Echte bikkels doen nooit wat nuttigs.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Echte bikkels maken het nu waar. Hophop.
Zij is fatsoenlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Florian zoek nou eens een fatsoenlijk meiske.
Inderdaad. Neem een voorbeeld aan dagdag. Die postte tenminste een lekkere chick met een gitaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Florian zoek nou eens een fatsoenlijk meiske.
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
Die hoer komt ook ieder topic weer terug
Ik heb liever dat ze op d'r knietjes zit in plaats van loopt.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelen![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op d'r knietjes zit in plaats van loopt.
Nee, dat natuurlijk niet. Maar ieder topic hetzelfde plaatje wordt wel een beetje saai natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelen![]()
Dat heb ik nu ook. Ieder dag hetzelfde meisje als je thuiskomt, wordt ook erg saai inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat natuurlijk niet. Maar ieder topic hetzelfde plaatje wordt wel een beetje saai natuurlijk
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachtenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. Ieder dag hetzelfde meisje als je thuiskomt, wordt ook erg saai inderdaad.
Excusez-moiquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachten
Ja inderdaad. In plaats dat ze de afwas gaat doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachten
Niet. Was een hoax.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:40 schreef Florian_ het volgende:
Wanneer komen die foto's van SHE trouwens
En koken enzo. Echt onvoorstelbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja inderdaad. In plaats dat ze de afwas gaat doen.
Doutzen Kroes.quote:
Heeft er iemand 700 euro voor neergelegd?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Florian_ het volgende:
Nogal genaaid voor die gast die 700 euro ervoor heeft neergelegd
quote:
Weet ik hetquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Weet ik hetik zeg ook maar wat.
Faalbanaan!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle sletjes bij naam en toenaam ken
Ja, die static ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeft er iemand 700 euro voor neergelegd?![]()
![]()
![]()
Natuurlijk niet, als je geld zat hebt kun je heus wel 700 euro kwijt voor het goede doel.quote:
quote:
TV kan ook niet zo goed tegen frituurwalmen. Gaan ze stuk van.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:45 schreef De_Ananas het volgende:
TV is kapot en ik kan de bon niet vinden
In de Arena hebben ze ook goede doelen, maar die waren echt geen 700 euro hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als je geld zat hebt kun je heus wel 700 euro kwijt voor het goede doel.
En een avondje met SHE zit er vast ook wel in voor 'm.
En jij moet echt eens ophouden met je flauwe grapjes.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de Arena hebben ze ook goede doelen, maar die waren echt geen 700 euro hoor.
Dat verschilt per winkel, daarbij moet er dan wel op je bankafschrift staan dat het om een TV gaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
Een bankafschrift is toch ook geldig als bon?
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij moet echt eens ophouden met je flauwe grapjes.
Inderdaad, dat is mijn werk.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij moet echt eens ophouden met je flauwe grapjes.
Mediamarkt en het staat er niet opquote:Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat verschilt per winkel, daarbij moet er dan wel op je bankafschrift staan dat het om een TV gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |