Wel die avond volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toch niet via msn toen Janne en ik je kwamen overvallen?
Toch is die muziek best lekker als afwisselingquote:
ohw das wel heel laat...volgens mij had ie het er al over voor jij op sjieke vakantie gingquote:
Je kent de geschiedenis van Michiel, EJ en Rick toch wel een beetje?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:45 schreef DaMook het volgende:
MIDNR is (mischien) op ekstra weekend na het beste radioprogramma dat ik ken. Beide hebben leuke dingen en beide hebben eigenlijk geen minder leuke dingen
. Zouden een keer met elkaar zo'n programma moeten maken
. Rick, EJ , Gerard en Michiel
. Kan ook een heel slecht programma worden
.
Nee dat was ikquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gemist de afgelopen tijd. Wist ook pas als laatste dat LL weg ging volgens mij
Daar was ik wel de laatstequote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef DaMook het volgende:
Nee dat was ik. En ik wist ook niet dat gituarist bij i kissed charles zat
,
Ik ken ze alleen van naamquote:hell ik wist niet eens van het bestaan van i kissed charles af. Nu vind ik ze tof
![]()
.
Wie is `t? klinkt goedquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Christiaan het volgende:
Veel te weinig gedraaid deze plaat.
Ken de geschiedenis wel, maar heb nog nooit die uitzendingen gehoordquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van Michiel, EJ en Rick toch wel een beetje?
Ik zag ze op ned3 op noorderslagquote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar was ik wel de laatsteNu dus
[..]
Ik ken ze alleen van naam
Talk radioquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef borisz het volgende:
Ik luister steeds meer BNR tegenwoordig. Ik vind het wel lekker zo wat geouwehoer op de radio smiddags.
3FM kan ook nog wat leren van BBCradio 1 trouwensquote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Talk radio, maar dan wel amerikaans, kunnen ze hier nog veel van leren
.
ik luisterde vaak radio bij Grand theft auto 4quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Talk radio, maar dan wel amerikaans, kunnen ze hier nog veel van leren
.
Ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luisterde vaak radio bij Grand theft auto 4![]()
wrom?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook echt altijd dezelfde zender, eerste wat ik deed als ik een auto gejat had was de radio goed zetten
. Helaas mijn ps3 verkocht
. En mijn Wii ook trouwens
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef borisz het volgende:
Maar ik ga naar het oog luisteren en Slapen
FOK!band!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |