje MARS noemen...of Obama...of Krezip
Dat laatste is zielig, dan valt ie straks uit elkaar!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Pas op, als je hem MARS noemt eet je hem straks ook nog opquote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
even tijdje aankijken welk gedrag het vertoont , dan een naam gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
beetje wazige fotoquote:
Hoe heet die zanger van tokyo hotelquote:Op maandag 19 januari 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
beetje wazige foto
[ afbeelding ]
ze noemen dit zwart (kleur) japanner(tekening) gladhaar(vachtsoort) dumbo(oorstand)
dus zwart japanner gladhaar dumbo
hallowquote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heet die zanger van tokyo hotel
In dat geval moet je dat natuurlijk wel vermelden op de Tjibbe fanhyve hèquote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow![]()
afgezien van dat ik de naam niet weet wil ik daar niks mee te maken hebben
misschien noem ik m Tjibbe
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
In dat geval moet je dat natuurlijk wel vermelden op de Tjibbe fanhyve hè
Aaw tis nog een rittenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus zwart japanner gladhaar dumbo
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef TearSong het volgende:
[..]
Aaw tis nog een rittenHij is leuk!
en deze komt bij ratjetoe vandaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze zijn nu 3 weken, die van de rattery is nog in de mamma
trustenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, maar naar bed. Bleh, wat ben ik moe zeg. G'avond allen nog! Truste
deze met zn broertje komen bij ratjetoe vandaanquote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef TearSong het volgende:
[..]
en deze komt bij ratjetoe vandaan?
trustequote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef 3FMaster het volgende:
Tienersterretjequote:Op maandag 19 januari 2009 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
en wie is miley sires (???)
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze met zn broertje komen bij ratjetoe vandaan![]()
![]()
Ken je ze?
Haal de meeste opvangertjes bij hun vandaan
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
en wie is miley sires (???)
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 19 januari 2009 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tienersterretje
http://en.wikipedia.org/wiki/Miley_Cyrus
leukquote:Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef TearSong het volgende:
[..]
M'n 2 laatste ratjes kwamen bij hun opvang in lunetten vandaan.
Slaap lekker en goed , want je hebt het nodigquote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga trouwens 1000 euri netto krijgen omdat ik iemand heb ge-euh-dingest om bij Eyewish te komen werken en ze is vandaag aangenomen
je denkt toch niet dat ik op die link van Broekie ga klikken hehquote:Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
houden zo!
edit: maar dat kan nu niet meer![]()
oh naja verkeerd begrepen dan, 1000 bruto is ook leuk en zeer welkomquote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]ze kunnen nooit netto beloven mag ook niet , zal wel bruto zijn, maar is alsnog leuk
Even door proeftijd heen trekkenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh naja verkeerd begrepen dan, 1000 bruto is ook leuk en zeer welkom
Beter dan Roosbeefquote:Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Daar is de tijdmachine weer.. fan-tas-tisch wat een plaat.
jahquote:Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even door proeftijd heen trekken, dan is de 1000 in de pocket
vandaag is anti-depridag....gewoon meedansen op deze plaatquote:Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Daar is de tijdmachine weer.. fan-tas-tisch wat een plaat.
Je hebt soms werkgevers die je de nek om zou draaienquote:Op maandag 19 januari 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jahik ben er heel blij mee als ze de proeftijd doorkomt.
Zal wel goedkomen, ze heeft al optiek ervaring en zit op dit moment zonder werk door ziekte van haar moeder (die inmiddels is overleden)
Ze is op een hele nare manier "weggepest/ontslagen" bij die andere zaak terwijl dr moeder op sterven lag
Ik vind 'm wel leuk :-) Zelfs de Noren vragen er om!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vandaag is anti-depridag....gewoon meedansen op deze plaat![]()
![]()
![]()
![]()
Andere keer misschienquote:Op maandag 19 januari 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
vandaag is anti-depridag....gewoon meedansen op deze plaat![]()
![]()
![]()
![]()
mijn noren staan weer op zolder hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk :-) Zelfs de Noren vragen er om!
toch wel in het vetquote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mijn noren staan weer op zolder hoor
Maar die Friese doorlopers mogen ze wel afschaffen. Stomme Friezen ;-)quote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mijn noren staan weer op zolder hoor
de linker komt ook bij Ratjetoe vandaanquote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef TearSong het volgende:
[..]
en deze komt bij ratjetoe vandaan?
omdat t allebij euh...naja iets met grote verschuivingen enzoquote:Op maandag 19 januari 2009 21:02 schreef Christiaan het volgende:
Milow stond er twee keer in, hoezo?
Welk nummer nog meer dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat t allebij euh...naja iets met grote verschuivingen enzo
Of je gaat gewoon even naar http://goyb.u2.comquote:Op maandag 19 januari 2009 21:01 schreef Christiaan het volgende:
metmichiel De nieuwe U2 nog niet gehoord? Hij komt binnen een kwartier op @3FM! half a minute ago from TwitterFox
Hè wat raar, You don't know is al zeker een jaar oud.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zn eerste You don't know en Ayo Technology
tijdje geleden stond er ook iets ouds in...ik geloof omdat hun toen net een concert hadden gegeven ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hè wat raar, You don't know is al zeker een jaar oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help me dan jongens![]()
Na een halve minuut horen weet ik het ook alweer. Maargoed, heeft U2 überhaupt ooit ook maar iéts goeds geproduceerd?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat een kud plaat zeg de nieuwe van U2. Zo, dat is er uit.
jewel, voor badman die single en Electrical storm zijn toch wel leukquote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Na een halve minuut horen weet ik het ook alweer. Maargoed, heeft U2 überhaupt ooit ook maar iéts goeds geproduceerd?
quote:muisje_eliza: @michielveenstra handig!!!! ik word meteen lid. Weet ik waneer mn chocorepen in de bonus zijn
quote:AHBonus: Mars, Snickers of Twix. Van 2,09 euro, voor 1,64 euro!
Electrical Storm vind ik echt geniaal, New Years day en A Beautiful day kan ik ook nog wel hebben. De mensen van MetMichiel genieten wel zichtbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Na een halve minuut horen weet ik het ook alweer. Maargoed, heeft U2 überhaupt ooit ook maar iéts goeds geproduceerd?
jah ik las het later pas toen ik lid wasquote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Whehe schitterend @ Twitter
[..]
[..]
Ik ben meer een fan van het oude werk van U2 (voor Achtung Baby).quote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook maar meteen gedaantoen ik Twitter hadquote:Op maandag 19 januari 2009 21:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Sinds vandaag mijn Twitteraccount maar eens ff op prive gezet... als je opeens iemand van Geenstijl als follow hebt word het eng
Ik heb (gelukkig) nog niemand van GS in m'n followers-lijst.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Sinds vandaag mijn Twitteraccount maar eens ff op prive gezet... als je opeens iemand van Geenstijl als follow hebt word het eng
quote:AHBonus: #Mars, Snickers of Twix. Van 2,09 euro, voor 1,64 euro!
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:17 schreef Dichterbijer het volgende:
ook iets van 5 minuten geleden denk ik...*ff sjekken*quote:Op maandag 19 januari 2009 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
![]()
Was ook echt maar 5 minuten geleden. Wanneer twitterde jij dat dan muisje-eliza?
quote:Hundreds of anti-war protesters have thrown dozens of shoes at the White House on George W. Bush's last day in office.
quote:Emergency services responded to a suspicious item found over the White House fence which turned out to be a shoe, Secret Service tells BNO.
Haksequote:Op maandag 19 januari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
oeh KillBill 2 kijkenvoor de 100ste x...maakt t uit, goede filem
![]()
oh neeh eerst plassen...
Doei allemaal, misschien kom ik af en toe nog lastig doen![]()
![]()
Ok, Bedankt.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Moet je in de settings kijken en dat 'Protect'.
Tnx voor de tip, even via jouw profiel even toegevoegd , de normale manier is even uitgeschakeldquote:
Nog een nieuws twitteraar ? Ik had er al 3quote:
BreakingNewsOn is wel heel snel en handig voor wereldnieuws (wel erg veel tweets zo nu en dan). Welke is die van de NOS dan? www.twitter.com/nos is al een tijd niet in gebruik.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog een nieuws twitteraar ? Ik had er al 3. Heb alleen foknieuws en nos bewaard
.
http://twitter.com/Teletekstquote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BreakingNewsOn is wel heel snel en handig voor wereldnieuws (wel erg veel tweets zo nu en dan). Welke is die van de NOS dan? www.twitter.com/nos is al een tijd niet in gebruik.
Ik vind het meevallen tegenover een andere die ik gehad heb. Heb trouwens ook geenstijlquote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
FOKnieuws heb ik weggedaan...zag mn eigen twits op een gegeven moment over t hoofd
www.twitter.com/teletekstquote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BreakingNewsOn is wel heel snel en handig voor wereldnieuws (wel erg veel tweets zo nu en dan). Welke is die van de NOS dan? www.twitter.com/nos is al een tijd niet in gebruik.
ik schrijf m erbijquote:Op maandag 19 januari 2009 21:41 schreef Cee het volgende:
Eliza, waarom noem je je ratje niet Twitter?
Vind je nikki een leuke naam voor je rat??quote:
euh neehquote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vind je nikki een leuke naam voor je rat??
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Brennel het volgende:
[..]Elies
![]()
En doei, morgen om 4.50 ofzo opstaan
Banen waar je vroeg voor moet opstaanquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Brennel het volgende:
[..]Elies
![]()
En doei, morgen om 4.50 ofzo opstaan
Mijn hamster heet Pacino. Als jij nou je rat DeNiro noemt, kunnen ze samen de bad-ass uithangen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol![]()
dit staat nu in mn lijstje:
Tjibbe
Zapster
Mars
![]()
Je kreeg er toch 2. Dan is Pinky en Brain ook wel leukquote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol![]()
dit staat nu in mn lijstje:
Tjibbe
Zapster
Mars
![]()
das zo....voor de hand liggend als ratteneigenaar hehquote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kreeg er toch 2. Dan is Pinky en Brain ook wel leuk.
Dat geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das zo....voor de hand liggend als ratteneigenaar hehje moest eens weten hoeveel die naam al hebben
Bovendien zijn Pinky & Brain muizen en geen rattenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das zo....voor de hand liggend als ratteneigenaar hehje moest eens weten hoeveel die naam al hebben
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn hamster heet Pacino. Als jij nou je rat DeNiro noemt, kunnen ze samen de bad-ass uithangen.
*ieks* UB40...das toch een uitkeringsblaadje en een leleke bandquote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zou hem ub40 noemen. Eer je ze voor hun nummer rat in my kitchen
Dat wel, niks mis mee. Maar 2 keer in 2 uur tijd...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef DaMook het volgende:
TOCH, vind ik dit nog steeds best een geinig lekker nummer.
.
.
Toen was ik er nog nietquote:Op maandag 19 januari 2009 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat wel, niks mis mee. Maar 2 keer in 2 uur tijd...
Waarom draaien ze dan bijv. deze niet, minstens zo leuk:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet. Dat is teveel idd
.
Ik heb trouwens weer af en toe 538 opstaan (mijn nieuwe wekkerradio ontvangt 3fm nog niet echt), en moet zeggen dat de muziek daar ook goed is. Alleen het gelul tussendoor is ja hoe noem je dat, monotoon ofzo, geen achtergrond geluiden ed. Vannacht toevallig muijs gehoord en die stak er dan weer positief tussenuit.
Moet wel zeggen dat ik nog niet alle dj's gehoord heb, net als evers vond ik vroeger leuk (en rick maar die is weg).
Jij gaat speciaal voor muijs 538 luisterenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah vergeten Muijs te luisteren!! Naja binnenkort een weekje vrij kan ik het laat maken
MIDNRquote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij gaat speciaal voor muijs 538 luisteren? Overigens niets mis met muijs. Muziek op 538 is half overlappend met 3fm ben ik achter gekomen, de rest is bij 538 meer dance of iig die richting en bij 3fm rock of die richting
. Vult elkaar eigenlijk goed aan
. Alleen de praat stukjes tussendoor zijn bij 3fm veeeel gezelliger
(al was rick van v vroeger toch wel de held in slap ouwehoeren samen met EJ, mis die combi in midnr nog weleens
).
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij gaat speciaal voor muijs 538 luisteren?
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
Zit Muijs bij 538
Dat heb ik ff gemist geloof ik
Heej ik ben een keer NIET degene die iets gemist heeftquote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
Zit Muijs bij 538
Dat heb ik ff gemist geloof ik
Ik heb zoveel gemist de afgelopen tijd. Wist ook pas als laatste dat LL weg ging volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej ik ben een keer NIET degene die iets gemist heeft![]()
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gemist de afgelopen tijd. Wist ook pas als laatste dat LL weg ging volgens mij
Wel die avond volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toch niet via msn toen Janne en ik je kwamen overvallen?
Toch is die muziek best lekker als afwisselingquote:
ohw das wel heel laat...volgens mij had ie het er al over voor jij op sjieke vakantie gingquote:
Je kent de geschiedenis van Michiel, EJ en Rick toch wel een beetje?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:45 schreef DaMook het volgende:
MIDNR is (mischien) op ekstra weekend na het beste radioprogramma dat ik ken. Beide hebben leuke dingen en beide hebben eigenlijk geen minder leuke dingen
. Zouden een keer met elkaar zo'n programma moeten maken
. Rick, EJ , Gerard en Michiel
. Kan ook een heel slecht programma worden
.
Nee dat was ikquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gemist de afgelopen tijd. Wist ook pas als laatste dat LL weg ging volgens mij
Daar was ik wel de laatstequote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef DaMook het volgende:
Nee dat was ik. En ik wist ook niet dat gituarist bij i kissed charles zat
,
Ik ken ze alleen van naamquote:hell ik wist niet eens van het bestaan van i kissed charles af. Nu vind ik ze tof
![]()
.
Wie is `t? klinkt goedquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Christiaan het volgende:
Veel te weinig gedraaid deze plaat.
Ken de geschiedenis wel, maar heb nog nooit die uitzendingen gehoordquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van Michiel, EJ en Rick toch wel een beetje?
Ik zag ze op ned3 op noorderslagquote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar was ik wel de laatsteNu dus
[..]
Ik ken ze alleen van naam
Talk radioquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef borisz het volgende:
Ik luister steeds meer BNR tegenwoordig. Ik vind het wel lekker zo wat geouwehoer op de radio smiddags.
3FM kan ook nog wat leren van BBCradio 1 trouwensquote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Talk radio, maar dan wel amerikaans, kunnen ze hier nog veel van leren
.
ik luisterde vaak radio bij Grand theft auto 4quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Talk radio, maar dan wel amerikaans, kunnen ze hier nog veel van leren
.
Ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luisterde vaak radio bij Grand theft auto 4![]()
wrom?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook echt altijd dezelfde zender, eerste wat ik deed als ik een auto gejat had was de radio goed zetten
. Helaas mijn ps3 verkocht
. En mijn Wii ook trouwens
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef borisz het volgende:
Maar ik ga naar het oog luisteren en Slapen
FOK!band!quote:
En een goedequote:
Kon het geld even goed gebruiken. Op jezelf wonen in een appartement waarvan je die hypotheek net kan betalen wordt het soms krap. Gaat nu iig wel wat beter nu ik weer iets omhoog ben gegaan met mijn salarisquote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wrom?![]()
Ik ging al die praat-zenders luisteren, sommigen waren echt om te brullen zo grappig
zoals baby's overnight
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kon het geld even goed gebruiken. Op jezelf wonen in een appartement waarvan je die hypotheek net kan betalen wordt het soms krap. Gaat nu iig wel wat beter nu ik weer iets omhoog ben gegaan met mijn salaris. Wel op de centen letten wat ik nooit deed toen ik bij mijn ouders woonde
, nu na een jaar is het omschakelen naar iets zuiniger leven bijna helemaal gelukt
.
Ik gaf 1400 per maand uit aan, naja gadgets en uitgaanquote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
knap van je, en ja dan moet je prioriteiten hebben, wij hebben de oto weggedaan toen we zeer krap zaten...Nu gaat het ook alweer beter, maar nog niet zodanig dat we een auto kunnen bekostigen en onderhouden
Eric op zn zoldertjequote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef Timo20 het volgende:
http://nrc.tv/video/rocks/article1277075.ece/De_Staat![]()
quote:
Geweldige plaat, ben benieuwd naar de rest van hun muziekquote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat ik die heb gemist... Ik vind de single echt te gek !
idd echt heel ergquote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Bij Pauw & Witteman: een Obama bobblehead![]()
![]()
![]()
+ Timoquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef Joncho het volgende:
Ik gaat ook maar slapen
Weltrusten en tot morgen!
Jup, me 2quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Timo20 het volgende:
Geweldige plaat, ben benieuwd naar de rest van hun muziek
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde om 23 uur naar bed. Niet gelukt dus
.
Bijgesteld naar 24 uur aangezien ik nu toch al gaar ga zijn morgenquote:
dus je wacht tot 24u zodat het dan alweer morgen isquote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bijgesteld naar 24 uur aangezien ik nu toch al gaar ga zijn morgen.
Ach of ik nu ga of over 20 minutenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus je wacht tot 24u zodat het dan alweer morgen is
nouw ouwehoer, ik peer mquote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach of ik nu ga of over 20 minuten. Ben nu nog wat dingen aan het lezen op inet. Tussen 05:00 en 05:45 gaan er toch 4 wekkers, wakker word ik dan toch wel
.
Ja ik ben geen ochtend mens. Al zou ik het mischien kunnen worden als ik het altijd doe, maar vind ploegen wel prettig momenteel
, op de ochtend dienst na
.
Trustequote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw ouwehoer, ik peer m![]()
![]()
toedeloe
is ook vrij lastig op 1 inkomen rwgenwoordig zeker toen 1 euro 1 gulden waard werdquote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
knap van je, en ja dan moet je prioriteiten hebben, wij hebben de oto weggedaan toen we zeer krap zaten...Nu gaat het ook alweer beter, maar nog niet zodanig dat we een auto kunnen bekostigen en onderhouden
Nou, inderdaad!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:34 schreef rubbereend het volgende:
nou inderdaad die omleidingen
JA een U met een nummer.................... volg je de pijl rechtsaf en 28 kilometer ga je je toch afvragen of je niet eens af moet en na 50 kilometer weet je het zeker.
Omleidingen zijn zo beroerd hier in Nederland
Nou! Dat kun je zeggen. Het is vaak raak.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:52 schreef rubbereend het volgende:
maar als je werkt in Hilversum moet je wel wat omleidingen gewend zijn
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:22 schreef rubbereend het volgende:
je moet maar denken, zo kom je nog eens ergens
5 ookquote:
Dat klonk idd wel lekker.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:46 schreef Giel.Beelen het volgende:
Mogguh. Rigby is dat ok?
waarom niet , heb het ook gehad 1 dag ziek gemeld en 3 dagen later nog een keer , was te vroeg weer gaan werkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Gister was er al iemand die me beterschap wenste en ik zei dat dat niet nodig was... mag ik 'm toch nog aannemen?
Ik heb me gister al vervelend gevoeld, toch naar mn masterclass gegaan, maar toen ik rond 11u thuis was, voelde ik me toch slap...!
Vannacht allemaal ijl-dromen gehad, kheb t ijskoud (bibberen en al) en super warm gehad. Kon ook niet stil liggen.
Nu maar uit bed. Het is hier 17,7 graden in de woonkamer en ik zit hier met een knalrooie warme kop en mn mouwen omhoog...
Ja, ik voel me even zielig, en jullie zullen 't weten ook!
(en toch ga ik werken, kan me toch niet wéér ziekmelden?!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |