je denkt toch niet dat ik op die link van Broekie ga klikken hehquote:Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
houden zo!
edit: maar dat kan nu niet meer![]()
oh naja verkeerd begrepen dan, 1000 bruto is ook leuk en zeer welkomquote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]ze kunnen nooit netto beloven mag ook niet , zal wel bruto zijn, maar is alsnog leuk
Even door proeftijd heen trekkenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh naja verkeerd begrepen dan, 1000 bruto is ook leuk en zeer welkom
Beter dan Roosbeefquote:Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Daar is de tijdmachine weer.. fan-tas-tisch wat een plaat.
jahquote:Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even door proeftijd heen trekken, dan is de 1000 in de pocket
vandaag is anti-depridag....gewoon meedansen op deze plaatquote:Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Daar is de tijdmachine weer.. fan-tas-tisch wat een plaat.
Je hebt soms werkgevers die je de nek om zou draaienquote:Op maandag 19 januari 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jahik ben er heel blij mee als ze de proeftijd doorkomt.
Zal wel goedkomen, ze heeft al optiek ervaring en zit op dit moment zonder werk door ziekte van haar moeder (die inmiddels is overleden)
Ze is op een hele nare manier "weggepest/ontslagen" bij die andere zaak terwijl dr moeder op sterven lag
Ik vind 'm wel leuk :-) Zelfs de Noren vragen er om!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vandaag is anti-depridag....gewoon meedansen op deze plaat![]()
![]()
![]()
![]()
Andere keer misschienquote:Op maandag 19 januari 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
vandaag is anti-depridag....gewoon meedansen op deze plaat![]()
![]()
![]()
![]()
mijn noren staan weer op zolder hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk :-) Zelfs de Noren vragen er om!
toch wel in het vetquote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mijn noren staan weer op zolder hoor
Maar die Friese doorlopers mogen ze wel afschaffen. Stomme Friezen ;-)quote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mijn noren staan weer op zolder hoor
de linker komt ook bij Ratjetoe vandaanquote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef TearSong het volgende:
[..]
en deze komt bij ratjetoe vandaan?
omdat t allebij euh...naja iets met grote verschuivingen enzoquote:Op maandag 19 januari 2009 21:02 schreef Christiaan het volgende:
Milow stond er twee keer in, hoezo?
Welk nummer nog meer dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat t allebij euh...naja iets met grote verschuivingen enzo
Of je gaat gewoon even naar http://goyb.u2.comquote:Op maandag 19 januari 2009 21:01 schreef Christiaan het volgende:
metmichiel De nieuwe U2 nog niet gehoord? Hij komt binnen een kwartier op @3FM! half a minute ago from TwitterFox
Hè wat raar, You don't know is al zeker een jaar oud.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zn eerste You don't know en Ayo Technology
tijdje geleden stond er ook iets ouds in...ik geloof omdat hun toen net een concert hadden gegeven ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hè wat raar, You don't know is al zeker een jaar oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help me dan jongens![]()
Na een halve minuut horen weet ik het ook alweer. Maargoed, heeft U2 überhaupt ooit ook maar iéts goeds geproduceerd?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat een kud plaat zeg de nieuwe van U2. Zo, dat is er uit.
jewel, voor badman die single en Electrical storm zijn toch wel leukquote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Na een halve minuut horen weet ik het ook alweer. Maargoed, heeft U2 überhaupt ooit ook maar iéts goeds geproduceerd?
quote:muisje_eliza: @michielveenstra handig!!!! ik word meteen lid. Weet ik waneer mn chocorepen in de bonus zijn
quote:AHBonus: Mars, Snickers of Twix. Van 2,09 euro, voor 1,64 euro!
Electrical Storm vind ik echt geniaal, New Years day en A Beautiful day kan ik ook nog wel hebben. De mensen van MetMichiel genieten wel zichtbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Na een halve minuut horen weet ik het ook alweer. Maargoed, heeft U2 überhaupt ooit ook maar iéts goeds geproduceerd?
jah ik las het later pas toen ik lid wasquote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Whehe schitterend @ Twitter
[..]
[..]
Ik ben meer een fan van het oude werk van U2 (voor Achtung Baby).quote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook maar meteen gedaantoen ik Twitter hadquote:Op maandag 19 januari 2009 21:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Sinds vandaag mijn Twitteraccount maar eens ff op prive gezet... als je opeens iemand van Geenstijl als follow hebt word het eng
Ik heb (gelukkig) nog niemand van GS in m'n followers-lijst.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Sinds vandaag mijn Twitteraccount maar eens ff op prive gezet... als je opeens iemand van Geenstijl als follow hebt word het eng
quote:AHBonus: #Mars, Snickers of Twix. Van 2,09 euro, voor 1,64 euro!
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:17 schreef Dichterbijer het volgende:
ook iets van 5 minuten geleden denk ik...*ff sjekken*quote:Op maandag 19 januari 2009 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
![]()
Was ook echt maar 5 minuten geleden. Wanneer twitterde jij dat dan muisje-eliza?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |