Mn zusje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die wil ik wel eens anaal vernederen
Met je plectrum in haar rectum?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die wil ik wel eens anaal vernederen
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
een zak voor de lunch is niet zo best, maar wel lekker
Dat is meer dan ik te vreten heb vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 11:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
een zak voor de lunch is niet zo best, maar wel lekker
hoezo? geld op? winkels dicht? rammadan?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik te vreten heb vandaag
Ja, eeuh, geen contant geld en brood opquote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoezo? geld op? winkels dicht? rammadan?
Wat zieligquote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eeuh, geen contant geld en brood op
Nou mocht er toevallig vandaag een onderzoeksteam aan de deur komen.quote:
Jouw mamma smeert jouw broodjes?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zieligzal ik de broodjes ham opsturen die mn mama vandaag voor me had gemaakt voor op school
?
Dan heb ik ze morgen pasquote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zieligzal ik de broodjes ham opsturen die mn mama vandaag voor me had gemaakt voor op school
?
We mochten geen jailbait meer posten toch?quote:
Sure, doe ik voor jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nou mocht er toevallig vandaag een onderzoeksteam aan de deur komen.
Wil je dan achter je bureau even die verborgen camera uitschakelen?
graag
Ja, ik heb daar zelf geen tijd voor hoor 's morgens. En ze maakt ook mn ontbijt, PAP. Elke ochtend weerquote:
Geen tijd.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar zelf geen tijd voor hoor 's morgens. En ze maakt ook mn ontbijt, PAP. Elke ochtend weer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |