Heel misschien kunnen ze dan met transactie nummer achterhalen waar het om ging. Ik zou ze gewoon even bellen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mediamarkt en het staat er niet op
Want?quote:
Ik vind 700 euro anders best veel geld, zelfs voor een goed doel als je het prima kunt missenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als je geld zat hebt kun je heus wel 700 euro kwijt voor het goede doel.
En een avondje met SHE zit er vast ook wel in voor 'm.
Poeh, je moet wel lang van tevoren reserveren bij die prostituees van tegenwoordig he?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
Was het maar maart.
Die Spaanse was helemaal "volgeboekt"quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Poeh, je moet wel lang van tevoren reserveren bij die prostituees van tegenwoordig he?
Ik zou nog eerder schoenen van 700 euro kopen dan het aan het goede doel gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind 700 euro anders best veel geld, zelfs voor een goed doel als je het prima kunt missen
Wie zegt dat je in één keer slaagt dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan mag ik legaal mijn rode bolide en andere auto's besturen.
Maagden slagen meestal in 1 keer. Was bij mij ook zo.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat je in één keer slaagt dan?
Valt wel mee. Is een of ander mokkel die vlak bij het pompstation in Assendelft woont.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Poeh, je moet wel lang van tevoren reserveren bij die prostituees van tegenwoordig he?
Ooh god, ik ga mn rijbewijs noooit halenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagden slagen meestal in 1 keer. Was bij mij ook zo.
Maar vrouwen kunnen hun charmes en sexy kleding in de strijd gooien, dat kunnen wij mannen niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh god, ik ga mn rijbewijs noooit halen!
Dat dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen hun charmes en sexy kleding in de strijd gooien, dat kunnen wij mannen niet.
Nou dan ben ik wel een sletje, ik ben 5 keer gezaktquote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende week is stage afgelopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef Gupje het volgende:
Iedereen van me klas is op stage, behalve ik
Mannen ook, mits tieten.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen hun charmes en sexy kleding in de strijd gooien, dat kunnen wij mannen niet.
Ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb van 13:00 tot 14:00 Engels, we gaan luistertoetsen oefenen.
Ik ben goed in luistertoetsen en ik sta een 8 voor Engels, bovendien zou ik door de regen naar school moeten fietsen..
Zouden jullie heen gaan of niet?
Ik wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben goed in luistertoetsen en ik sta een 8 voor Engels, bovendien zou ik door de regen naar school moeten fietsen..
Luistertoetsenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |