Fok heeft af en toe hilarische topics , die echt het buikschudden waard zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Treezz het volgende:hallo
leuk forum fok!, gister was ik op een topic over rare leerlingen /die vreemd deden
was wel lachen
Nou, niet dus nee. 'k heb inmiddels al besloten dat ze fijn mogen gaan van mij, m'n vrienden en in cancelen onze plannen wel. Heb geen zin in geruzie er over.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat wel begrijpt toch
En anders zou ik dat wel ff duidelijk maken
Als je het paard van Troje noemt krijg je het oh ja effectquote:Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Noortje. het volgende:
Mensen die niet weten wie Odysseus is.
beetje triest van je zusquote:Op maandag 19 januari 2009 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, 't was dus de bedoeling dat ik met m'n vrienden m'n verjaardag in Ierland zou gaan vieren, maar nu wil zij daar dus ook ineens in die week naar toe.
Dan is het voor mij niet meer "gezellig met m'n vrienden"...
Maar zelfs toen wist ze het nog niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je het paard van Troje noemt krijg je het oh ja effect
Precies, dat was ook het enige lampje dat ging branden.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je het paard van Troje noemt krijg je het oh ja effect
Nee want 'zo ver was ze nog niet'quote:Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar zelfs toen wist ze het nog niet.
idd ja..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fok heeft af en toe hilarische topics , die echt het buikschudden waard zijn.
echt? ik zie ze wel. maar ik luister natuurlijk MMquote:Op maandag 19 januari 2009 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten. Ik ga mezelf zometeen vrijwillig pijnigen ermee.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef Cee het volgende:
Dat mens is niet goed wijs. WAZIG KIND.
"Ik zet de radio aan...en eh. Ja, dan zeggen ze wat de luisteraars er van vonden. Dat het kankermuziek is. Heh, gjah, nfffff."
Ze zingt ook alsof ze stoned is.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ze praat ook zo sloom...alsof ze ECHT onder invloed is![]()
gelukkig was t kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |