ik ben ook weleens stoned en ik ZWEER dat ik niet zo praatquote:Op maandag 19 januari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zingt ook alsof ze stoned is.
en niet zo zingtquote:Op maandag 19 januari 2009 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben ook weleens stoned en ik ZWEER dat ik niet zo praat
Het is nu ook BetBichiel natuurlijkquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:21 schreef TearSong het volgende:
[..]
Het is nu ook BetBichiel natuurlijk
Wat voor kleur issie?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
zal ik dat andere ratje MARS noemen...of Obama...of Krezip
Dat laatste is zielig, dan valt ie straks uit elkaar!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Pas op, als je hem MARS noemt eet je hem straks ook nog opquote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
even tijdje aankijken welk gedrag het vertoont , dan een naam gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
beetje wazige fotoquote:
Hoe heet die zanger van tokyo hotelquote:Op maandag 19 januari 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
beetje wazige foto
[ afbeelding ]
ze noemen dit zwart (kleur) japanner(tekening) gladhaar(vachtsoort) dumbo(oorstand)
dus zwart japanner gladhaar dumbo
hallowquote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heet die zanger van tokyo hotel
In dat geval moet je dat natuurlijk wel vermelden op de Tjibbe fanhyve hèquote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow![]()
afgezien van dat ik de naam niet weet wil ik daar niks mee te maken hebben
misschien noem ik m Tjibbe
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
In dat geval moet je dat natuurlijk wel vermelden op de Tjibbe fanhyve hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |