En een goedequote:
Kon het geld even goed gebruiken. Op jezelf wonen in een appartement waarvan je die hypotheek net kan betalen wordt het soms krap. Gaat nu iig wel wat beter nu ik weer iets omhoog ben gegaan met mijn salarisquote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wrom?![]()
Ik ging al die praat-zenders luisteren, sommigen waren echt om te brullen zo grappig
zoals baby's overnight
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kon het geld even goed gebruiken. Op jezelf wonen in een appartement waarvan je die hypotheek net kan betalen wordt het soms krap. Gaat nu iig wel wat beter nu ik weer iets omhoog ben gegaan met mijn salaris. Wel op de centen letten wat ik nooit deed toen ik bij mijn ouders woonde
, nu na een jaar is het omschakelen naar iets zuiniger leven bijna helemaal gelukt
.
Ik gaf 1400 per maand uit aan, naja gadgets en uitgaanquote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
knap van je, en ja dan moet je prioriteiten hebben, wij hebben de oto weggedaan toen we zeer krap zaten...Nu gaat het ook alweer beter, maar nog niet zodanig dat we een auto kunnen bekostigen en onderhouden
Eric op zn zoldertjequote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef Timo20 het volgende:
http://nrc.tv/video/rocks/article1277075.ece/De_Staat![]()
quote:
Geweldige plaat, ben benieuwd naar de rest van hun muziekquote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat ik die heb gemist... Ik vind de single echt te gek !
idd echt heel ergquote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Bij Pauw & Witteman: een Obama bobblehead![]()
![]()
![]()
+ Timoquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef Joncho het volgende:
Ik gaat ook maar slapen
Weltrusten en tot morgen!
Jup, me 2quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Timo20 het volgende:
Geweldige plaat, ben benieuwd naar de rest van hun muziek
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde om 23 uur naar bed. Niet gelukt dus
.
Bijgesteld naar 24 uur aangezien ik nu toch al gaar ga zijn morgenquote:
dus je wacht tot 24u zodat het dan alweer morgen isquote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bijgesteld naar 24 uur aangezien ik nu toch al gaar ga zijn morgen.
Ach of ik nu ga of over 20 minutenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus je wacht tot 24u zodat het dan alweer morgen is
nouw ouwehoer, ik peer mquote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach of ik nu ga of over 20 minuten. Ben nu nog wat dingen aan het lezen op inet. Tussen 05:00 en 05:45 gaan er toch 4 wekkers, wakker word ik dan toch wel
.
Ja ik ben geen ochtend mens. Al zou ik het mischien kunnen worden als ik het altijd doe, maar vind ploegen wel prettig momenteel
, op de ochtend dienst na
.
Trustequote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw ouwehoer, ik peer m![]()
![]()
toedeloe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |