Dat wel, niks mis mee. Maar 2 keer in 2 uur tijd...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef DaMook het volgende:
TOCH, vind ik dit nog steeds best een geinig lekker nummer.
.
.
Toen was ik er nog nietquote:Op maandag 19 januari 2009 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat wel, niks mis mee. Maar 2 keer in 2 uur tijd...
Waarom draaien ze dan bijv. deze niet, minstens zo leuk:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet. Dat is teveel idd
.
Ik heb trouwens weer af en toe 538 opstaan (mijn nieuwe wekkerradio ontvangt 3fm nog niet echt), en moet zeggen dat de muziek daar ook goed is. Alleen het gelul tussendoor is ja hoe noem je dat, monotoon ofzo, geen achtergrond geluiden ed. Vannacht toevallig muijs gehoord en die stak er dan weer positief tussenuit.
Moet wel zeggen dat ik nog niet alle dj's gehoord heb, net als evers vond ik vroeger leuk (en rick maar die is weg).
Jij gaat speciaal voor muijs 538 luisterenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah vergeten Muijs te luisteren!! Naja binnenkort een weekje vrij kan ik het laat maken
MIDNRquote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij gaat speciaal voor muijs 538 luisteren? Overigens niets mis met muijs. Muziek op 538 is half overlappend met 3fm ben ik achter gekomen, de rest is bij 538 meer dance of iig die richting en bij 3fm rock of die richting
. Vult elkaar eigenlijk goed aan
. Alleen de praat stukjes tussendoor zijn bij 3fm veeeel gezelliger
(al was rick van v vroeger toch wel de held in slap ouwehoeren samen met EJ, mis die combi in midnr nog weleens
).
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij gaat speciaal voor muijs 538 luisteren?
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
Zit Muijs bij 538
Dat heb ik ff gemist geloof ik
Heej ik ben een keer NIET degene die iets gemist heeftquote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
Zit Muijs bij 538
Dat heb ik ff gemist geloof ik
Ik heb zoveel gemist de afgelopen tijd. Wist ook pas als laatste dat LL weg ging volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej ik ben een keer NIET degene die iets gemist heeft![]()
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gemist de afgelopen tijd. Wist ook pas als laatste dat LL weg ging volgens mij
Wel die avond volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toch niet via msn toen Janne en ik je kwamen overvallen?
Toch is die muziek best lekker als afwisselingquote:
ohw das wel heel laat...volgens mij had ie het er al over voor jij op sjieke vakantie gingquote:
Je kent de geschiedenis van Michiel, EJ en Rick toch wel een beetje?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:45 schreef DaMook het volgende:
MIDNR is (mischien) op ekstra weekend na het beste radioprogramma dat ik ken. Beide hebben leuke dingen en beide hebben eigenlijk geen minder leuke dingen
. Zouden een keer met elkaar zo'n programma moeten maken
. Rick, EJ , Gerard en Michiel
. Kan ook een heel slecht programma worden
.
Nee dat was ikquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gemist de afgelopen tijd. Wist ook pas als laatste dat LL weg ging volgens mij
Daar was ik wel de laatstequote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef DaMook het volgende:
Nee dat was ik. En ik wist ook niet dat gituarist bij i kissed charles zat
,
Ik ken ze alleen van naamquote:hell ik wist niet eens van het bestaan van i kissed charles af. Nu vind ik ze tof
![]()
.
Wie is `t? klinkt goedquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Christiaan het volgende:
Veel te weinig gedraaid deze plaat.
Ken de geschiedenis wel, maar heb nog nooit die uitzendingen gehoordquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van Michiel, EJ en Rick toch wel een beetje?
Ik zag ze op ned3 op noorderslagquote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar was ik wel de laatsteNu dus
[..]
Ik ken ze alleen van naam
Talk radioquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef borisz het volgende:
Ik luister steeds meer BNR tegenwoordig. Ik vind het wel lekker zo wat geouwehoer op de radio smiddags.
3FM kan ook nog wat leren van BBCradio 1 trouwensquote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Talk radio, maar dan wel amerikaans, kunnen ze hier nog veel van leren
.
ik luisterde vaak radio bij Grand theft auto 4quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Talk radio, maar dan wel amerikaans, kunnen ze hier nog veel van leren
.
Ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luisterde vaak radio bij Grand theft auto 4![]()
wrom?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook echt altijd dezelfde zender, eerste wat ik deed als ik een auto gejat had was de radio goed zetten
. Helaas mijn ps3 verkocht
. En mijn Wii ook trouwens
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef borisz het volgende:
Maar ik ga naar het oog luisteren en Slapen
FOK!band!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |