Echte bikkels doen nooit wat nuttigs.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Echte bikkels maken het nu waar. Hophop.
Zij is fatsoenlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Florian zoek nou eens een fatsoenlijk meiske.
Inderdaad. Neem een voorbeeld aan dagdag. Die postte tenminste een lekkere chick met een gitaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Florian zoek nou eens een fatsoenlijk meiske.
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
Die hoer komt ook ieder topic weer terug
Ik heb liever dat ze op d'r knietjes zit in plaats van loopt.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelen![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op d'r knietjes zit in plaats van loopt.
Nee, dat natuurlijk niet. Maar ieder topic hetzelfde plaatje wordt wel een beetje saai natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog steeds zoveel bezwaar hebt als die 'hoer' aan je leuter loopt te sabbelen![]()
Dat heb ik nu ook. Ieder dag hetzelfde meisje als je thuiskomt, wordt ook erg saai inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat natuurlijk niet. Maar ieder topic hetzelfde plaatje wordt wel een beetje saai natuurlijk
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachtenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. Ieder dag hetzelfde meisje als je thuiskomt, wordt ook erg saai inderdaad.
Excusez-moiquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachten
Ja inderdaad. In plaats dat ze de afwas gaat doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd maar die bt die op haar knietjes zit te wachten
Niet. Was een hoax.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:40 schreef Florian_ het volgende:
Wanneer komen die foto's van SHE trouwens
En koken enzo. Echt onvoorstelbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja inderdaad. In plaats dat ze de afwas gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |