Mn zusje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die wil ik wel eens anaal vernederen
Met je plectrum in haar rectum?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die wil ik wel eens anaal vernederen
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
een zak voor de lunch is niet zo best, maar wel lekker
Dat is meer dan ik te vreten heb vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 11:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
een zak voor de lunch is niet zo best, maar wel lekker
hoezo? geld op? winkels dicht? rammadan?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik te vreten heb vandaag
Ja, eeuh, geen contant geld en brood opquote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoezo? geld op? winkels dicht? rammadan?
Wat zieligquote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eeuh, geen contant geld en brood op
Nou mocht er toevallig vandaag een onderzoeksteam aan de deur komen.quote:
Jouw mamma smeert jouw broodjes?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zieligzal ik de broodjes ham opsturen die mn mama vandaag voor me had gemaakt voor op school
?
Dan heb ik ze morgen pasquote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zieligzal ik de broodjes ham opsturen die mn mama vandaag voor me had gemaakt voor op school
?
We mochten geen jailbait meer posten toch?quote:
Sure, doe ik voor jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nou mocht er toevallig vandaag een onderzoeksteam aan de deur komen.
Wil je dan achter je bureau even die verborgen camera uitschakelen?
graag
Ja, ik heb daar zelf geen tijd voor hoor 's morgens. En ze maakt ook mn ontbijt, PAP. Elke ochtend weerquote:
Geen tijd.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar zelf geen tijd voor hoor 's morgens. En ze maakt ook mn ontbijt, PAP. Elke ochtend weer:
[ afbeelding ]
Mannenpap?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar zelf geen tijd voor hoor 's morgens. En ze maakt ook mn ontbijt, PAP. Elke ochtend weer:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan niet eerder opstaan, dan sterft mijn lichaam langzaam af.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen tijd.Eerder opstaan.
Wel lief van je mama.Te lief.
Moet je eerder naar bed gaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet eerder opstaan, dan sterft mijn lichaam langzaam af.
Dat bewaren we voor 's avonds, dan moet ik tenslotte ook eten hequote:
Ja, vind je? Ik heb altijd al Brinta gegeten eigenlijk..quote:
Nou, nee. Ik zou me eerlijk gezegd eerder een beetje schamen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet eerder opstaan, dan sterft mijn lichaam langzaam af.
En je bent gewoon jaloers dat jouw mama niet zo is!
Ooh Bob, ik moet je iets bekennenquote:
Mweh, ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik zou me eerlijk gezegd eerder een beetje schamen.
Ik heb nu honger, morgen is het te laatquote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je weer ondankbaar zeg
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh Bob, ik moet je iets bekennenik ging gisteravond in bed nog een boek uit lezen en ik sliep pas even na half één.
Kindjes in Afrika hebben honger.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nu honger, morgen is het te laat
BT, maar dan vanavond pas.quote:
Kut voor je.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nu honger, morgen is het te laat
Ik lag wel ín bed toen ik het boek las. Dat telt ook enigszins.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen ons dat we op tijd naar bed moeten?
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kut voor je.
[..]
Ik lag wel ín bed toen ik het boek las. Dat telt ook enigszins.
En ik maar geld geven zodat die kindjes wat kunnen eten, maar nu ik zelf een keertje honger heb hoef ik niet op steun uit Afrika te rekenenquote:
Hoe durf je mij tegen te spreken verdorie? 6 dagdagstrafpunten voor jou.quote:
Dat zeg ik ook al 2.5 uur tegen mezelfquote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Time to do important things.
Echte bikkels maken het nu waar. Hophop.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al 2.5 uur tegen mezelf
Ooh, dan heb ik nog maar 994 punten over. Boehoehoe.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe durf je mij tegen te spreken verdorie? 6 dagdagstrafpunten voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |