quote:Op maandag 19 januari 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe niet aan anaal. En niet aan lelijke vrouwen. Sowieso niet aan vrouwen in het algemeen. Alleen mannen.
Kontneuken doe ik sowieso al niet. Ik vind haar gewoon niet boeiend.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dat zeggen jullie nu, totdat ze naakt voor je staat en je smeekt om haar hard te nemen in haar kont
Doe jij aan mannen?quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan veeel lichter.
Heb al een TR geplaatst, dan weet je dat.quote:
Ah. Da's nog wel mooi.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, maar dan zonder dat overdreven witte deel.
De ouderwetsche pussy heeft hier de voorkeur.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dat zeggen jullie nu, totdat ze naakt voor je staat en je smeekt om haar hard te nemen in haar kont
Totdat je vriendin terug komt uit verweggistan, daar heeft ze nieuwe ervaringen opgedaan met grote, boze negerts.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kontneuken doe ik sowieso al niet. Ik vind haar gewoon niet boeiend.
En trouwens, hoe kun je mannen doen als je niet aan anaal doet?quote:
Weet ik veel, ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 19 januari 2009 13:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En trouwens, hoe kun je mannen doen als je niet aan anaal doet?
Dat mag ookquote:Op maandag 19 januari 2009 13:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De ouderwetsche pussy heeft hier de voorkeur.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Totdat je vriendin terug komt uit verweggistan, daar heeft ze nieuwe ervaringen opgedaan met grote, boze negerts.
Okéquote:Op maandag 19 januari 2009 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb al een TR geplaatst, dan weet je dat.
Ja, je ziet het amperquote:
leuk shirt nieuw ?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe horloge?
[ afbeelding ]
Wel nice! En je hebt ook een mooie design radiatorquote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Anaal?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik doe wel mannen trouwensmoet ik me nu schamen?
Ik heb een hele set daarvan.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel. Het met mannen doen is zo 1996.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ja. Gadverdammequote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, toen was het de tijd van kleine kindjes doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Het met mannen doen is zo 1996.
Heb ik al een tijdje hoorquote:
waar had je die gekocht ?quote:
quote:
En je geluksondergoed dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
Tevens heb ik mijn Ajax shirt én mijn Ajax sokken aan
BOHquote:Op maandag 19 januari 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
Dude, hoe sexy ben jij nu.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
viezesexfilms.nl, dat linkjequote:Op maandag 19 januari 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Vervang man door vrouw en misschien wil ik dan nog wel toekijken.
[ afbeelding ]
Een van de betere resultaten bij Google Images.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
viezesexfilms.nl, dat linkjeen
de keeper van den haag van den haag van de haagquote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.totallycrap.com/videos/video_stefan_postma_sexvideo/NL
Je kunt wel zien wie daar de broek aan heeftquote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.totallycrap.com/videos/video_stefan_postma_sexvideo/NL
Stelletje poepstampers hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |