"Naast per se vermeldt het Witte Boekje (2006) ook de vernederlandste vorm persé. Deze vorm komt heel vaak voor, omdat de Latijnse herkomst en bijbehorende uitspraak van per se ([pèr see]) bij veel mensen onbekend is. Volgens ons is er weinig bezwaar tegen deze vernederlandste vorm."quote:
Het Witte Boekje.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Naast per se vermeldt het Witte Boekje (2006) ook de vernederlandste vorm persé. Deze vorm komt heel vaak voor, omdat de Latijnse herkomst en bijbehorende uitspraak van per se ([pèr see]) bij veel mensen onbekend is. Volgens ons is er weinig bezwaar tegen deze vernederlandste vorm."
Die laatste is wel te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
Wat een lelijke chicks in de OP trouwens
en "als" --> "dan"quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Het Witte Boekje.![]()
"Oeh, het mag niet zo van het officiële Groene Boekje. Laten we snel een ander boekje verzinnen, zodat mensen helemaal niet meer weten hoe het hoort."
Inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef Florian_ het volgende:
Wat een lelijke chicks in de OP trouwens
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef Akwableet het volgende:
Even een niet-nieuw-topic waardige klacht
Ik heb een boete gekregen voor fietsen zonder licht, met mijn lichtjes in mijn zak, op een fietstocht van 300 meter. Ik ben echt een domme mongool!
Zo, lucht toch een beetje op
Ja op zich, rij ook wel eens auto en dan vervloek ik die kutfietsers zonder licht. Kan er moeilijk wat anders van maken.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt.
Naja, ik stoor me nooit zo aan fouten, maar als ipv dan gebruiken vind ik gewoon irritant.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:48 schreef IQM het volgende:
[..][ afbeelding ] Ik was toen eigenlijk al gestopt met lezen, zie het nu pas.
Nou, ik heb net m'n stage bij dit bedrijf met 4 maanden verlengdquote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stageAHAHAH, mijne was vrijdag afgelopen
![]()
![]()
EN IK GA ZO NAAR OASISSSSS
waarom?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb net m'n stage bij dit bedrijf met 4 maanden verlengd
om af te kunnen studeren moet ik twee stages van vijf maanden lopen (en een thesis schrijven). Maar ipv twee stages verleng ik gewoon mijn huidige stage en ga ik nu beginnen met een afstudeeropdracht.quote:
Hou eens op met je stomme woordgrapjesquote:Op maandag 19 januari 2009 10:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Faalgarnaal.
Ga je nog wel terug om één uur?
Wat ben jij toch een pientere jongeman.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
om af te kunnen studeren moet ik twee stages van vijf maanden lopen (en een thesis schrijven). Maar ipv twee stages verleng ik gewoon mijn huidige stage en ga ik nu beginnen met een afstudeeropdracht.
verdachtquote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef Florian_ het volgende:
m'n vriendin heeft trouwens nog nooit geslikt maar ze weet wel hoe sperma smaakt
Oké, Bt.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou eens op met je stomme woordgrapjes!
En weet niet.
Veel plezier.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga naar OASIS, fijne dag nog en tot morgen.
Kloptquote:
Het concert begint 's middags?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga naar OASIS, fijne dag nog en tot morgen.
Hij was laatst nog even langs gekomen in de SC hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Overigens zag ik gister die schuinschrijvert weer posten. Hij komt niet eens z'n SC matties begroeten.
Mn zusje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die wil ik wel eens anaal vernederen
Met je plectrum in haar rectum?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die wil ik wel eens anaal vernederen
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
een zak voor de lunch is niet zo best, maar wel lekker
Dat is meer dan ik te vreten heb vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 11:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
een zak voor de lunch is niet zo best, maar wel lekker
hoezo? geld op? winkels dicht? rammadan?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik te vreten heb vandaag
Ja, eeuh, geen contant geld en brood opquote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoezo? geld op? winkels dicht? rammadan?
Wat zieligquote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eeuh, geen contant geld en brood op
Nou mocht er toevallig vandaag een onderzoeksteam aan de deur komen.quote:
Jouw mamma smeert jouw broodjes?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zieligzal ik de broodjes ham opsturen die mn mama vandaag voor me had gemaakt voor op school
?
Dan heb ik ze morgen pasquote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zieligzal ik de broodjes ham opsturen die mn mama vandaag voor me had gemaakt voor op school
?
We mochten geen jailbait meer posten toch?quote:
Sure, doe ik voor jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nou mocht er toevallig vandaag een onderzoeksteam aan de deur komen.
Wil je dan achter je bureau even die verborgen camera uitschakelen?
graag
Ja, ik heb daar zelf geen tijd voor hoor 's morgens. En ze maakt ook mn ontbijt, PAP. Elke ochtend weerquote:
Geen tijd.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar zelf geen tijd voor hoor 's morgens. En ze maakt ook mn ontbijt, PAP. Elke ochtend weer:
[ afbeelding ]
Mannenpap?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar zelf geen tijd voor hoor 's morgens. En ze maakt ook mn ontbijt, PAP. Elke ochtend weer:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan niet eerder opstaan, dan sterft mijn lichaam langzaam af.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen tijd.Eerder opstaan.
Wel lief van je mama.Te lief.
Moet je eerder naar bed gaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet eerder opstaan, dan sterft mijn lichaam langzaam af.
Dat bewaren we voor 's avonds, dan moet ik tenslotte ook eten hequote:
Ja, vind je? Ik heb altijd al Brinta gegeten eigenlijk..quote:
Nou, nee. Ik zou me eerlijk gezegd eerder een beetje schamen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet eerder opstaan, dan sterft mijn lichaam langzaam af.
En je bent gewoon jaloers dat jouw mama niet zo is!
Ooh Bob, ik moet je iets bekennenquote:
Mweh, ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik zou me eerlijk gezegd eerder een beetje schamen.
Ik heb nu honger, morgen is het te laatquote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je weer ondankbaar zeg
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh Bob, ik moet je iets bekennenik ging gisteravond in bed nog een boek uit lezen en ik sliep pas even na half één.
Kindjes in Afrika hebben honger.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nu honger, morgen is het te laat
BT, maar dan vanavond pas.quote:
Kut voor je.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nu honger, morgen is het te laat
Ik lag wel ín bed toen ik het boek las. Dat telt ook enigszins.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen ons dat we op tijd naar bed moeten?
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kut voor je.
[..]
Ik lag wel ín bed toen ik het boek las. Dat telt ook enigszins.
En ik maar geld geven zodat die kindjes wat kunnen eten, maar nu ik zelf een keertje honger heb hoef ik niet op steun uit Afrika te rekenenquote:
Hoe durf je mij tegen te spreken verdorie? 6 dagdagstrafpunten voor jou.quote:
Dat zeg ik ook al 2.5 uur tegen mezelfquote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Time to do important things.
Echte bikkels maken het nu waar. Hophop.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al 2.5 uur tegen mezelf
Ooh, dan heb ik nog maar 994 punten over. Boehoehoe.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe durf je mij tegen te spreken verdorie? 6 dagdagstrafpunten voor jou.
Echte bikkels doen nooit wat nuttigs.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Echte bikkels maken het nu waar. Hophop.
Zij is fatsoenlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Florian zoek nou eens een fatsoenlijk meiske.
Inderdaad. Neem een voorbeeld aan dagdag. Die postte tenminste een lekkere chick met een gitaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Florian zoek nou eens een fatsoenlijk meiske.
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
Die hoer komt ook ieder topic weer terug
Ik heb liever dat ze op d'r knietjes zit in plaats van loopt.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelen![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op d'r knietjes zit in plaats van loopt.
Nee, dat natuurlijk niet. Maar ieder topic hetzelfde plaatje wordt wel een beetje saai natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelen![]()
Dat heb ik nu ook. Ieder dag hetzelfde meisje als je thuiskomt, wordt ook erg saai inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat natuurlijk niet. Maar ieder topic hetzelfde plaatje wordt wel een beetje saai natuurlijk
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachtenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. Ieder dag hetzelfde meisje als je thuiskomt, wordt ook erg saai inderdaad.
Excusez-moiquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachten
Ja inderdaad. In plaats dat ze de afwas gaat doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachten
Niet. Was een hoax.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:40 schreef Florian_ het volgende:
Wanneer komen die foto's van SHE trouwens
En koken enzo. Echt onvoorstelbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja inderdaad. In plaats dat ze de afwas gaat doen.
Doutzen Kroes.quote:
Heeft er iemand 700 euro voor neergelegd?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Florian_ het volgende:
Nogal genaaid voor die gast die 700 euro ervoor heeft neergelegd
quote:
Weet ik hetquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Weet ik hetik zeg ook maar wat.
Faalbanaan!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle sletjes bij naam en toenaam ken
Ja, die static ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeft er iemand 700 euro voor neergelegd?![]()
![]()
![]()
Natuurlijk niet, als je geld zat hebt kun je heus wel 700 euro kwijt voor het goede doel.quote:
quote:
TV kan ook niet zo goed tegen frituurwalmen. Gaan ze stuk van.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:45 schreef De_Ananas het volgende:
TV is kapot en ik kan de bon niet vinden
In de Arena hebben ze ook goede doelen, maar die waren echt geen 700 euro hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als je geld zat hebt kun je heus wel 700 euro kwijt voor het goede doel.
En een avondje met SHE zit er vast ook wel in voor 'm.
En jij moet echt eens ophouden met je flauwe grapjes.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de Arena hebben ze ook goede doelen, maar die waren echt geen 700 euro hoor.
Dat verschilt per winkel, daarbij moet er dan wel op je bankafschrift staan dat het om een TV gaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
Een bankafschrift is toch ook geldig als bon?
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij moet echt eens ophouden met je flauwe grapjes.
Inderdaad, dat is mijn werk.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij moet echt eens ophouden met je flauwe grapjes.
Mediamarkt en het staat er niet opquote:Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat verschilt per winkel, daarbij moet er dan wel op je bankafschrift staan dat het om een TV gaat.
Heel misschien kunnen ze dan met transactie nummer achterhalen waar het om ging. Ik zou ze gewoon even bellen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mediamarkt en het staat er niet op
Want?quote:
Ik vind 700 euro anders best veel geld, zelfs voor een goed doel als je het prima kunt missenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als je geld zat hebt kun je heus wel 700 euro kwijt voor het goede doel.
Poeh, je moet wel lang van tevoren reserveren bij die prostituees van tegenwoordig he?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
Was het maar maart.
Die Spaanse was helemaal "volgeboekt"quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Poeh, je moet wel lang van tevoren reserveren bij die prostituees van tegenwoordig he?
Ik zou nog eerder schoenen van 700 euro kopen dan het aan het goede doel gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind 700 euro anders best veel geld, zelfs voor een goed doel als je het prima kunt missen
Wie zegt dat je in één keer slaagt dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan mag ik legaal mijn rode bolide en andere auto's besturen.
Maagden slagen meestal in 1 keer. Was bij mij ook zo.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat je in één keer slaagt dan?
Valt wel mee. Is een of ander mokkel die vlak bij het pompstation in Assendelft woont.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Poeh, je moet wel lang van tevoren reserveren bij die prostituees van tegenwoordig he?
Ooh god, ik ga mn rijbewijs noooit halenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagden slagen meestal in 1 keer. Was bij mij ook zo.
Maar vrouwen kunnen hun charmes en sexy kleding in de strijd gooien, dat kunnen wij mannen niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh god, ik ga mn rijbewijs noooit halen!
Dat dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen hun charmes en sexy kleding in de strijd gooien, dat kunnen wij mannen niet.
Nou dan ben ik wel een sletje, ik ben 5 keer gezaktquote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende week is stage afgelopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef Gupje het volgende:
Iedereen van me klas is op stage, behalve ik
Mannen ook, mits tieten.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen hun charmes en sexy kleding in de strijd gooien, dat kunnen wij mannen niet.
Ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb van 13:00 tot 14:00 Engels, we gaan luistertoetsen oefenen.
Ik ben goed in luistertoetsen en ik sta een 8 voor Engels, bovendien zou ik door de regen naar school moeten fietsen..
Zouden jullie heen gaan of niet?
Ik wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben goed in luistertoetsen en ik sta een 8 voor Engels, bovendien zou ik door de regen naar school moeten fietsen..
Luistertoetsenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
Je wilt me ontmoeteren?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:05 schreef Florian_ het volgende:
BP ga jij naar de meet?
Dat heb ik nergens beweerd.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt de jongen die net keihard aan het werk ging voor school en nu op Fok! zit.
Ja, ik weet het. Maar mijn klas zit vol met imbecielen die het na 50 keer nog niet snappen dus blijven we ze doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Luistertoetsen
Die waren altijd super simpel
Ben al wel gebeld door me stage, maar ik wacht nog steeds op mijn uitnodiging die ik vandaag zou krijgenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgende week is stage afgelopen.
Ja het waren vast tien minuten bloed zweet en tranenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd.Ik zei dat het tijd was voor belangrijke dingen.
En ik heb ook hard gewerkt.Maar mijn Btdar ging af en ik voelde dat ik ergens antwoord op moest geven.
Hoe weet je dat ik me heb zitten aftrekken?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het waren vast tien minuten bloed zweet en tranen!
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik me heb zitten aftrekken?
Zegt het meisje dat altijd nog een half uur nalurkt en meepost, nadat ze heeft gezegd te gaan slapen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt de jongen die net keihard aan het werk ging voor school en nu op Fok! zit.
Als je er nou zelf achterna gaat...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben al wel gebeld door me stage, maar ik wacht nog steeds op mijn uitnodiging die ik vandaag zou krijgen
Dat had ik ook gedaan vrijdag, maar ik geef er eigenlijk niet zo veel om. Stage plek die ik nu kreeg is elke dag 2 uur in de bus, wil wel wat dichter bijquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je er nou zelf achterna gaat...
Maak je meteen een goede indruk.
Ik zit iedere dag 45 min op de fiets, ook geen pretje.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan vrijdag, maar ik geef er eigenlijk niet zo veel om. Stage plek die ik nu kreeg is elke dag 2 uur in de bus, wil wel wat dichter bij
Geen OV die kant op dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit iedere dag 45 min op de fiets, ook geen pretje.
Net alsof je gelukkig wordt van een avondje met SHEquote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van 't Kofschip? Dat heet tegenweurdig trouwens de Brandakker.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heul niet
Je doet me gewoon denken aan een oud schoolgenootje
quote:
weer eens wat anders dan een tvpquote:Op maandag 19 januari 2009 12:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te hinniken?
Ik was hier om vijf over elf weg hoor gisteravond.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Zegt het meisje dat altijd nog een half uur nalurkt en meepost, nadat ze heeft gezegd te gaan slapen.
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je gelukkig wordt van een avondje met SHE
Is het dinsdag.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef Lakitu het volgende:
Morgen.
Ik ook niet, maar als ik dat ene foto'tje zie in haar Fobo dan heb ik er niet zoveel behoefte aanquote:
Inderdaad, en al die Fokkers die doen alsof het een lekkere chick is.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik dat ene foto'tje zie in haar Fobo dan heb ik er niet zoveel behoefte aan
Als ze je vraatg met je te neuken lig je er meteen op.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad, en al die Fokkers die doen alsof het een lekkere chick is.Rot toch op met die uitgelebberde doos.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef Broekpaling het volgende:
Vannochtend hadden we het over vaginale kut scheetjes.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef Broekpaling het volgende:
Vannochtend hadden we het over vaginale kut scheetjes.
Neen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van 't Kofschip? Dat heet tegenweurdig trouwens de Brandakker.
Ik heb niet op die christelijke bende genaamd de regenboog en de rank gezeten. Wel een paar jaar op school Zuid.
Hoe weet jij eigenlijk dat haar doos uitgelebberd is?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad, en al die Fokkers die doen alsof het een lekkere chick is.Rot toch op met die uitgelebberde doos.
Maar dat heeft hij bij iedereenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ze je vraatg met je te neuken lig je er meteen op.
Het liefst gister.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het liefst gister.
Bart?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen.
Aan een gigantische nerd. Hij liep altijd in vreselijk lelijke kleding, en had superveel puisten en een bril. Omdat iedereen hem altijd aan het uitlachen was heb ik hem een keer met een vriend meegenomen naar de stad om nieuwe kleren te gaan kopen. Tevens hebben we zijn kapsel veranderd. Daarna hebben we zo'n twee weken nodig gehad om hem over te halen om naar een schoolgala mee te gaan (hij ging nooit naar schoolfeesten). Omdat hij jarig was die avond heb ik dat tegen iedereen lopen verkondigen waarna alle knappe chicks hem gingen zoenen. Hij riep toen, terwijl hij bijna nokkie ging van al het bier "DIT IS FAN-TAS-TISCH"
Vraag NG.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:55 schreef gers het volgende:
is het pauper om in me eentje naar oasis te gaan
die heeft zijn kaartjes verkochtquote:
Onzekere teelbal dat je er ben.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:55 schreef gers het volgende:
is het pauper om in me eentje naar oasis te gaan
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onzekere teelbal dat je er ben.
regel je dan zelf een kaartjequote:Op maandag 19 januari 2009 13:00 schreef Broekpaling het volgende:
Voor een bloemetje ga ik met je mee.
whehe wat een nepfanquote:
Ik ontken nooit.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
regel je dan zelf een kaartje![]()
wat is het adres voor de bloemen
Maar dat ben jij toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:04 schreef gers het volgende:
als iemand me kaartje wilt overnemen je mag hem hebben voor 30![]()
om er nou als koos vriendloos er heen te gaan
Mwa, ik trek wat dat betreft ook zo m'n grenzen. SHE vind ik totaal niet lekker.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het liefst gister.
Waarom zou ik? Ik vind haar oprecht niet lekker en ze is bijna 2 keer zo oud als ik ben.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daarom zou jij juist direct over SHE heen gaan
BOH WELKE KLEURquote:
Dagboek posts mochten niet meer.quote:
pics !!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik vind haar oprecht niet lekker en ze is bijna 2 keer zo oud als ik ben.![]()
Dat zeggen jullie nu, totdat ze naakt voor je staat en je smeekt om haar hard te nemen in haar kontquote:Op maandag 19 januari 2009 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik trek wat dat betreft ook zo m'n grenzen. SHE vind ik totaal niet lekker.
Ik doe niet aan anaal. En niet aan lelijke vrouwen. Sowieso niet aan vrouwen in het algemeen. Alleen meisjes.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dat zeggen jullie nu, totdat ze naakt voor je staat en je smeekt om haar hard te nemen in haar kont
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe niet aan anaal. En niet aan lelijke vrouwen. Sowieso niet aan vrouwen in het algemeen. Alleen mannen.
Kontneuken doe ik sowieso al niet. Ik vind haar gewoon niet boeiend.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dat zeggen jullie nu, totdat ze naakt voor je staat en je smeekt om haar hard te nemen in haar kont
Doe jij aan mannen?quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan veeel lichter.
Heb al een TR geplaatst, dan weet je dat.quote:
Ah. Da's nog wel mooi.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, maar dan zonder dat overdreven witte deel.
De ouderwetsche pussy heeft hier de voorkeur.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Totdat je vriendin terug komt uit verweggistan, daar heeft ze nieuwe ervaringen opgedaan met grote, boze negerts.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kontneuken doe ik sowieso al niet. Ik vind haar gewoon niet boeiend.
En trouwens, hoe kun je mannen doen als je niet aan anaal doet?quote:
Weet ik veel, ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 19 januari 2009 13:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En trouwens, hoe kun je mannen doen als je niet aan anaal doet?
Dat mag ookquote:Op maandag 19 januari 2009 13:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De ouderwetsche pussy heeft hier de voorkeur.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Totdat je vriendin terug komt uit verweggistan, daar heeft ze nieuwe ervaringen opgedaan met grote, boze negerts.
Okéquote:Op maandag 19 januari 2009 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb al een TR geplaatst, dan weet je dat.
Ja, je ziet het amperquote:
leuk shirt nieuw ?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe horloge?
[ afbeelding ]
Wel nice! En je hebt ook een mooie design radiatorquote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Anaal?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik doe wel mannen trouwensmoet ik me nu schamen?
Ik heb een hele set daarvan.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel. Het met mannen doen is zo 1996.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ja. Gadverdammequote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, toen was het de tijd van kleine kindjes doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Het met mannen doen is zo 1996.
Heb ik al een tijdje hoorquote:
waar had je die gekocht ?quote:
quote:
En je geluksondergoed dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
Tevens heb ik mijn Ajax shirt én mijn Ajax sokken aan
BOHquote:Op maandag 19 januari 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
Dude, hoe sexy ben jij nu.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
viezesexfilms.nl, dat linkjequote:Op maandag 19 januari 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Vervang man door vrouw en misschien wil ik dan nog wel toekijken.
[ afbeelding ]
Een van de betere resultaten bij Google Images.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
viezesexfilms.nl, dat linkjeen
de keeper van den haag van den haag van de haagquote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.totallycrap.com/videos/video_stefan_postma_sexvideo/NL
Je kunt wel zien wie daar de broek aan heeftquote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.totallycrap.com/videos/video_stefan_postma_sexvideo/NL
Stelletje poepstampers hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |