Echte bikkels doen nooit wat nuttigs.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Echte bikkels maken het nu waar. Hophop.
Zij is fatsoenlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Florian zoek nou eens een fatsoenlijk meiske.
Inderdaad. Neem een voorbeeld aan dagdag. Die postte tenminste een lekkere chick met een gitaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Florian zoek nou eens een fatsoenlijk meiske.
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
Die hoer komt ook ieder topic weer terug
Ik heb liever dat ze op d'r knietjes zit in plaats van loopt.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelen![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op d'r knietjes zit in plaats van loopt.
Nee, dat natuurlijk niet. Maar ieder topic hetzelfde plaatje wordt wel een beetje saai natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelen![]()
Dat heb ik nu ook. Ieder dag hetzelfde meisje als je thuiskomt, wordt ook erg saai inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat natuurlijk niet. Maar ieder topic hetzelfde plaatje wordt wel een beetje saai natuurlijk
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachtenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. Ieder dag hetzelfde meisje als je thuiskomt, wordt ook erg saai inderdaad.
Excusez-moiquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachten
Ja inderdaad. In plaats dat ze de afwas gaat doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachten
Niet. Was een hoax.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:40 schreef Florian_ het volgende:
Wanneer komen die foto's van SHE trouwens
En koken enzo. Echt onvoorstelbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja inderdaad. In plaats dat ze de afwas gaat doen.
Doutzen Kroes.quote:
Heeft er iemand 700 euro voor neergelegd?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Florian_ het volgende:
Nogal genaaid voor die gast die 700 euro ervoor heeft neergelegd
quote:
Weet ik hetquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Weet ik hetik zeg ook maar wat.
Faalbanaan!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle sletjes bij naam en toenaam ken
Ja, die static ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heeft er iemand 700 euro voor neergelegd?![]()
![]()
![]()
Natuurlijk niet, als je geld zat hebt kun je heus wel 700 euro kwijt voor het goede doel.quote:
quote:
TV kan ook niet zo goed tegen frituurwalmen. Gaan ze stuk van.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:45 schreef De_Ananas het volgende:
TV is kapot en ik kan de bon niet vinden
In de Arena hebben ze ook goede doelen, maar die waren echt geen 700 euro hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als je geld zat hebt kun je heus wel 700 euro kwijt voor het goede doel.
En een avondje met SHE zit er vast ook wel in voor 'm.
En jij moet echt eens ophouden met je flauwe grapjes.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de Arena hebben ze ook goede doelen, maar die waren echt geen 700 euro hoor.
Dat verschilt per winkel, daarbij moet er dan wel op je bankafschrift staan dat het om een TV gaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
Een bankafschrift is toch ook geldig als bon?
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij moet echt eens ophouden met je flauwe grapjes.
Inderdaad, dat is mijn werk.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij moet echt eens ophouden met je flauwe grapjes.
Mediamarkt en het staat er niet opquote:Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat verschilt per winkel, daarbij moet er dan wel op je bankafschrift staan dat het om een TV gaat.
Heel misschien kunnen ze dan met transactie nummer achterhalen waar het om ging. Ik zou ze gewoon even bellen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mediamarkt en het staat er niet op
Want?quote:
Ik vind 700 euro anders best veel geld, zelfs voor een goed doel als je het prima kunt missenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als je geld zat hebt kun je heus wel 700 euro kwijt voor het goede doel.
Poeh, je moet wel lang van tevoren reserveren bij die prostituees van tegenwoordig he?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
Was het maar maart.
Die Spaanse was helemaal "volgeboekt"quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Poeh, je moet wel lang van tevoren reserveren bij die prostituees van tegenwoordig he?
Ik zou nog eerder schoenen van 700 euro kopen dan het aan het goede doel gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind 700 euro anders best veel geld, zelfs voor een goed doel als je het prima kunt missen
Wie zegt dat je in één keer slaagt dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan mag ik legaal mijn rode bolide en andere auto's besturen.
Maagden slagen meestal in 1 keer. Was bij mij ook zo.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat je in één keer slaagt dan?
Valt wel mee. Is een of ander mokkel die vlak bij het pompstation in Assendelft woont.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Poeh, je moet wel lang van tevoren reserveren bij die prostituees van tegenwoordig he?
Ooh god, ik ga mn rijbewijs noooit halenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagden slagen meestal in 1 keer. Was bij mij ook zo.
Maar vrouwen kunnen hun charmes en sexy kleding in de strijd gooien, dat kunnen wij mannen niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh god, ik ga mn rijbewijs noooit halen!
Dat dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen hun charmes en sexy kleding in de strijd gooien, dat kunnen wij mannen niet.
Nou dan ben ik wel een sletje, ik ben 5 keer gezaktquote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende week is stage afgelopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef Gupje het volgende:
Iedereen van me klas is op stage, behalve ik
Mannen ook, mits tieten.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen hun charmes en sexy kleding in de strijd gooien, dat kunnen wij mannen niet.
Ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb van 13:00 tot 14:00 Engels, we gaan luistertoetsen oefenen.
Ik ben goed in luistertoetsen en ik sta een 8 voor Engels, bovendien zou ik door de regen naar school moeten fietsen..
Zouden jullie heen gaan of niet?
Ik wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben goed in luistertoetsen en ik sta een 8 voor Engels, bovendien zou ik door de regen naar school moeten fietsen..
Luistertoetsenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
Je wilt me ontmoeteren?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:05 schreef Florian_ het volgende:
BP ga jij naar de meet?
Dat heb ik nergens beweerd.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt de jongen die net keihard aan het werk ging voor school en nu op Fok! zit.
Ja, ik weet het. Maar mijn klas zit vol met imbecielen die het na 50 keer nog niet snappen dus blijven we ze doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Luistertoetsen
Die waren altijd super simpel
Ben al wel gebeld door me stage, maar ik wacht nog steeds op mijn uitnodiging die ik vandaag zou krijgenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgende week is stage afgelopen.
Ja het waren vast tien minuten bloed zweet en tranenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd.Ik zei dat het tijd was voor belangrijke dingen.
En ik heb ook hard gewerkt.Maar mijn Btdar ging af en ik voelde dat ik ergens antwoord op moest geven.
Hoe weet je dat ik me heb zitten aftrekken?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het waren vast tien minuten bloed zweet en tranen!
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik me heb zitten aftrekken?
Zegt het meisje dat altijd nog een half uur nalurkt en meepost, nadat ze heeft gezegd te gaan slapen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt de jongen die net keihard aan het werk ging voor school en nu op Fok! zit.
Als je er nou zelf achterna gaat...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben al wel gebeld door me stage, maar ik wacht nog steeds op mijn uitnodiging die ik vandaag zou krijgen
Dat had ik ook gedaan vrijdag, maar ik geef er eigenlijk niet zo veel om. Stage plek die ik nu kreeg is elke dag 2 uur in de bus, wil wel wat dichter bijquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je er nou zelf achterna gaat...
Maak je meteen een goede indruk.
Ik zit iedere dag 45 min op de fiets, ook geen pretje.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan vrijdag, maar ik geef er eigenlijk niet zo veel om. Stage plek die ik nu kreeg is elke dag 2 uur in de bus, wil wel wat dichter bij
Geen OV die kant op dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit iedere dag 45 min op de fiets, ook geen pretje.
Net alsof je gelukkig wordt van een avondje met SHEquote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |