is ook vrij lastig op 1 inkomen rwgenwoordig zeker toen 1 euro 1 gulden waard werdquote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
knap van je, en ja dan moet je prioriteiten hebben, wij hebben de oto weggedaan toen we zeer krap zaten...Nu gaat het ook alweer beter, maar nog niet zodanig dat we een auto kunnen bekostigen en onderhouden
Nou, inderdaad!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:34 schreef rubbereend het volgende:
nou inderdaad die omleidingen
JA een U met een nummer.................... volg je de pijl rechtsaf en 28 kilometer ga je je toch afvragen of je niet eens af moet en na 50 kilometer weet je het zeker.
Omleidingen zijn zo beroerd hier in Nederland
Nou! Dat kun je zeggen. Het is vaak raak.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:52 schreef rubbereend het volgende:
maar als je werkt in Hilversum moet je wel wat omleidingen gewend zijn
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:22 schreef rubbereend het volgende:
je moet maar denken, zo kom je nog eens ergens
5 ookquote:
Dat klonk idd wel lekker.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:46 schreef Giel.Beelen het volgende:
Mogguh. Rigby is dat ok?
waarom niet , heb het ook gehad 1 dag ziek gemeld en 3 dagen later nog een keer , was te vroeg weer gaan werkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Gister was er al iemand die me beterschap wenste en ik zei dat dat niet nodig was... mag ik 'm toch nog aannemen?
Ik heb me gister al vervelend gevoeld, toch naar mn masterclass gegaan, maar toen ik rond 11u thuis was, voelde ik me toch slap...!
Vannacht allemaal ijl-dromen gehad, kheb t ijskoud (bibberen en al) en super warm gehad. Kon ook niet stil liggen.
Nu maar uit bed. Het is hier 17,7 graden in de woonkamer en ik zit hier met een knalrooie warme kop en mn mouwen omhoog...
Ja, ik voel me even zielig, en jullie zullen 't weten ook!
(en toch ga ik werken, kan me toch niet wéér ziekmelden?!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |